quote:
Ja, maar de ARBO regeling voor de scheepvaart is andersquote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
niet langer dan 8 uur, dat is Arbo-technisch onverantwoord
Hij denk al aan de toekomstquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als je een vrouw bent en je houdt van een dikke leuter in je kut, boeiend, laat je dan nemen door een paard."
Vriendjes van Tjen neem ik aan...quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Timon223 het volgende:
ff offtopic (een beetje) wie waren die kampers waar Marcel tusseninzat? echt VAGE figuren...
[POLL] Wanneer valt de sleutelquote:Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is de poll?![]()
Ik zeg: morgen dobbert Eggie nog in zijn boot
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerkenquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze het nou serieus over sex met paarden?
Voor hoeveel anijsklontjes doen ze doet?quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerken
Nee, dat was geen paard !quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Semih is er een vrouw gestikt die een paard aan het pijpen was. De hoeveelheid sperma kon ze niet verwerken
Je hebt ook al verstand van vette gamesquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
Wow die is goed aleen heeft die skinny bitch geen enkele kansquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stom natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Voor hoeveel anijsklontjes doen ze doet?
Ik gok de vrienden van Etiënne. Wat me wel opvalt, waarom is de 'vriendin' van Etiënne er niet? Als ze niet wilde dat hij in het huis ging, zou ze t toch juist toejuichen dat hij eruit zou gaan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef Timon223 het volgende:
ff offtopic (een beetje) wie waren die kampers waar Marcel tusseninzat? echt VAGE figuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |