Kostte het moeite om niet al the enthousiast te klinken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
De auto van schoonzus & broer is kapot
Ik heb een stille hoop dat heel misschien....
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de trein voorgesteld, maar dat vond ze helemaal niks
Is dat te doen, Ymme? Station Didam - De Dieckse Heeren.
Ik heb 'goh, wat jammer' gezegd, maar dat is nog nooit eerder zo ongeloofwaardig uit mijn mond gekomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Kostte het moeite om niet al the enthousiast te klinken?
Nee, echt serieus, dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de trein voorgesteld, maar dat vond ze helemaal niks
Is dat te doen, Ymme? Station Didam - De Dieckse Heeren.
Je moet wel achteraf lopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is in Nieuw-Dijk, en het is 2,7 km vanaf station Didam. Half uur lopen dus. Mwoah, valt me reuze mee.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is in Nieuw-Dijk, en het is 2,7 km vanaf station Didam. Half uur lopen dus. Mwoah, valt me reuze mee tegen.
Het zit je ook niet mee he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan ziet het er naar uit dat ik toch niet ga. Ben ik eerst helemaal gefrustreerd dat ik daar heen moet. Dan ben ik wat aan het idee gewend en moet er wel om lachen, zo van: gewoon lol gaan maken! Dan gaat mijn schoonzus moeilijk doen over de auto. En nu ziet het er naar uit dat we niet gaan. Raar verloop.
Nou, zet die er maar gauw weer uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik was me echt aan het voorbereidenIk ken De Vlieger al bijna uit m'n hoofd.
Wehl heeft een eigen stationnetje toch, tenminste, laatste keer dat ik er was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, dat is niet te doen.
Dieckse Heeren is volgens mij Wehl ofzo.
Och ja, klopt ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wehl heeft een eigen stationnetje toch, tenminste, laatste keer dat ik er was.
Maar naar Nieuw-Dijk lopen is best te doen, idd saai, maar goed, als je er iets leuks voor terugkrijgt
Kopje erwtensoep als troost?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan ziet het er naar uit dat ik toch niet ga. Ben ik eerst helemaal gefrustreerd dat ik daar heen moet. Dan ben ik wat aan het idee gewend en moet er wel om lachen, zo van: gewoon lol gaan maken! Dan gaat mijn schoonzus moeilijk doen over de auto. En nu ziet het er naar uit dat we niet gaan. Raar verloop.
Succes met opruimen en alvast een fijne vakantie!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:14 schreef octopussy het volgende:
zo het topic gaat weer als een speer![]()
kan helaas niet blijven plakken want ik wil mijn huis aan kant hebben voordat we op vakantie gaan (morgenochtend dus). De jongen die onze katten past wil wel eens zijn moeder uitnodigen en die gaat dan heel rigoreus schoonmakenik kan er totaal niet tegen als andere mensen dat doen in MIJN huis (op stefan na dan).
![]()
Ja ik denk dat ik wel genoeg eet. Misschien drink ik nog wat weinig... daar ga ik dan nog aan werken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Eet je wel genoeg, Droeke? En drink je er voldoende bij?
Ja maar er zit bijna niet meer in als in gewone halvolle melkquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind chocomelk light altijd nog steeds heel kcal-rijk klinken
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:14 schreef octopussy het volgende:
zo het topic gaat weer als een speer![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Is Isa nou nog naar haar feestje gegaan?
Ik voel me erg onbeschermd en zeer doet het ook, maar dat doet het met pak ook dus dat maakt niet al te veel verschilquote:Op zondag 24 september 2006 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht heel even: stoeipakje?? Maar toen viel het 20 eurocentmuntstuk en het 5 eurocentmuntstukHeb je er 'last' van als je het niet draagt, Rewimo?
't Was meer een zeer onnadenkende reflex.quote:Op zondag 24 september 2006 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Als de pijn maar steeds minder wordtHet feit dat je al zonder nadenken ging bukken geeft al aan dat het bij 'niet bukken' al wel ging
![]()
Of ben ik nu te optimistisch?
Maar ik ga naar bed, ik ben héél erg moe
en nu nog de visjesquote:Op zondag 24 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Wij hebben gisteren een aquarium gekocht. Het spelletje van Isabeau ging zo goed dat we het maar in het echt gaan proberen
Nee hoor, hij stond al langer op de planning
[afbeelding]
Gaat wel goed eigenlijk!quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het lopen nu bij jou Liejannuh?
Herkenbaar!quote:Troel, ik ga moed verzamelen je te mailen. Ik ben nu twee weken niet afgevallen, dus ik nu weet ik wat ik ongeveer nodig heb voor de bv en wat ik dus minder kan eten om af te vallen. Er mag maximaal een halve kilo per week af, dus ik moet ook nog rustig aan doen. Maar ik ben zo zwaar nu, dat ik dus eerst moed verzamel om weer in het lijstje te komen.
Het zien opgroeien van visjes gaat in een ècht aquarium nòg trager! Wist je dat wel?quote:Op zondag 24 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Wij hebben gisteren een aquarium gekocht. Het spelletje van Isabeau ging zo goed dat we het maar in het echt gaan proberen
Die guppen bij mijn schoonouders gaan anders best hard hoorquote:Op zondag 24 september 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zien opgroeien van visjes gaat in een ècht aquarium nòg trager! Wist je dat wel?
Ik ga vanaf morgen weer normaal doen. Gezond eten, sporten, leuk zijn
Ik heb vandaag ontbeten met chips en ik vind dat niet eens lekker![]()
Bah, helemaal alleen zitten... da's balen. Vooral als je niet zo lekker in je vel zit. Helaas weet ik maar al te goed hoe het is.quote:Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef teigan het volgende:
omearos, welkom hier, en alvast succes met de eerste loodjes...
Vriendje is vanmorgen op werkweek vertrokken... En nu zit ik dus de hele week in mijn eentje....
Ik hoop dat ik het een beetje doorkom, ik vind het nu al saai...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |