Hoorde het ook! Dat FOK! van ene Danny!quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
off topic. Bij de slimste. Lijst van de 10 meest gelezen nieuwssites. FOK.NL op 5. En hele uitleg over FOK!
Waarbij ook werd verteld dat FOK! groot is geworden door BB-forum.
Volgens mij mag dat nog niet ivm nominatiesquote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Had Egbert nu niet gehoopt dat ze allemaal bij hem komen zitten? Of mag dat niet?
Of dat er spontaan een hagelbui vanuit het plafond komt vallen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef pullup het volgende:
Jammer dat er geen extra opties in dat bad zitten.
Nu zou het mooi zijn als het een golfslagbad of een Jaccuci optie op zou zitten![]()
Jajoh...maar soms zit tie zo stil dat ik denk..."hé Egbert doet ff een Hillie"quote:Op maandag 18 september 2006 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij mij zit ie gewoon een sjekkie te rollen hoor en ik zag 'm kuchen.![]()
En dan gaattie snuffmovies opnemen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef funkie-indo het volgende:
Die plofkop heeft volgens mij samen met Milica en Jeroen op MoniQue gestemd! Als zij weg is,
Dan is de bescherming en controle van Mo verdwenen en kan hij nog meer zijn gang gaan met Sabrina..
Ja hij heeft nog een week om haar te wippen, dus hij moet toch alles uit de kast halen om haar zover te krijgen, drank lijkt een optie.quote:Op maandag 18 september 2006 23:35 schreef arneaux het volgende:
Etiënne probeert Sabrina weer zat te voeren.
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?quote:
Jahaa, BB is harder dan..... laat ook maarquote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Dat FOK! van ene Danny!
Hij stuitert na 1 week zitten op de rand zo het water in, Egbert een hartaanval, Marcia janken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Als die sleutel beroerd valt in de kano, stuitert ie er zo weer uit
quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok ok ....zwembad vullen met piranha's just in case?
Nee, had ie niet !quote:Op maandag 18 september 2006 23:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert: "Ik had een leukere opdracht kunnen bedenken"
Slimme opmerking
Kan me niet zielig genoeg worden!quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
En net wou je hem er nog een week inhebben.quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
Omdat ik t zielig vind betekend het niet dat het maar snel moet ophouden. Juist niet.quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En net wou je hem er nog een week inhebben.![]()
Waarom?quote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:. Dit is écht een beetje zielig voor Egbert, maarja, wel lachen.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
Ik zie Tijn er nog wel voor aan om lekker te gaan zwemmen en dan "He ga eens opzij ouwe gek" te roepen.![]()
Voorals ie met z'n hoofd op het water valt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is die helm eigenlijk voor? Voor als de sleutel op z'n kale knar stuitert?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |