FF nummertje veranderen,quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
Hoppa.
Scherp!quote:
Ik ben zelden bot,quote:
Neequote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
Maarre vanitas, je wilt het dus wel weten?
Chill, dude................quote:
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,quote:
*van stoel valt.quote:
We zitten hier toch in ONZ?quote:Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gebruik eens PI's, jij laat me telkens weer schrikken,,
.
Ik vind kut wel goed te doen hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Maar jij bent niet mij.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik thuis is kut. En ik houd niet van kut.
Klote danquote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind kut wel goed te doen hoor.
ach mn moeder is weer bezig. Die leeft echt enorm in haar eigen bekrompen wereld. Ik ga al sinds een paar maand (2 a 3 maanden) alleen met de trein naar den helder. Nu begint het winter te worden en mag ik geen weekend retour. Ik mag helemaal niet in het donker treinen. Ze is bang dat ik vrakracht wordtquote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef maedel het volgende:
Vertel Zwaffel...
* maedel gaat er eens lekker voor zitten, met een kopje thee en een koekje enzo.
en dit is nog maar en fractie ervanquote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezorgdheid is lief, maar dan moet je er nietin doorslaan, inderdaad.
Finkers,quote:Op maandag 18 september 2006 16:17 schreef NanKing het volgende:
Ik hier?
"Ja we zijn komen aanwaaien"quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is Finkers geweldig. Ik ben verliefd (bij wijze van) op 't Spreukjesbos
![]()
.
"Filosofen zijn mensen die de hele dag nadenken over de zin van het leven. Ik weet niet wat de zin van het leven is, maar volgens mij in ieder geval niet om daar de hele dag over na te lopen denken."quote:
Geef eens je mail, vul ik het even voor je in.quote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef Zwaffel het volgende:
gvd! wil ik een pakje versturen via www.gratispakjeversturen.nl krijg ik een wit frame te zien als ik mn naam + mail heb ingevult. Dus niks geen code of mailtje
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Sitethief het volgende:
Allemaal tof,, zijn maar weinig cabaretiers die ik niet leuk vind, ook Engelse/Amerikaanse/Duitse cabaretiers gaan erin. Ja, ook in het Beiers of Keuls,
.
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geld zorgen?quote:Op maandag 18 september 2006 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Zwaffel, al plannen om op jezelf te gaan wonen? Of zit je net als Erik nog met het laatste jaar middelbare school?
Gaan studeren en zelfstandig gaan wonen is zo'n verademing, een van de beste moves die ik ooit heb gezet.
Dat is best een poosje.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als ik het goed heb maar 3 delen![]()
Wel eens gezien ja, ik geniet heel snel van zelfs de flauwste humor,quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je de TV serie coupling van de BBC ?
Ondanks de geldzorgen idd.quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ondanks de geld zorgen?
Ik ga btw ook over 2 maandjes het huis uit,. Maar a zo eens op huis aan,
.
Ja, elke (werkdag)nacht dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die komt toch ook wel eens op Nederlandse televisie?
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.quote:
De schande!quote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb even een tijdje alle reeksen vermeden.
En toen was ik vergeten dat Lesbeau der ook bij zat
Is dat niet leuk dan?quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
Ik wou eigenlijk gaan kijken en heel hard "tha erik!!!" roepen als je voorbij kwam.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bevrijdingsoptocht in Eindhoven. En ik moet meemarcheren met mijn harmonietje.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit hier braaf aan m'n roerbakgroenten.
Het is niet helemaal suikerloos, ik eet wel een paar normale boterhammen overdag op school.quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
wat heb je gegeten? mcchicken?quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met het suikerloze gebeuren? Of heb je dat opgegeven?
* maedel is net naar McD geweest![]()
Jij gaat door naar de volgende ronde voor de koelkastquote:
Je zuipt zoveel bier dat je met iets moet compenseren?quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef Sitethief het volgende:
Wow, suikervrij probeer ik ook, vanwege mijn beertender,.
Ik heb geen sixpack, ik heb een beertender, en bier is een No NO tegenwoordig voor mij.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zuipt zoveel bier dat je met iets moet compenseren?![]()
![]()
Fructose is vruchtensuiker? Ik zag namelijk wel appelsap bijv. zonder toegevoegde suikers, maar er zit dus wel vruchtensuikers is. Is dat erg?quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast![]()
@ Twist,
Tips:
* er zijn nog wel 10 andere benamingen voor suiker, waarvan de bekendste dextrose is. Glucosestroop is ook (een soort) suiker!
* Fructose gaat langzamer dan witte suiker (dus minder erg).Zonnatura heeft een paar dingen als koekjes/chocola gezoet met fructose (wel duur, maar je moet wat). Qua fructose, hoe zoeter de vrucht hoe meer fructose. Druiven, bananen en kersen staan er bekend om. Veel fructose zou ik niet doen.
* In de natuurvoedingszaak kun je vervangende produkten kopen. Minpuntje: spuugduur.
*Ingrediënten op de verpakking staan op volgorde van hoeveelheid dat het er in zit. Dus, hoe verder naar achter de suiker staat hoe minder dat het er in zit.
*Pindakaas is allergievrij, behalve als je een notenallergie hebt natuurlijk (geen gluten, koemelk, suiker en waar je zoal meer overgevoelig voor kunt zijn).
*In fruitsap zit heel veel suiker (behalve als het expliciet vermeld is van niet).
*Ik heb in tijden van sugarcraving ("ik moet nu gewoon snoepen anders word ik he-le-maal gek") vaak havermout gegeten (vult goed) en/of yoghurt/kwark. Van dat laatste is tegenwoordig een heleboel suikervrij te krijgen.
Oh, en mocht je last van buikkrampen hebben, die gaan ook nog wel weg
Wat ge-wel-dig dat je het volhoudt zeg!![]()
Had je nog gegoogled op hpu?
Da's niet mijn foutquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Sitethief het volgende:
Of ik en vanitas......
Vandaar dat je hetero bent geworden....quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een beertender, en bier is een No NO tegenwoordig voor mij..
Kom nu op msn,quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Vandaar dat je hetero bent geworden....
Post dan ook niet van die enge dingen...............quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Hallo, mijn hele computer was aan gort van 't weekeinde... 't Begint nu weer 'n beetje op orde te geraken
ion !quote:
Met natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
Met of zonder cafeine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |