Gaat donderdag pas in hè.quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Schande dit.![]()
p.s. De chips mogen ze weer opbergen van mij. Is dit nu noodrantsoen? Ik zie ze alleen maar kanen.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Stom natuurlijk! ( ik krijg zo mijn vet van 1 der moddiemods en dat is dan jouw schuld! )
[afbeelding]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef PID61 het volgende:
Idd beide zijn mogelijk.
Ik geef haar voorlopig het voordeel van de twijfel.
Ook al is ze saai en bijna niets zeggend, ze lijkt me eerlijk en oprecht.
Hmm, ik meende ergens gelezen te hebben dat de zusjes het wel lachen vonden dat noodrantsoen omdat ze "zoveel" aangekomen waren de laatste tijd. En dus dacht ik dat ze er al mee bezig waren. Verkeerd begrepen dus.quote:
Spekgladde salamanderquote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies is de salamander, de huichelaar van de groep.
lief is een groot woord wel zichzelf berekend slim verstandigquote:Op maandag 18 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!
Dat was kameleon.quote:
Komt door de nominatiesquote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
De streams op de gangen zijn ook erg sensationeel moet ik zeggen.
Kun je nagaan hoe dom Milica is, zij bespeurt geen enkel gevaar bij Marlies, Eg, Tijn, Jeroen, Janine zien dit wel!! Jawel zelfs Jeroen!quote:Op maandag 18 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze lijkt me 1 van de intelligentsten .....ze gaat alles tegen elkaar uitspelen....ik vind ze lief!
Het bekende dnk probleem. Waardeloos idd.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
De streams op de gangen zijn ook erg sensationeel moet ik zeggen.
Ik dacht dat je dat bedoeldequote:
Je mist Hildequote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
Wat blijven die bewoners nou allemaal apatisch bij elkaar in een kring zitten?! Ik wil een zatte Sabrina, een grijpgrade Etiënne, een jankende Jeroen, een verdrinkende Egbert, een flipende Janine, een neukende Semih en Michelline, een huwelijkkapotmakendeTijn, gewoon, iets.
Janine beschuldigt iedereen van alles...janine is gewoon een doorzichtig hysterisch stokende hypocriete trut!quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom Milica is, zij bespeurt geen enkel gevaar bij Marlies, Eg, Tijn, Jeroen, Janine zien dit wel!! Jawel zelfs Jeroen!
Nou. tZeflde.quote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bedoelde![]()
Wat betekend salamander dan
Wat ik al eerder zei : waar zijn Monique en Sabrina ! Streams over ! Kutregie !quote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
Wat blijven die bewoners nou allemaal apatisch bij elkaar in een kring zitten?! Ik wil een zatte Sabrina, een grijpgrade Etiënne, een jankende Jeroen, een verdrinkende Egbert, een flipende Janine, een neukende Semih en Michelline, een huwelijkkapotmakendeTijn, gewoon, iets.
Als jij nou probeert een grindtegel probeert weg te koppen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Als je alt-f4 indrukt dan krijg je andere streams te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |