Kostte het moeite om niet al the enthousiast te klinken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
De auto van schoonzus & broer is kapot
Ik heb een stille hoop dat heel misschien....
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de trein voorgesteld, maar dat vond ze helemaal niks
Is dat te doen, Ymme? Station Didam - De Dieckse Heeren.
Ik heb 'goh, wat jammer' gezegd, maar dat is nog nooit eerder zo ongeloofwaardig uit mijn mond gekomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Kostte het moeite om niet al the enthousiast te klinken?
Nee, echt serieus, dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de trein voorgesteld, maar dat vond ze helemaal niks
Is dat te doen, Ymme? Station Didam - De Dieckse Heeren.
Je moet wel achteraf lopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is in Nieuw-Dijk, en het is 2,7 km vanaf station Didam. Half uur lopen dus. Mwoah, valt me reuze mee.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is in Nieuw-Dijk, en het is 2,7 km vanaf station Didam. Half uur lopen dus. Mwoah, valt me reuze mee tegen.
Het zit je ook niet mee he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan ziet het er naar uit dat ik toch niet ga. Ben ik eerst helemaal gefrustreerd dat ik daar heen moet. Dan ben ik wat aan het idee gewend en moet er wel om lachen, zo van: gewoon lol gaan maken! Dan gaat mijn schoonzus moeilijk doen over de auto. En nu ziet het er naar uit dat we niet gaan. Raar verloop.
Nou, zet die er maar gauw weer uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik was me echt aan het voorbereidenIk ken De Vlieger al bijna uit m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |