Hé, ik roep ook al een tijdje hoor !quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik heb blijkbaar nogal wat invloed daar..
Sadist.quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop echt dat ze 'm een week laten zitten.
Jij bent wreedquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Ja, we moeten ons wél aan de regels houden hoor ! BB is harder dan ooit dit jaar !quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
Hij heb zn helm al weer opgedaan he. Natuurlijk op zn naad gekregen van BB.
Ik hoop dat BB echt keihard is en ie dr minimaal overmorgen nog steeds zo bijzitquote:
Nee nee. Gewoon een weeklang en ik hoop dat dat teringpierenbadje opeens een golfslagbad blijkt te zijn.quote:
Bij mij zit ie gewoon een sjekkie te rollen hoor en ik zag 'm kuchen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Hebben we eerst Hilde gehad op stream3...nu lijkt eg ook stil te staan! HAHAHAHA
En na een week valt de sleutel, naast de boot.quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Het wordt steeds ergerquote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef pullup het volgende:
Jammer dat er geen extra opties in dat bad zitten.
Nu zou het mooi zijn als het een golfslagbad of een Jaccuci optie op zou zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |