Dat kost niks, maar dan heb je ook niks inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Er zijn gratis alternatieven via voetbalinbeeld.nl
Er zijn nog kaarten hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Je bedoelt, 221 seconden bellen met een 0900-nummer a 80 cent per minuut totdat de 2,95 vol is? Da's wel een behoorlijk geniale oplossing voor de impulsieve voetbalkijker! Ik zou er haast aan gaan denken om dat ook eens te proberen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Sommige mensen kunnen door omstandigheden niet de deur uit.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef bolivian het volgende:
. Ik wil gewoon drie euromunten in mijn floppydrive drukken en dan moet het klaar zijn!
Kameraad van me heb er eens voor gedokt, en wat ik zag vond ik het betalen niet waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vraag ik me dus af DS, maar jij weet dat dus al zonder het geprobeerd te hebben?
Bij die gratis streams, vooral via Sopcast en dergelijke, is het nogal haperend, schokkend en redelijk wat bufferen. Wanneer Talpa nou stabiele, goede kwaliteitstreams en Nederlands commentaar biedt, dan is het me die paar euro wel weer waard voor de interessantere wedstrijden.
Maar goed, we krijgen na vanavond in ieder geval een recentie van venomsnake
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
en daar kan je weer leuke avatars van maken..
[afbeelding]
![]()
Bij Yeahronimo krijg je 3 licenses.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?
Via telefoon, paypal, cc? Vertel!
En krijg je dan een soort van 'license' om vanaf jouw IP adres de pot te kunnen kijken?
Want stel dat je last krijgt van stroomuitval, of nog erger, een BSOD, [afbeelding].
Ik neem aan dat Talpa (quote:Op donderdag 21 september 2006 00:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Yeahronimo krijg je 3 licenses.
iDeal is toch alleen van de Rabobank?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:42 schreef LuukBes het volgende:
Je kan via telefoon betalen, 0900 nummer, maar ik had via instant-pay (ideal heet het geloof ik) dat rechtstreekse een link verzorgde naar internet-bankieren van mijn bank, waar ik de gegevens moest invullen.
N'mind:quote:Op donderdag 21 september 2006 01:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
iDeal is toch alleen van de Rabobank?
Bron.quote:The participating banks in iDEAL are: Rabobank, ABN AMRO, Postbank and ING Bank, together serving the vast majority of the Dutch online banking market.
telefoon.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?
Via telefoon, paypal, cc? Vertel!
Gezien de ondergetekende weet ik niet of ik dit wel serieus kan nemen......quote:Beste Arno,
Bedankt voor je bericht.
Het is spijtig te moeten vernemen dat je niet hebt kunnen kijken.
We komen binnenkort op de compensatie terug.
Met vriendelijke groet,
Talpa
Klantenservice
Ruben van der Meer
Haha, Ruben van der Meerquote:Op donderdag 2 november 2006 17:47 schreef assie het volgende:
Dit kreeg ik afgelopen maandag terug:
[..]
Gezien de ondergetekende weet ik niet of ik dit wel serieus kan nemen......
Ik maak er nooit gebruik van, was nu te merken dusquote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie is nooit live op Talpa.tv, dat is van Tele2.
Ja, is me goed bevallen, prima beeldkwaliteit en geen gebuffer gehad. Ook een hoop opties erbij zoals stats, chat ed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Planet schijnt nu ook voor 4 euro per weekend de Nederlandse competitie aan te bieden? Iemand daar al ervaringen mee?
Is niet nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat je login bij planet als je betaald hebt via ideal?
Ja.quote:Op zondag 24 december 2006 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus ik kan hem gewoon afsluiten en straks weer aanzetten?
Rlx, maar een betaaladres of checken ze dat via je IP ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op je TV is het perfect, geen buffer, strak en helder, Tele2 commentaar. Je kan amper merken dat je via internet kijkt.
Volgens mij alleen in NL ja.
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed beeld hoor!
Wel prijzig 4 euro voor 1 wedstrijd nu eigenlijk, maar als je het vrijdag al aanzet, aanrader!
relaxed dat ga ik in de toekomst ook probere. Ik moest nu 10 euro per maand bij gaan betalen voor tele2 voetbal. Dikke sjaak heb ik toen gezegd want alle thuiswedstrijden zie ik toch al live. Maar die paar uitwedstrijden per jaar die ik wil zien kan ik dan los kopen, ga ik zeker een keer proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, is me goed bevallen, prima beeldkwaliteit en geen gebuffer gehad. Ook een hoop opties erbij zoals stats, chat ed..
Hopen dat de dienst zo goed blijft als ie nu is als er meer mensen gebruik van gaan maken.
Ik heb btw met CC betaald..
Je betaald 4 euro en kan dan alle wedstrijden van het weekend live bekijken, je kan dus ook switchen tussen de wedstrijden. je hebt dus gewoon een weekend lang alle Tele2 kanalen tot je beschikking..
Bij mij draaide Ajax perfect, AZ ook trouwensquote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef El_Bassie het volgende:
Planet werkt goed idd. Vandaag alleen ajax de hele wedstrijd gebuffer. Toen heb ik hem maar uitgezet. Nu draait AZ al de hele wedstrijd soepel ( het beeld dan)
Dat is verdomd relaxed.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijken![]()
Hier ook.quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Maak er al een tijdje gebruik van, nog nooit last gehad van gebuffer.
Heb alle wedstrijden die ik wou zien tot nu toe zonder problemen kunnen volgen.![]()
Niet dus, ik moet opnieuw toegang kopen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijken![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet dus, ik moet opnieuw toegang kopen.![]()
Nee hoor, dan zou het 48 uur later zijn. 2 dagen dus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Maarja het klopt ook wel als je zondag voor de wedstrijden om 12:30 toegang heb gekocht. dan is het nu al 72 uur later.
Ja, er staat nu een DRM licentie op je pc.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ff kijken hoe je morgen weer kan kijken is dat gebonden aan pc ofzo ?
Dat is balen, want wou vanavond graag boven op me laptop kijken,quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, er staat nu een DRM licentie op je pc.
Ja idd.. morgen zit je toch in stadionquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, geen problemen mee.
Twijfel nog om het vanavond aan te zetten voor PSV - AZ.
Morgen niet naar de kerk ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga het vanavond wel even die 4 euro weer dokken denk ik.
Vanavond PSV - AZ
Morgen uiteraard Ajax - Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |