Ik begrijp het niet verkeerd, ik begrijp er gewoon helemaal niks van.quote:Op maandag 18 september 2006 17:36 schreef Apropos het volgende:
Dat je het verkeerd begreep dan, he, niet mijn woorden op zich.
I don't step on toes, I step on necks.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Awright!! Met welke oneliner? WWCND ?
quote:en een portret van de Amerikaanse president George W. Bush aanbidden.
Daar is niet iedereen het over eens:quote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
(...)
Die inktvlekmethode – de term is een Nederlandse vinding –
(...)
[ bron ]quote:Anyone looking to understand the U.S. counterinsurgency strategy in Iraq in the last few months need look no farther than Andrew Krepinevich, a prominent analyst who came up with the "oil stain" theory.
Olie is inkt, meneertje?quote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens:
[..]
[ bron ]
Deze formulering geeft aanleiding tot misverstanden.quote:
Aha! Waarom niet de Koran?quote:Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik heb de Ilias en de Odyssee gekocht en een boekje over de Islam.
Nee. Had ik zulks dan voorspeld? Als dat zo is, dan kan ik wel pogen er omheen te draaien.quote:Op maandag 18 september 2006 19:37 schreef Apropos het volgende:
Ik ben maar vervelend aan het doen.
Is er nu een aangekondigd begin van de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Irak? Nee he?
Die zag ik niet liggen. En trouwens, ik zou 'm toch niet lezen, waarschijnlijk.quote:
Niet dat ik weet. Maar het is kennis die van pas komt bij het redeneren over een hypothetische aanval op Iran.quote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Had ik zulks dan voorspeld? Als dat zo is, dan kan ik wel pogen er omheen te draaien.
Ah, zo. Nee, sterker nog, er komen steeds maar meer troepen bij.quote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar het is kennis die van pas komt bij het redeneren over een hypothetische aanval op Iran.
Wat ook handige informatie is voor Iran-speculaties.quote:Op maandag 18 september 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee, sterker nog, er komen steeds maar meer troepen bij.
Ook niet een welgeordende Israelische aanval op de Iraanse kerninstallaties, zoals in 1980?quote:Op maandag 18 september 2006 19:50 schreef Monidique het volgende:
Niet alleen een invasie, dat is al helemaal onwaarschijnlijk, maar ook zelfs maar luchtaanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |