FF nummertje veranderen,quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
Hoppa.
Scherp!quote:
Ik ben zelden bot,quote:
Neequote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
Maarre vanitas, je wilt het dus wel weten?
Chill, dude................quote:
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,quote:
*van stoel valt.quote:
We zitten hier toch in ONZ?quote:Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,,
.
Ik vind kut wel goed te doen hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Maar jij bent niet mij.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Klote danquote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
ach mn moeder is weer bezig. Die leeft echt enorm in haar eigen bekrompen wereld. Ik ga al sinds een paar maand (2 a 3 maanden) alleen met de trein naar den helder. Nu begint het winter te worden en mag ik geen weekend retour. Ik mag helemaal niet in het donker treinen. Ze is bang dat ik vrakracht wordtquote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef maedel het volgende:
Vertel Zwaffel...
* maedel gaat er eens lekker voor zitten, met een kopje thee en een koekje enzo.
en dit is nog maar en fractie ervanquote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezorgdheid is lief, maar dan moet je er nietin doorslaan, inderdaad.
Finkers,quote:Op maandag 18 september 2006 16:17 schreef NanKing het volgende:
Ik hier?
"Ja we zijn komen aanwaaien"quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
"Filosofen zijn mensen die de hele dag nadenken over de zin van het leven. Ik weet niet wat de zin van het leven is, maar volgens mij in ieder geval niet om daar de hele dag over na te lopen denken."quote:
Geef eens je mail, vul ik het even voor je in.quote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef Zwaffel het volgende:
gvd! wil ik een pakje versturen via www.gratispakjeversturen.nl krijg ik een wit frame te zien als ik mn naam + mail heb ingevult. Dus niks geen code of mailtje
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Sitethief het volgende:
Allemaal tof,, zijn maar weinig cabaretiers die ik niet leuk vind, ook Engelse/Amerikaanse/Duitse cabaretiers gaan erin. Ja, ook in het Beiers of Keuls,
.
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geld zorgen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Zwaffel, al plannen om op jezelf te gaan wonen? Of zit je net als Erik nog met het laatste jaar middelbare school?
Gaan studeren en zelfstandig gaan wonen is zo'n verademing, een van de beste moves die ik ooit heb gezet.
Dat is best een poosje.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als ik het goed heb maar 3 delen![]()
Wel eens gezien ja, ik geniet heel snel van zelfs de flauwste humor,quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geldzorgen idd.quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ondanks de geld zorgen?
Ik ga btw ook over 2 maandjes het huis uit,. Maar a zo eens op huis aan,
.
Ja, elke (werkdag)nacht dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.quote:
De schande!quote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.
En toen was ik vergeten dat Lesbeau der ook bij zat
Is dat niet leuk dan?quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
Ik wou eigenlijk gaan kijken en heel hard "tha erik!!!" roepen als je voorbij kwam.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit hier braaf aan m'n roerbakgroenten.
Het is niet helemaal suikerloos, ik eet wel een paar normale boterhammen overdag op school.quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
wat heb je gegeten? mcchicken?quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
Jij gaat door naar de volgende ronde voor de koelkastquote:
Je zuipt zoveel bier dat je met iets moet compenseren?quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef Sitethief het volgende:
Wow, suikervrij probeer ik ook, vanwege mijn beertender,.
Ik heb geen sixpack, ik heb een beertender, en bier is een No NO tegenwoordig voor mij.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zuipt zoveel bier dat je met iets moet compenseren?![]()
![]()
Fructose is vruchtensuiker? Ik zag namelijk wel appelsap bijv. zonder toegevoegde suikers, maar er zit dus wel vruchtensuikers is. Is dat erg?quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast![]()
@ Twist,
Tips:
* er zijn nog wel 10 andere benamingen voor suiker, waarvan de bekendste dextrose is. Glucosestroop is ook (een soort) suiker!
* Fructose gaat langzamer dan witte suiker (dus minder erg).Zonnatura heeft een paar dingen als koekjes/chocola gezoet met fructose (wel duur, maar je moet wat). Qua fructose, hoe zoeter de vrucht hoe meer fructose. Druiven, bananen en kersen staan er bekend om. Veel fructose zou ik niet doen.
* In de natuurvoedingszaak kun je vervangende produkten kopen. Minpuntje: spuugduur.
*Ingrediënten op de verpakking staan op volgorde van hoeveelheid dat het er in zit. Dus, hoe verder naar achter de suiker staat hoe minder dat het er in zit.
*Pindakaas is allergievrij, behalve als je een notenallergie hebt natuurlijk (geen gluten, koemelk, suiker en waar je zoal meer overgevoelig voor kunt zijn).
*In fruitsap zit heel veel suiker (behalve als het expliciet vermeld is van niet).
*Ik heb in tijden van sugarcraving ("ik moet nu gewoon snoepen anders word ik he-le-maal gek") vaak havermout gegeten (vult goed) en/of yoghurt/kwark. Van dat laatste is tegenwoordig een heleboel suikervrij te krijgen.
Oh, en mocht je last van buikkrampen hebben, die gaan ook nog wel weg
Wat ge-wel-dig dat je het volhoudt zeg!![]()
Had je nog gegoogled op hpu?
Da's niet mijn foutquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Sitethief het volgende:
Of ik en vanitas......
Vandaar dat je hetero bent geworden....quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een beertender, en bier is een No NO tegenwoordig voor mij..
Kom nu op msn,quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Vandaar dat je hetero bent geworden....
Post dan ook niet van die enge dingen...............quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Hallo, mijn hele computer was aan gort van 't weekeinde... 't Begint nu weer 'n beetje op orde te geraken
ion !quote:
Met natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
Met of zonder cafeine?
Hoezo respect.quote:
Dat krijg ik toch al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:18 schreef Roosjedoosje het volgende:
nou je krijgt in ieder geval genoeg vocht binnen
lidl.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:26 schreef Roosjedoosje het volgende:
kost je klauwen vol met geld al die cola
Maakt toch niet uit, als je bedenkt dat zijn klasgenoten waarschijnlijk niks af hebben,quote:
*blaast zachtjes sterrenstof naar Roosje toe*quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
dat is een mooie bezigheid zwaffel
Ik denk dat ik zometeen in ga storten![]()
Ik heb er nu al zin in....quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:39 schreef Chowi het volgende:
Ook een leuke bezigheid. Op zich.
Oh, dat ken ik. De laatste keer dat ik dat deed ging ik over mijn nek midden in de kroeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in....
2 uur slaap en drie bier op een nuchtere maag doen geen goed![]()
Het is alweer een beetje over na een stevige maaltijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik. De laatste keer dat ik dat deed ging ik over mijn nek midden in de kroeg.
niet zo erg als suikerquote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Fructose is vruchtensuiker? Ik zag namelijk wel appelsap bijv. zonder toegevoegde suikers, maar er zit dus wel vruchtensuikers is. Is dat erg?
In brood zit echt een te verwaarlozen hoeveelheid suiker, dus ik zou maar lekker brood eten. Als je een onbedwingbare behoefte hebt om veel brood te eten moet je eens googlen op Candida Albicans.quote:Dingen van de natuurwinkel e.d. is voor mij namelijk niet echt een optie, dat is gewoon echt te duur.![]()
Dextrose zag ik dus al staan op de broodverpakking, maar ik heb dus besloten dat brood gewoon blijft.
Doppinda's zijn nu m'n snack.
Ik gebruik gewoon zoetstof. Zeggen ze wel van dat je hersens er van krimpen of week worden o.i.d., maar goed, het leven moet wel leuk blijvenquote:Ik ontbijt met yoghurt, dat deed ik al, maar dan dus met een schepje suiker, dat is wel even wennen.
Maar ik denk dat ik daar even aan moet wennen, net als koffie zonder suiker, dat drink ik nu al langer zonder suiker en vind ik nu ook lekker zo.
Da's op zich heel praktisch! Vraag gewoon eens hoe zij dat doen.quote:Ik regel bij mn moeder nog een recept voor een lekkere zelfgemaakte groentesoep, dat zat ooit in een dieet van haar en die smaakt echt goed.
M'n vader heeft zelf ook een speciaal dieet (chronische darmonsteking), dus ik kan bij mn ouders ook goed suikerloos eten verder.
Ja, ik ben zelf ook niet zo snoeper, dat maakt het wel wat praktischer. Soms wel hoor, als ik me zielig voel, dan mag hetquote:Op zich wel een geluk dat ik sowieso niet zo van de zoete meuk ben denk ik. Alleen eens per maand wel.![]()
quote:Erg bedankt voor de tips, je bent een topwijf!![]()
* Love Dust * Zorgt voor een beetje blijdschap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Heb je ook Wakker Wordt Dust?![]()
*zoveelste mok koffie achterover slaat
Een studie mijlenver van huis gaan doen wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef Zwaffel het volgende:
heeft iemand ook "ik wil graag versneld op mezelf wonen en 18 zijn" dust?
niet als dat niet magquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Een studie mijlenver van huis gaan doen wil wel eens helpen.![]()
volgens mij heeft bijna iedereen dit doorgemaakt hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet als dat niet magik word er echt zoooooo moe van
Dé methode om je relatie om zeep te helpenquote:Als het zo doorgaat ga ik op mn 18de bij MM wonen
samen wonen helpt je relatie om zeep?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij heeft bijna iedereen dit doorgemaakt hoor
Tenzij je moeder je afmept, da's een heel ander verhaal natuurlijk.
[..]
Dé methode om je relatie om zeep te helpen![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef NanKing het volgende:
Samenwonen an sich helpt je relatie niet om zeep.
Samenwonen uit nood brengt vaak zoveel spanningen met zich mee dt je relatie erg onder druk komt te staan.
Hoe vaak je nu ook samen bent het is niet te vergelijken met samenwonen.
Exactlyquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef NanKing het volgende:
Samenwonen an sich helpt je relatie niet om zeep.
Samenwonen uit nood brengt vaak zoveel spanningen met zich mee dt je relatie erg onder druk komt te staan.
Hoe vaak je nu ook samen bent het is niet te vergelijken met samenwonen.
op "stap" wat versta jij onder op stap? En ging je moeder je dan ook om het half uur paranoide bellen om te vragen of alles nog steeds goed gaat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
ExactlyDat bedoelde ik.
Oh, en ik mocht pas op mijn 17e op stap.... Dit ter vergelijking
Nee, want toen hadden we nog geen gsm bij (die waren er niet eens, ja de brandweer had wel iets dergelijks geloof ik).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
op "stap" wat versta jij onder op stap? En ging je moeder je dan ook om het half uur paranoide bellen om te vragen of alles nog steeds goed gaat?
volgens haar heb ik ADHDquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef NanKing het volgende:
Heeft je moeder een reden om zo te reageren?
Bedoel heb je veel uitgespookt waardoor je haar vertrouwen beschaamd hebt, of is ze altijd al zo geweest?
Goed,dat geweld ben ik met je eens. Maar ze heeft ooit eens een paar jaar terug in de krant gelezen dat er iemand in de trein is aangerand en sindsdien zijn alle vreemde mannen verkrachtersquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, want toen hadden we nog geen gsm bij (die waren er niet eens, ja de brandweer had wel iets dergelijks geloof ik).![]()
Maar het was wel de bedoeling dat ik niet alleen naar huis kwam. Dus óf samen naar huis fietsen vanuit het café (om 12 uur ofzo), óf niet op stap.
En toen was het geweld op straat nog een stuk minder bekend dan nu (het zal er best wel geweest zijn hoor).
Ik spreek nu overigens over 15 jaar terug.
ja,daar zat ik ook al aan te denken. Maar ze moet toch inzien dat ik ook volwassen aan het worden ben. En dat ze me en niet altijd thuis kan houden en niet als een klein kind kan behandelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef maedel het volgende:
ah, volgens mij heb jij een nakomertjes syndroom
of eigenlijk, je moeder
Lege-nest syndroom noemen ze dat ook wel.
Daarom zei ik dat van die studie, da's de meest "te pruimen" reden voor haar om op kamers te gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,daar zat ik ook al aan te denken. Maar ze moet toch inzien dat ik ook volwassen aan het worden ben. En dat ze me en niet altijd thuis kan houden en niet als een klein kind kan behandelen
Komt ie hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat van die studie, da's de meest "te pruimen" reden voor haar om op kamers te gaan.
Niet dat je leuk bij je vriendje gaat zitten.![]()
Ik ben het met je eens dat je dat eigenlijk zelf moet weten, maar zolang je thuis woont en nog geen 18 bent wel dus.
Niet wat je wilt horen denk ik maar het is wel zo, sorry![]()
welke relatie? Die met mn moeder?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef maedel het volgende:
je woont in het Oosten des lands?
Dan ga je toch gewoon minimaal 3 uur reizen ver studeren?
Misschien kun je beter zeggen dat je als je geen vrijheid krijgt, je het straks neemt en dat de relatie dan wel heel ernstig verstoord is.
Maar van de andere kant hoort die hele heisa er nu voor jou gewoon bij geloof ik.
Ik verstoor hier een "ik word groot" - proces geloof ik![]()
misschien ben je ook nog wel een beetje jong hoor. [duikt]quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welke relatie? Die met mn moeder?die kan niet erger verstoren
En het hele probleem is gewoon, ik mag NIKS. niet op kamers,niet in amsterdam studeren,niet in zwolle,niet in den helder,niet naar MM. Alles wat buiten drenthe ligt is slecht en daar wonen grote boze verkrachters
Geen idee, mijn moeder had er gelukkig geen last van.quote:Wat doe ik aan dat lege nest syndroom? En ja ik woon in drenthe
jong,oke misschien. Maar 18 is toch geen leeftijd om je dochter nog als een 12 jarige te behandelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:26 schreef maedel het volgende:
[..]
misschien ben je ook nog wel een beetje jong hoor. [duikt]
Mijn zus ging op haar 16e op kamers (studie ver weg, moest wel) en die heeft ná haar studie zo ongeveer haar pubertijd nog ingehaald... Toch een beetje vroeg zelfstandig.
[..]
Geen idee, mijn moeder had er gelukkig geen last van.
En dat je in Drenthe woont is niet erg
Volgens mij ga je meer op jouw hunk letten dan de hunk op het scherm,quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil met MikeyMo naar "the senitel" (is een film)
lijkt me een toffe film btw. Met kiefer sutherland
bios heeft donkere plekjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij ga je meer op jouw hunk letten dan de hunk op het scherm,.
ik ook erik. Alleen vrees ik van niet. maar dat zal de tijd zich uitwijzen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Zwaf, klote dat je een overbeschermd wordt enzo, ik hoop dat je toch wel een fijne oplossing tegemoet gaat![]()
.
dat is het probleem. Ik ben nu bezig om in emmen mn diploma te halen. Deze heb ik als het geod gaat en die idiote school een beetje meewerkt in januari. Moet enkel nog stage lopen en dan heb ik alles afgerond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar Zwaffel, hoe wil je moeder dan dat je gaat studeren? In de zin van waar en wat?
Ik ben expres in Utrecht gaan studeren (ja oke, deze opleiding zat ook alleen hier, maar als het bijv. in Arnhem was geweest had ik er veeeel langer over nagedacht). M'n ouders hebben daar gelukkig nooit moeilijk over gedaan. Ik ben alleen pas op mn 19e gaan ivm het niet kunnen vinden van een betaalbare kamer. Anders was ik ook eerder gegaan.
Ze ziet zelf echt niet in dat dat haast onmogelijk is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat is het probleem. Ik ben nu bezig om in emmen mn diploma te halen. Deze heb ik als het geod gaat en die idiote school een beetje meewerkt in januari. Moet enkel nog stage lopen en dan heb ik alles afgerond.
Daarna wil ik graag of een opleiding doen als systeembeheer maar nog liever als grafisch vormgever aan het grafisch lyceum te amsterdam.
Dan wil ze ff dat ik heen en weer reis met de trein. 's morgens naar amsterdam wat 2:15 verder op ligt. En dan ook nog weer terug s'avonds. Dus als ik om 9u op school moet zijn,mag ik wel om 6 u 's morgens met de trein .
ik ben financieel afhankelijk van haar. Aangezien ik geen diploma heb kom ik niet erg snel aan de bak ofcoursequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze ziet zelf echt niet in dat dat haast onmogelijk is?
En hoe wil ze je tegenhouden dan?
dat is gewoon echt uberkutquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ken nog zo iemand wiens moeder afschuwelijk beschermend is en die volgend jaar ook niet op kamers mag. Ook een nakomertje waarvan de oudere zussen het huis al uit zijn...
Dat financieel afhankelijk zijn is wel flink balen dan. Ben je al wel flink aan het rondkijken geweest voor werk? Ik zou daar flink mn best voor doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ben financieel afhankelijk van haar. Aangezien ik geen diploma heb kom ik niet erg snel aan de bak ofcourse
en maar dreigen"als je dat doet he! nou dan zie je michael nooit meer!"
-mam,dan woon ik bij michael
"ja nou he! dan hoef je hier nooooooooooooooit meer te komen"
ze is ook over alles negatiefMike en ik hebben het wel eens gehad over samen wonen. Zo van "ja hoi ik moet dit en dit nog hebben voor mn uitzet" En dan zegt mike "ja maar das niet nodig want als wij gaan samen wonen heb ik al een hele zooi"
En dan komt zij van "pffff net alsof jullie zolang bij elkaar blijven"
jup ben vorige week naar de burgerking en bakkerbart geweest. Moet nog pasfoto's maken en dan de formulieren invullen. Morgen ga ik langs de mac. Geen geweldige banen,maar geld is geld. Zaterdag langs de dixons daar vroegen ze ook mensen. En zaterdag nog maar ff kijken waar ze mensen kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat financieel afhankelijk zijn is wel flink balen dan. Ben je al wel flink aan het rondkijken geweest voor werk? Ik zou daar flink mn best voor doen als ik jou was.
Ik heb nu wel een goede band met mn ouders. Met mn pa had ik dat altijd al, maar mn moeder kon ook behoorlijk dominant en manipulerend zijn.
Ik krijg ook geen geld van mn ouders, soms wat lastig, maar het gaat net.
Maar als ik straks weer moet verhuizen zal het niet meer gaan, want ik zit nu wel heel uitzonderlijk goedkoop.
Dus je moeder heefteigenlijk gewoon gelijk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:55 schreef Zwaffel het volgende:
ik ben echt een kneusin nog geen 1.5 dag tijd heb ik 2 brandwonden.
1 van de strijkijzer... en zonet wil ik mn pizza uit de oven halen en pak ik dat hete rooster vast met een theedoek,gaat het er dwars doorheenen een pijn dat het deed
pfff en het is niet de 1ste xik heb meestal altijd wel ergens een brandwond
klopt. Maar hoe liever ik doe hoe meer zij denkt mij in de tang te hebben. Ik mocht in het begin helemaaaaaaaaal niet naar MM met de trein. Totdat MM en ik wat problemen hadden en ik gewoon in de trein gestapt ben zonder het te vertellen. Ze kwamen me ' s avonds uit den helder halen,en de week erop mocht ik wél met de treinquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:57 schreef maedel het volgende:
Dus, ik zat net op de fiets richting Edah, en dacht nog eens aan Zwaffel.
(je kunt je afvragen waaruit mijn leven bestaat verder...).
Anyway,
Zwaffel, ik heb het idee dat je moeder moeilijker gaat doen als jij moeilijker doet.
Ik heb de indruk dat je een euh, zeg maar, euh, temperamentvol type bent.
Dus als jij zegt "ja, jij [censuur], takke[censuur], [censuur][censuur][censuur], ik doe [censuur][censuur ]toch wat ik wil..."
Daar wordt zij niet echt toegeeflijker van.
Ik kan me zo voorstellen dat hoe meer jij afstand neemt, hoe strikter ze wordt.
wat? dat ik een kneus ben? ooh vast wel. Wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kan zorgen thoughquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je moeder heefteigenlijk gewoon gelijk?
het gaat hier niet echt om samen wonen. Meer om niet even met de trein naar MM te mogenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:12 schreef maedel het volgende:
De reden dat je op jezelf gaat wonen moet volgens mij zijn dat je er aan toe bent, niet omdat je je moeder een [censuur]mens vindt.
Ik denk dat je moeder dat ook vindt eerlijk gezegd.
Ok.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh men je wil niet weten hoe lekker deze broek zit
Vertel het dan maar neit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh men je wil niet weten hoe lekker deze broek zit
Als je het maar leest.quote:
Lastige lijn wel soms denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:12 schreef maedel het volgende:
De reden dat je op jezelf gaat wonen moet volgens mij zijn dat je er aan toe bent, niet omdat je je moeder een [censuur]mens vindt.
Ik denk dat je moeder dat ook vindt eerlijk gezegd.
Neen.quote:
Ik zou aankomend jaar maar leren koken, schoonmaken, wassen, strijken, opvouwen e.d.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee. Ik ben helemaal niet zelfstandig, maar toch wil ik het huis uit.
Ja, nou.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
Oh, toch wel, maar niet tegen jou. Ik schrijf/typ wel naar je.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou aankomend jaar maar leren koken, schoonmaken, wassen, strijken, opvouwen e.d.![]()
Zo las ik:quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las 'dwaas' maar dat is natuurlijk ook maar iets wat ik graag zou willen horen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te plassen dus eh..
Iig even bellen denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te passen dus eh..
En toen moest ik gapen, omdat ik dus al lang niet heb geslapen.
Maar toen leek het of ik een soort van hart aanval of zo kreeg ?
Keiharde stekende pijn net ietswat aan de rechter onderkant van mijn rechter tepel..
En Baf, toen echt helemaal mijn borst gewoon en mijn rechterschouder ook echt.
Maar het was niet even of zo, nee het was echt 15 seconden of zo..
Ik lag gewoon in dat hokje in elkaar van de pijn
Dat was echt niet fijn..
Morgen maar eens naar de dokter of zo ?
Ik heb het wel vaker eigelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iig even bellen denk ik.
Ik heb ook wel eens van die gare dingen, maar ik doe er nooit wat mee.
Je hart zit links, dus dat was het niet. Als je zegt dat je het wel vaker hebt, dat je spieren helemaal strak staan, klinkt het gewoon als spierkramp. Als je dat vaak hebt, heb je waarschijnlijk een magnesium of kaliumtekort. Laat je daar even op prikken en neem zo nodig supplementen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te passen dus eh..
En toen moest ik gapen, omdat ik dus al lang niet heb geslapen.
Maar toen leek het of ik een soort van hart aanval of zo kreeg ?
Keiharde stekende pijn net ietswat aan de rechter onderkant van mijn rechter tepel..
En Baf, toen echt helemaal mijn borst gewoon en mijn rechterschouder ook echt.
Maar het was niet even of zo, nee het was echt 15 seconden of zo..
Ik lag gewoon in dat hokje in elkaar van de pijn
Dat was echt niet fijn..
Morgen maar eens naar de dokter of zo ?
Heb je ook wel eens zo'n dikke vette knoop in je spieren zitten (ik weet niet hoe het anders te omschrijven), wat echt enorm pijn doet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker eigelijk.
Soms als ik bijvoorbeeld mijn voet gewoon beweeg dan gaan die spieren er in helemaal strak staan.
Of zoiets..
En dat doet echt heel erg veel zeer
en ook bij mijn benen..
Maar dit was wel een van de ergste keren eigelijk..
Het was vooral rechts..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hart zit links, dus dat was het niet. Als je zegt dat je het wel vaker hebt, dat je spieren helemaal strak staan, klinkt het gewoon als spierkramp. Als je dat vaak hebt, heb je waarschijnlijk een magnesium of kaliumtekort. Laat je daar even op prikken en neem zo nodig supplementen.
Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens zo'n dikke vette knoop in je spieren zitten (ik weet niet hoe het anders te omschrijven), wat echt enorm pijn doet.
dat heb ik 's nachts wel eens, vooral onder in m'n voet of in m'n kuiten. Echt naar zulke dingen.
Gelukkig al een poosje geleden dat ik dat voor het laatst had.
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
Klopt, maar ik ben te lui doorvoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.
Wanna join the club?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zieligerds.
* Sebasser is er ook nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Zwaffel het volgende:
hoi ik wasser weer.
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was vooral rechts..
Maar op dat moment heb ik niet echt opgelet of het ook links was![]()
Maar goed, ik denk ook niet dat het een hartaanval was..
Spierkramp ?
Dat je spieren echt helemaal niks meer willen doen en dan gewoon je zoveel pijn geven en je ook helemaal niet meer je benen en andere dingen kan laten bewegen ?
Lieve spieren heb ik dan..
Welke stoffen????quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werken
het 1ste helaasquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hele diepe zuchten duiden óf op iets slechts, óf op een opluchting...
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:21 schreef maedel het volgende:
vroeger, dan riep ik wel eens "ik ga weglopen hoor!".
En dan vroeg mijn moeder of ze boterhammen moest smeren voor onderweg![]()
Dan hoefde ik al niet meer![]()
Best wel slim van mijn moeder![]()
Jouw moeder doet precies het tegenovergestelde.
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
Thanks. Ga zo eens kijken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef wonderer het volgende:
Kalium en/of magnesium
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kramp
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=36119
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)
lief van jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik die dat jullie lief geweest zijn en ik geen enkel topic gemist heb
Ik zal zo meteen wel even terug gaan lezen, want ik zie dat Zwaf wel wet steun kan gebruiken dus die krijgt nu al een dikke hug van me
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.
ik zou idd mn zussen eens kunnen bellen. Al denk ik niet dat die zich ermee willen bemoeien. Want dan krijgen hun de volle ladingquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???
Ik roep ook maar wat...
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
28quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.
Hoe oud is MM eigenlijk?
allereerst moet ik jouw feliciteren las ik net in het vorige topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Sitethief het volgende:
oooooooooooo
Stroekie,
Welkom Terug!
Hoe was Barcelona? Ziltig?.
Is dat het probleem van je moeder niet?quote:
Dank je, mede door jouw steun,quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
allereerst moet ik jouw feliciteren las ik net in het vorige topic
en ik zal straks wel die foto posten van de pie0l van Barcelona![]()
heb nog even geduldquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dank je, mede door jouw steun,.
En ja die wil ik zeker zien ,.
Ja, ik scheel zelf ook 12 jaar met mijn partner. Maar goed ik ben bijna 33 en zij is 45. Toch anders...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat het probleem van je moeder niet?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb nog even geduld
ennu de soep wordt soms minder zilt gegeten dan ze wordt opgediend![]()
Zie hier de piem0l van Barcelonaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:49 schreef Sitethief het volgende:
[..], ik geduld? IK heb veel *kuch* goede eigenschappen maar geduld niet,
.
Oe,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie hier de piem0l van Barcelona![]()
http://foto.stroekie.com/Barcelona%202006/IM000239.JPG
sorry maar in de boekjes wordt het toch echt als een fallus symbool omschrevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Dit is een lesbo topic, stroek... noem het dan de vibrator van Barcelona
Nog steeds een falus symbool,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik dacht al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Is het de lul, of de man die er aan vast zit, of allebei dat je tegenstaat? Ben nieuwsgierig, vergeef het me,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al.
Oh, leuk, een piem0l![]()
Vooral dat eerste. En het idee dat je daar aan zou moeten zittenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is het de lul, of de man die er aan vast zit, of allebei dat je tegenstaat? Ben nieuwsgierig, vergeef het me,.
Jij noemt je volgens mij ook geen lesbeauquote:
Nee, maar het idee dat je zo'n lichaamsdeel vies kan vinden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij noemt je volgens mij ook geen lesbeau
Maar, op het gevaar af doordrammerig te worden, je vind het idee van een lul dus minder. Niet dat je eerder (of altijd) op een vrouw valt omdat daar de karaktereigenschappen soms/meestal anders zijn dan bij een man. Dwz, is het puur fyziek dat je niet op mannen valt of ook emotioneel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. En het idee dat je daar aan zou moeten zitten![]()
![]()
Een man is verder af en toe best handig. Om een wasmachine te versjouwen ofzo. Maar daarna kan ie koffie krijgen en dan moet ie weer weggaan...
Ik heb verder geen hekel aan mannen hoor, als ik er maar niet mee in bed hoef te liggen. Of op andere wijze naakte actie mee moet hebben.
in het begin natuurlijk wel. Kan ik me ook voorstellen. Maar ze weet dat hij echt veel om me geeft en goed voor me is. En feit is dat MM natuurlijk feitelijk 28 is,maar geestelijk dus mooi nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat het probleem van je moeder niet?
Brad kan trucjes met de zijne...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ook
ik vind ze soms zelf schattig
mikey ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan trucjes met de zijne...
ik kan geen trucjes
Ik persoonlijk vind piem0ls niet vies, maar het doet me gewoon niets.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar het idee dat je zo'n lichaamsdeel vies kan vinden...
Dan toch nog eens naar Priscilla Queen of the desert kijken, daar kan iemand namelijk wel kunstjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan trucjes met de zijne...
ik kan geen trucjes
they both speak the universal language of lovequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Zwaffel het volgende:
hey won? wat ik me afvraag. Spreekt brad nederlands of jij amerikaans?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
they both speak the universal language of love![]()
Ik ook! Phew, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mikey ookdie kan hem half ja laten knikken
ik doe als ik melig ben altijd alsof zn slappe piem0l een muppet is die kan praten
ik lig dubbel en hij vindt er geen reet aan
Z'n Nederlandse les schiet nog niet zo opquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Zwaffel het volgende:
hey won? wat ik me afvraag. Spreekt brad nederlands of jij amerikaans?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n Nederlandse les schiet nog niet zo opMar hij wil het wel leren, uiteindelijk.
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Zwaffel het volgende:
ik mis erik. Waar is erik?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIK!!!?
*stampvoet* Erikquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezien
en als ik goed heb opgelet kan hij niet naar klarinetles zijn, want volgens NanKing is dat op maandag
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezien
en als ik goed heb opgelet kan hij niet naar klarinetles zijn, want volgens NanKing is dat op maandag
En weer met een fallussymbool, he? Homoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en als ik jullie aan het schrikken heb gemaakt met die foto over die piem0l
mag ik het dan met deze vredesengel weer goed maken ??![]()
http://foto.stroekie.com/Barcelona%202006/IM000243.JPG
nou zeg, Wonderer, da's gewoon fallussen op laag water zoekenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En weer met een fallussymbool, he? Homo
ik zal nog een duit in het zakje doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Zwaffel het volgende:
we hebben hem dus niet voor 22:20 vol he![]()
.
raar idee van een fallus heb je danquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En weer met een fallussymbool, he? Homo
of 2quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal nog een duit in het zakje doen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij je ijsje, maar mag ik dan nog een koele frappocino van Starbucks hebben![]()
Die hangen meestal ook laag,quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zeg, Wonderer, da's gewoon fallussen op laag water zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |