tenminste een normale OPquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg geopend![]()
![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
tenminste een normale opVergt ook tijd
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....quote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef BBoon het volgende:
We gaan nomineren yessssssssssssss Ik hoor oh shit we moeten naar de DBK
Oh was dat het ik dacht dat ze gingen nomineren...Heb ik verkeerd gehoordquote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef T-lex het volgende:
zagen jullie ff wat Tijn deed....Rob is er toch al dacht tie....hahaha
Saartje zag het en zei: "ow god, we kunnen naar de dagboekkamer"![]()
Drie weken vooruit nomineren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....
quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Mensen ik ben opzoek naar die website die geel is met die 4 streams maar kan 'm niet vinden, wie helpt mij?
deze? http://members.chello.nl/ptbuysquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Mensen ik ben opzoek naar die website die geel is met die 4 streams maar kan 'm niet vinden, wie helpt mij?
Nee is 'm niet. Aan de rechterkant staat een verzameling van links naar o.a. de tietentopics van Scan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htm
?
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef arneaux het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik trouwens dat Jeroen t goed onder woorden bracht toen hij Hilde wegstuurde.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee is 'm niet. Aan de rechterkant staat een verzameling van links naar o.a. de tietentopics van Scan.
Held.quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Deze?quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
ze mogen daar ook nog niet komen, behalve die nomineren danquote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
t Valt me op dat er niemand komt kijken.
Volgens mij moesten ze in de kamer blijven en anders hadden ze dat al zeker gedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
t Valt me op dat er niemand komt kijken.
inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik dacht dat ie ook in de kano moest schijten
Nou echt behoorlijk ook he? Het lijkt wel alsoftie meedoet met zon debiel vrijgezellenfeestje.quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Zo, die zit de komende tijd knap voor lul.
Doet hij toch ook? Want in de uitzending zei hij nog, dat als hij het huis uit is, verkering wilquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou echt behoorlijk ook he? Het lijkt wel alsoftie meedoet met zon debiel vrijgezellenfeestje.
En leuk voor onsquote:Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef BeeDee het volgende:
Egbert nou čcht gewoon twee weken laten zitten zou pas wreed zijn !!![]()
Truste.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef BBoon het volgende:
Ik ga dromen van bananen nu ....Slaap lekker allemaal...
Dat maakt het een flink stuk gemakkelijker .quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Dit is heel erg belangrijk. 15 seconden voordat de sleutel ZOU KUNNEN VALLEN hoor je een zoemer. Mocht je op dat moment van de WC-tent gebruik maken, dan weet je dat je 15 seconden hebt om weer in de kano te komen.
stond zonet naast het zwembadquote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Wie, wanner en vooral waar gaan ze dat chemische toilet / tent opzetten van Egbert?
Staat er al....quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Wie, wanner en vooral waar gaan ze dat chemische toilet / tent opzetten van Egbert?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Dit is heel erg belangrijk. 15 seconden voordat de sleutel ZOU KUNNEN VALLEN hoor je een zoemer. Mocht je op dat moment van de WC-tent gebruik maken, dan weet je dat je 15 seconden hebt om weer in de kano te komen.
Exit !!!! dus....quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef intoyou het volgende:
Wat gebeurt en nou als tie hem niet vangt (behalve dan dat tie in het water valt)
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maarquote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Het schoonmaken doet Tijn al vast niet. Pas als de strontvliegen op de TV zitten.quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Zat s3 vast dan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen bij Egbert de stream wel vast gooien op S3, zoals bij Hilde. valt toch niet op, want niemand had in de gaten dat S3 dagenlang vast heeft gezeten op Hilde.
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maar![]()
He Hilde is terugquote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zat s3 vast dan?![]()
Heb ik al die tijd naar dezelfde beelden zitten kijken fullscreen![]()
En ik nog wel blij met mijn uptodate caps![]()
[afbeelding]
Magnie.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Gaat er nou niemand even gezellig bij Egbert zitten
Ik geloof jequote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maar![]()
Hilde ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Zal Egbert zich al zorgen maken? Twee van de drie 'oudjes' zijn er al uit.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een flinke drol zijn, jeweetwel zo eentje na een avondje sambalvol eten, waar de tranen van in je ogen staan omdat je het gevoel hebt dat er iemand een boeing 747 door je anoes aan het stampen is, en dat hij dan steeds als je denkt nu heb ik die grafbak eruit terug je anus inkruipt en je steeds bozer wor op die drol en tenslote zo hard begint te persen dat de aderen in je hoofd bijna lijken te knappen en het zweet je bilnaad ingutst, en dat dan die sleutel valt....
Om vervolgens in de boot te springen, springt ie mis.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ja, ze loopt er al naar toe
[afbeelding]
Ik zie dat nergens in de opdracht staan hoor.quote:
op de plasma stond net dat ze in de zitkamer moesten blijvenquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens in de opdracht staan hoor.
Heeeeeeey, wil je mijn quote niet aanpassen!!!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou pas echt lullig zijn!
Maar wat een taal zeg!![]()
Dat is een goeiequote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Timon223 het volgende:
Hij moet gewoon die Kano overdwars leggen, dan ligt ie redelijk vast, en dan kun je wel maffen denk ik![]()
Ik maakte hem slechts afquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeeeeeey, wil je mijn quote niet aanpassen!!!!!!![]()
Waar is de poll?quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Frank-NL het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe lang dit allemaal gaat duren.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou pas echt lullig zijn!
Maar wat een taal zeg!![]()
Nu nog wel ja.....maar over een paar dagen denk ik dat ie zelf het idee gaat krijgen voortaan geen kano tochtjes meer te gaan maken op vakantie.quote:
niet langer dan 8 uur, dat is Arbo-technisch onverantwoordquote:Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is de poll?![]()
Ik zeg: morgen dobbert Eggie nog in zijn boot
quote:
Ja, maar de ARBO regeling voor de scheepvaart is andersquote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
niet langer dan 8 uur, dat is Arbo-technisch onverantwoord
Hij denk al aan de toekomstquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als je een vrouw bent en je houdt van een dikke leuter in je kut, boeiend, laat je dan nemen door een paard."
Vriendjes van Tjen neem ik aan...quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Timon223 het volgende:
ff offtopic (een beetje) wie waren die kampers waar Marcel tusseninzat? echt VAGE figuren...
[POLL] Wanneer valt de sleutelquote:Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is de poll?![]()
Ik zeg: morgen dobbert Eggie nog in zijn boot
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerkenquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze het nou serieus over sex met paarden?
Voor hoeveel anijsklontjes doen ze doet?quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerken
Nee, dat was geen paard !quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerken
Je hebt ook al verstand van vette gamesquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
Wow die is goed aleen heeft die skinny bitch geen enkele kansquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Voor hoeveel anijsklontjes doen ze doet?
Ik gok de vrienden van Etiënne. Wat me wel opvalt, waarom is de 'vriendin' van Etiënne er niet? Als ze niet wilde dat hij in het huis ging, zou ze t toch juist toejuichen dat hij eruit zou gaan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Timon223 het volgende:
ff offtopic (een beetje) wie waren die kampers waar Marcel tusseninzat? echt VAGE figuren...
Kinderen beneden de 12 jaar mogen na zo een tijd niet in beeld komenquote:Op maandag 18 september 2006 22:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik gok de vrienden van Etiënne. Wat me wel opvalt, waarom is de 'vriendin' van Etiënne er niet? Als ze niet wilde dat hij in het huis ging, zou ze t toch juist toejuichen dat hij eruit zou gaan.
Vétte fake.quote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
Ik heb gestemdquote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[POLL] Wanneer valt de sleutel
quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Kinderen beneden de 12 jaar mogen na zo een tijd niet in beeld komen
die 'vriendin' blijkt toch stiekem een vriend te zijn, en die zat rechts naast Marcel, mja, dat mag niemand wetenquote:Op maandag 18 september 2006 22:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik gok de vrienden van Etiënne. Wat me wel opvalt, waarom is de 'vriendin' van Etiënne er niet? Als ze niet wilde dat hij in het huis ging, zou ze t toch juist toejuichen dat hij eruit zou gaan.
Van binnen huilt ze ( echt oud hollans volks ritueel)quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Inodder het volgende:
schakel net weer in maar zie millica volop lachen die mist haar moeder echt![]()
Trust ! Janine: "BB is echt meelevend !"quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat ze 1 stream niet op Eggie laten, ik kijk morgen wel weer verder![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
Wie ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Droevige stemming in het huis nu Hil weg is.
De spanning van de afgelopen week is weg.quote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Droevige stemming in het huis nu Hil weg is.
Schande dit.quote:
*zucht*quote:
Marlies doet dat bij iedereen. Het kan gewoon sociaal zijn, maar kan ook een manier zijn om nominaties te ontlopen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef funkie-indo het volgende:
Marlies (dubbelspion) trekt nu meer naar het groepje van de kampers, tenminste zo lijkt het, ik denk een opportunistische actie!! Ze ving Milica op bij de wc en troostte haar met de woorden:" Mij kun je wel vertrouwen hier in het huis "
Marlies is de salamander, de huichelaar van de groep.quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies doet dat bij iedereen. Het kan gewoon sociaal zijn, maar kan ook een manier zijn om nominaties te ontlopen.
Gaat donderdag pas in hč.quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Schande dit.![]()
p.s. De chips mogen ze weer opbergen van mij. Is dit nu noodrantsoen? Ik zie ze alleen maar kanen.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Stom natuurlijk! ( ik krijg zo mijn vet van 1 der moddiemods en dat is dan jouw schuld! )
[afbeelding]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef PID61 het volgende:
Idd beide zijn mogelijk.
Ik geef haar voorlopig het voordeel van de twijfel.
Ook al is ze saai en bijna niets zeggend, ze lijkt me eerlijk en oprecht.
Hmm, ik meende ergens gelezen te hebben dat de zusjes het wel lachen vonden dat noodrantsoen omdat ze "zoveel" aangekomen waren de laatste tijd. En dus dacht ik dat ze er al mee bezig waren. Verkeerd begrepen dus.quote:
Spekgladde salamanderquote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies is de salamander, de huichelaar van de groep.
lief is een groot woord wel zichzelf berekend slim verstandigquote:Op maandag 18 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!
Dat was kameleon.quote:
Komt door de nominatiesquote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
De streams op de gangen zijn ook erg sensationeel moet ik zeggen.
Kun je nagaan hoe dom Milica is, zij bespeurt geen enkel gevaar bij Marlies, Eg, Tijn, Jeroen, Janine zien dit wel!! Jawel zelfs Jeroen!quote:Op maandag 18 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!
Het bekende dnk probleem. Waardeloos idd.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
De streams op de gangen zijn ook erg sensationeel moet ik zeggen.
Ik dacht dat je dat bedoeldequote:
Je mist Hildequote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
Wat blijven die bewoners nou allemaal apatisch bij elkaar in een kring zitten?! Ik wil een zatte Sabrina, een grijpgrade Etiënne, een jankende Jeroen, een verdrinkende Egbert, een flipende Janine, een neukende Semih en Michelline, een huwelijkkapotmakendeTijn, gewoon, iets.
Janine beschuldigt iedereen van alles...janine is gewoon een doorzichtig hysterisch stokende hypocriete trut!quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom Milica is, zij bespeurt geen enkel gevaar bij Marlies, Eg, Tijn, Jeroen, Janine zien dit wel!! Jawel zelfs Jeroen!
Nou. tZeflde.quote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bedoelde![]()
Wat betekend salamander dan
Wat ik al eerder zei : waar zijn Monique en Sabrina ! Streams over ! Kutregie !quote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
Wat blijven die bewoners nou allemaal apatisch bij elkaar in een kring zitten?! Ik wil een zatte Sabrina, een grijpgrade Etiënne, een jankende Jeroen, een verdrinkende Egbert, een flipende Janine, een neukende Semih en Michelline, een huwelijkkapotmakendeTijn, gewoon, iets.
Als jij nou probeert een grindtegel probeert weg te koppen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Als je alt-f4 indrukt dan krijg je andere streams te zien
De zusjes zitten bij de vogeltjes (keuken) geloof ik... Hoor op de achtergrond die dingen geluid maken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef BeeDee het volgende:
Waar zijn de gezusters ? Er zijn streams over ! Kutregie !![]()
![]()
Ja maar..... beeld !!!!!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
De zusjes zitten bij de vogeltjes (keuken) geloof ik... Hoor op de achtergrond die dingen geluid maken.
Oh nou sorry dan, ik dacht dat alleen een kameleon dat konquote:
Juistem....zie die liever door het beeld huppelen dan dat je tegen die kop van marlies ofzo aan moet gaan zitten kijken.quote:
Ik hoorde t ook.quote:Op maandag 18 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
Rik heeft zin om keihard te wippen of is dat mijn selectieve gehoor weer?
Denk dat de tuin open isquote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
Vanwaar die vogel-geluiden die ik hoor![]()
Volgens mij is het niet goed voor mijn rep, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Janine beschuldigt iedereen van alles...janine is gewoon een doorzichtig hysterisch stokende hypocriete trut!
Dat is echt maar 1 minuutje leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zijn de hilarische streams van Egbert in z'n kano?![]()
Ik snap niet waarom ze nou geen "actie" op stream 1 en 2 laten zien... regiequote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Juistem....zie die liever door het beeld huppelen dan dat je tegen die kop van marlies ofzo aan moet gaan zitten kijken.![]()
Nou, ik wel in ieder geval.quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
Iedereen heeft t enorm zwaar met t vertrek van Hilde zeg.
Die gang is ook niet boeiend, beweegt nog minderquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt maar 1 minuutje leuk.
Nou ik heb blijkbaar nogal wat invloed daar.quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
Als ze dan toch 2 streams op de gang zetten kennen ze net zo goed 1 stream daarvan op Egbert zetten.
Hij valt momenteel ff buiten de bootquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zijn de hilarische streams van Egbert in z'n kano?![]()
Hé, ik roep ook al een tijdje hoor !quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik heb blijkbaar nogal wat invloed daar..
Sadist.quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop echt dat ze 'm een week laten zitten.
Jij bent wreedquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Ja, we moeten ons wél aan de regels houden hoor ! BB is harder dan ooit dit jaar !quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
Hij heb zn helm al weer opgedaan he. Natuurlijk op zn naad gekregen van BB.
Ik hoop dat BB echt keihard is en ie dr minimaal overmorgen nog steeds zo bijzitquote:
Nee nee. Gewoon een weeklang en ik hoop dat dat teringpierenbadje opeens een golfslagbad blijkt te zijn.quote:
Bij mij zit ie gewoon een sjekkie te rollen hoor en ik zag 'm kuchen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Hebben we eerst Hilde gehad op stream3...nu lijkt eg ook stil te staan! HAHAHAHA
En na een week valt de sleutel, naast de boot.quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Het wordt steeds ergerquote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef pullup het volgende:
Jammer dat er geen extra opties in dat bad zitten.
Nu zou het mooi zijn als het een golfslagbad of een Jaccuci optie op zou zitten![]()
Hoorde het ook! Dat FOK! van ene Danny!quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
off topic. Bij de slimste. Lijst van de 10 meest gelezen nieuwssites. FOK.NL op 5. En hele uitleg over FOK!
Waarbij ook werd verteld dat FOK! groot is geworden door BB-forum.
Volgens mij mag dat nog niet ivm nominatiesquote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Had Egbert nu niet gehoopt dat ze allemaal bij hem komen zitten? Of mag dat niet?
Of dat er spontaan een hagelbui vanuit het plafond komt vallen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef pullup het volgende:
Jammer dat er geen extra opties in dat bad zitten.
Nu zou het mooi zijn als het een golfslagbad of een Jaccuci optie op zou zitten![]()
Jajoh...maar soms zit tie zo stil dat ik denk..."hé Egbert doet ff een Hillie"quote:Op maandag 18 september 2006 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij mij zit ie gewoon een sjekkie te rollen hoor en ik zag 'm kuchen.![]()
En dan gaattie snuffmovies opnemen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef funkie-indo het volgende:
Die plofkop heeft volgens mij samen met Milica en Jeroen op MoniQue gestemd! Als zij weg is,
Dan is de bescherming en controle van Mo verdwenen en kan hij nog meer zijn gang gaan met Sabrina..
Ja hij heeft nog een week om haar te wippen, dus hij moet toch alles uit de kast halen om haar zover te krijgen, drank lijkt een optie.quote:Op maandag 18 september 2006 23:35 schreef arneaux het volgende:
Etiënne probeert Sabrina weer zat te voeren.
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?quote:
Jahaa, BB is harder dan..... laat ook maarquote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Dat FOK! van ene Danny!
Hij stuitert na 1 week zitten op de rand zo het water in, Egbert een hartaanval, Marcia janken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Als die sleutel beroerd valt in de kano, stuitert ie er zo weer uit
quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?
Nee, had ie niet !quote:Op maandag 18 september 2006 23:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert: "Ik had een leukere opdracht kunnen bedenken"
Slimme opmerking
Kan me niet zielig genoeg worden!quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
En net wou je hem er nog een week inhebben.quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
Omdat ik t zielig vind betekend het niet dat het maar snel moet ophouden. Juist niet.quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En net wou je hem er nog een week inhebben.![]()
Waarom?quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
Ik zie Tijn er nog wel voor aan om lekker te gaan zwemmen en dan "He ga eens opzij ouwe gek" te roepen.![]()
Voorals ie met z'n hoofd op het water valt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is die helm eigenlijk voor? Voor als de sleutel op z'n kale knar stuitert?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |