Morgen niet naar de kerk ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga het vanavond wel even die 4 euro weer dokken denk ik.
Vanavond PSV - AZ
Morgen uiteraard Ajax - Feyenoord
Jawel, maar ben rond 12 uur wel weer thuis denk ikquote:
Kan nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
Kan niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
Geen problemen hier. Prima, vloeiend beeld. Geen enkele keer gebuffer.
Planet gebruikt wel wat meer bandbreedte dan die p2p varianten meestal. Maar met een goede draadloze verbinding zou het toch moeten kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Dan zal het wel aan mijn draadloze verbinding liggen. Terwijl de normale dingen (Chinese bij PPMate, Sopcast enzo) het wel goed doen. Ik blijf het vaag vinden.
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je alleen met Ideal, CC of sms betalen?
Highlights van vorig weekend, 12:20 zal het wel beginnenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg nu Ron Jans en Leonardo te zien
Heb het net via SMS gedaan, gewoon netjes binnen een halve minuut de smsjes binnen zonder ander gezeikquote:Op zondag 4 februari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.
Heb je geen Ideal, erg makkelijk.
Bij SMS verwacht ik weer onverwachte troep wat naar mij wordt gestuurd, geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |