Ik voel me erg onbeschermd en zeer doet het ook, maar dat doet het met pak ook dus dat maakt niet al te veel verschilquote:Op zondag 24 september 2006 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht heel even: stoeipakje?? Maar toen viel het 20 eurocentmuntstuk en het 5 eurocentmuntstukHeb je er 'last' van als je het niet draagt, Rewimo?
't Was meer een zeer onnadenkende reflex.quote:Op zondag 24 september 2006 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Als de pijn maar steeds minder wordtHet feit dat je al zonder nadenken ging bukken geeft al aan dat het bij 'niet bukken' al wel ging
![]()
Of ben ik nu te optimistisch?
Maar ik ga naar bed, ik ben héél erg moe
en nu nog de visjesquote:Op zondag 24 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Wij hebben gisteren een aquarium gekocht. Het spelletje van Isabeau ging zo goed dat we het maar in het echt gaan proberen
Nee hoor, hij stond al langer op de planning
[afbeelding]
Gaat wel goed eigenlijk!quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het lopen nu bij jou Liejannuh?
Herkenbaar!quote:Troel, ik ga moed verzamelen je te mailen. Ik ben nu twee weken niet afgevallen, dus ik nu weet ik wat ik ongeveer nodig heb voor de bv en wat ik dus minder kan eten om af te vallen. Er mag maximaal een halve kilo per week af, dus ik moet ook nog rustig aan doen. Maar ik ben zo zwaar nu, dat ik dus eerst moed verzamel om weer in het lijstje te komen.
Het zien opgroeien van visjes gaat in een ècht aquarium nòg trager! Wist je dat wel?quote:Op zondag 24 september 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Wij hebben gisteren een aquarium gekocht. Het spelletje van Isabeau ging zo goed dat we het maar in het echt gaan proberen
Die guppen bij mijn schoonouders gaan anders best hard hoorquote:Op zondag 24 september 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zien opgroeien van visjes gaat in een ècht aquarium nòg trager! Wist je dat wel?
Ik ga vanaf morgen weer normaal doen. Gezond eten, sporten, leuk zijn
Ik heb vandaag ontbeten met chips en ik vind dat niet eens lekker![]()
Bah, helemaal alleen zitten... da's balen. Vooral als je niet zo lekker in je vel zit. Helaas weet ik maar al te goed hoe het is.quote:Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef teigan het volgende:
omearos, welkom hier, en alvast succes met de eerste loodjes...
Vriendje is vanmorgen op werkweek vertrokken... En nu zit ik dus de hele week in mijn eentje....
Ik hoop dat ik het een beetje doorkom, ik vind het nu al saai...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |