Morgen niet naar de kerk ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga het vanavond wel even die 4 euro weer dokken denk ik.
Vanavond PSV - AZ
Morgen uiteraard Ajax - Feyenoord
Jawel, maar ben rond 12 uur wel weer thuis denk ikquote:
Kan nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
Kan niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
Geen problemen hier. Prima, vloeiend beeld. Geen enkele keer gebuffer.
Planet gebruikt wel wat meer bandbreedte dan die p2p varianten meestal. Maar met een goede draadloze verbinding zou het toch moeten kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Dan zal het wel aan mijn draadloze verbinding liggen. Terwijl de normale dingen (Chinese bij PPMate, Sopcast enzo) het wel goed doen. Ik blijf het vaag vinden.
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je alleen met Ideal, CC of sms betalen?
Highlights van vorig weekend, 12:20 zal het wel beginnenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg nu Ron Jans en Leonardo te zien
Heb het net via SMS gedaan, gewoon netjes binnen een halve minuut de smsjes binnen zonder ander gezeikquote:Op zondag 4 februari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.
Heb je geen Ideal, erg makkelijk.
Bij SMS verwacht ik weer onverwachte troep wat naar mij wordt gestuurd, geen zin in.
Ik heb vandaag betaalt, maar kan ik dan nu deze zondag, en volgende week vrijdag en zaterdag ook kijken? Of werkt het niet zo, en betaal je gewoon voor 1 weekend?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
Wel jammer dat er drie wedstrijden om 12:30 beginnen. Heb nu alleen PSV - AZ gezien, wat van Excelsior - Twente, en nu Ajax-Feyenoord.
Nog nooit last van gehad en gebruik het al weken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef JeroenV het volgende:
Bij mij hapert hij nog..
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik straks die wedstrijd van 14.30 ook bekijken? (zonder weer te betalen)
Ja, hier ook. Lijkt net of ik naar een powerpointpresentatie zit te kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
hij zit allemaal te stotteren????
Kabel 1 MB secquote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef FortunaHome het volgende:
Mijn god zeg... ik heb geen een hapering gehad... hebben jullie een 56k modem ofzo?
Terwijl je al betaald had?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wou nu kijken, Krijg de volgende melding: Helaas zijn alle virtuele stoelen voor de wedstrijden uitverkocht. Probeer het het volgende weekend nog eens.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
en daar kan je weer leuke avatars van maken..
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar ken je klagen of je geld terugvragen?
Ach joh, het was gewoon veel te vol. Niet voor niets dat ze de toegang op een gegeven moment echt stop moesten zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik zou eerst is gaan klagen bij je ISP ipv bij Planet (mits dat niet Planet is natuurlijk)
Want heb hier met een KPN/Tele2 abbo eigenlijk nooit problemen met Planet voetbal.
Of kijk je eigen modem, router of je gehele netwerk eens na.
Onzin, het maximum aantal mensen is altijd gelijk en het is wel vaker vol.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach joh, het was gewoon veel te vol. Niet voor niets dat ze de toegang op een gegeven moment echt stop moesten zetten.
Is dan wel toevallig dat erg veel mensen problemen hebben niet? De meesten hebben ook een prima verbinding, ikzelf heb 8 mbit down en 1,5 mbit up, dat is echt ruim voldoende voor een stream hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, het maximum aantal mensen is altijd gelijk en het is wel vaker vol.
Weet ik veel wat boeit mij jou nou. Wat heb ik eraan dat ie het bij jou wel deed...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef F1Bas het volgende:
Waarom hadden ik en vele andere er dan geen last van?
Dat betekent dat het niet te druk was. Maar goed, zoals ik al zei, vraag gewoon je geld terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat boeit mij jou nou. Wat heb ik eraan dat ie het bij jou wel deed...
Uh jawel...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat betekent dat het niet te druk was.
Mss was je meer aan het downen/uppen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, ik 900 KB/sec down en 120 KB/sec up. Lijkt me meer dan genoeg. En bij Sparta-Roda had ik nergens last van. Dus had zeker wel met de drukte te maken.
Yep, hier hetzelfde, tijdens het kijken had ik volgens speedtest.nl nog een upstream van 130 kb/sec.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh dat heb ik uiteraard allemaal getest...
En dit snelheid die ik noem was van een test tijdens het bekijken.
Wat is het te vol ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 12:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik wou net kijken en dus betalen enzo, hebben ze er een stop op gezet
Hmmz nu is die melding weer wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |