FF nummertje veranderen,quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
Hoppa.
Scherp!quote:
Ik ben zelden bot,quote:
Neequote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
Maarre vanitas, je wilt het dus wel weten?
Chill, dude................quote:
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,quote:
*van stoel valt.quote:
We zitten hier toch in ONZ?quote:Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,,
.
Ik vind kut wel goed te doen hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Maar jij bent niet mij.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Klote danquote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
ach mn moeder is weer bezig. Die leeft echt enorm in haar eigen bekrompen wereld. Ik ga al sinds een paar maand (2 a 3 maanden) alleen met de trein naar den helder. Nu begint het winter te worden en mag ik geen weekend retour. Ik mag helemaal niet in het donker treinen. Ze is bang dat ik vrakracht wordtquote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef maedel het volgende:
Vertel Zwaffel...
* maedel gaat er eens lekker voor zitten, met een kopje thee en een koekje enzo.
en dit is nog maar en fractie ervanquote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezorgdheid is lief, maar dan moet je er nietin doorslaan, inderdaad.
Finkers,quote:Op maandag 18 september 2006 16:17 schreef NanKing het volgende:
Ik hier?
"Ja we zijn komen aanwaaien"quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
"Filosofen zijn mensen die de hele dag nadenken over de zin van het leven. Ik weet niet wat de zin van het leven is, maar volgens mij in ieder geval niet om daar de hele dag over na te lopen denken."quote:
Geef eens je mail, vul ik het even voor je in.quote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef Zwaffel het volgende:
gvd! wil ik een pakje versturen via www.gratispakjeversturen.nl krijg ik een wit frame te zien als ik mn naam + mail heb ingevult. Dus niks geen code of mailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |