tenminste een normale OPquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg geopend![]()
![]()
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
tenminste een normale opVergt ook tijd
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....quote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef BBoon het volgende:
We gaan nomineren yessssssssssssss Ik hoor oh shit we moeten naar de DBK
Oh was dat het ik dacht dat ze gingen nomineren...Heb ik verkeerd gehoordquote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef T-lex het volgende:
zagen jullie ff wat Tijn deed....Rob is er toch al dacht tie....hahaha
Saartje zag het en zei: "ow god, we kunnen naar de dagboekkamer"![]()
Drie weken vooruit nomineren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....
quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft Egbert drie weken vooruit moeten nomineren ofzo. het duurde wel erg lang.....
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Mensen ik ben opzoek naar die website die geel is met die 4 streams maar kan 'm niet vinden, wie helpt mij?
deze? http://members.chello.nl/ptbuysquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
Mensen ik ben opzoek naar die website die geel is met die 4 streams maar kan 'm niet vinden, wie helpt mij?
Nee is 'm niet. Aan de rechterkant staat een verzameling van links naar o.a. de tietentopics van Scan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htm
?
http://members.chello.nl/ptbuys/stream1auto.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef arneaux het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik trouwens dat Jeroen t goed onder woorden bracht toen hij Hilde wegstuurde.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee is 'm niet. Aan de rechterkant staat een verzameling van links naar o.a. de tietentopics van Scan.
Held.quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Deze?quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
ze mogen daar ook nog niet komen, behalve die nomineren danquote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
t Valt me op dat er niemand komt kijken.
Volgens mij moesten ze in de kamer blijven en anders hadden ze dat al zeker gedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
t Valt me op dat er niemand komt kijken.
inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik dacht dat ie ook in de kano moest schijten
Nou echt behoorlijk ook he? Het lijkt wel alsoftie meedoet met zon debiel vrijgezellenfeestje.quote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Zo, die zit de komende tijd knap voor lul.
Doet hij toch ook? Want in de uitzending zei hij nog, dat als hij het huis uit is, verkering wilquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou echt behoorlijk ook he? Het lijkt wel alsoftie meedoet met zon debiel vrijgezellenfeestje.
En leuk voor onsquote:Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef BeeDee het volgende:
Egbert nou ècht gewoon twee weken laten zitten zou pas wreed zijn !!![]()
Truste.quote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef BBoon het volgende:
Ik ga dromen van bananen nu ....Slaap lekker allemaal...
Dat maakt het een flink stuk gemakkelijker .quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Dit is heel erg belangrijk. 15 seconden voordat de sleutel ZOU KUNNEN VALLEN hoor je een zoemer. Mocht je op dat moment van de WC-tent gebruik maken, dan weet je dat je 15 seconden hebt om weer in de kano te komen.
stond zonet naast het zwembadquote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Wie, wanner en vooral waar gaan ze dat chemische toilet / tent opzetten van Egbert?
Staat er al....quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Wie, wanner en vooral waar gaan ze dat chemische toilet / tent opzetten van Egbert?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Dit is heel erg belangrijk. 15 seconden voordat de sleutel ZOU KUNNEN VALLEN hoor je een zoemer. Mocht je op dat moment van de WC-tent gebruik maken, dan weet je dat je 15 seconden hebt om weer in de kano te komen.
Exit !!!! dus....quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef intoyou het volgende:
Wat gebeurt en nou als tie hem niet vangt (behalve dan dat tie in het water valt)
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maarquote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Het schoonmaken doet Tijn al vast niet. Pas als de strontvliegen op de TV zitten.quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Zat s3 vast dan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen bij Egbert de stream wel vast gooien op S3, zoals bij Hilde. valt toch niet op, want niemand had in de gaten dat S3 dagenlang vast heeft gezeten op Hilde.
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maar![]()
He Hilde is terugquote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zat s3 vast dan?![]()
Heb ik al die tijd naar dezelfde beelden zitten kijken fullscreen![]()
En ik nog wel blij met mijn uptodate caps![]()
[afbeelding]
Magnie.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Gaat er nou niemand even gezellig bij Egbert zitten
Ik geloof jequote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een . . . laat ook maar![]()
Hilde ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Zal Egbert zich al zorgen maken? Twee van de drie 'oudjes' zijn er al uit.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zou maar net halverwege een flinke drol zijn, jeweetwel zo eentje na een avondje sambalvol eten, waar de tranen van in je ogen staan omdat je het gevoel hebt dat er iemand een boeing 747 door je anoes aan het stampen is, en dat hij dan steeds als je denkt nu heb ik die grafbak eruit terug je anus inkruipt en je steeds bozer wor op die drol en tenslote zo hard begint te persen dat de aderen in je hoofd bijna lijken te knappen en het zweet je bilnaad ingutst, en dat dan die sleutel valt....
Om vervolgens in de boot te springen, springt ie mis.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geloof mij dat hij richting zn boot sprint.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ja, ze loopt er al naar toe
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |