Hoezo respect.quote:
Dat krijg ik toch al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:18 schreef Roosjedoosje het volgende:
nou je krijgt in ieder geval genoeg vocht binnen
lidl.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:26 schreef Roosjedoosje het volgende:
kost je klauwen vol met geld al die cola
Maakt toch niet uit, als je bedenkt dat zijn klasgenoten waarschijnlijk niks af hebben,quote:
*blaast zachtjes sterrenstof naar Roosje toe*quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
dat is een mooie bezigheid zwaffel
Ik denk dat ik zometeen in ga storten![]()
Ik heb er nu al zin in....quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:39 schreef Chowi het volgende:
Ook een leuke bezigheid. Op zich.
Oh, dat ken ik. De laatste keer dat ik dat deed ging ik over mijn nek midden in de kroeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in....
2 uur slaap en drie bier op een nuchtere maag doen geen goed![]()
Het is alweer een beetje over na een stevige maaltijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik. De laatste keer dat ik dat deed ging ik over mijn nek midden in de kroeg.
niet zo erg als suikerquote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Fructose is vruchtensuiker? Ik zag namelijk wel appelsap bijv. zonder toegevoegde suikers, maar er zit dus wel vruchtensuikers is. Is dat erg?
In brood zit echt een te verwaarlozen hoeveelheid suiker, dus ik zou maar lekker brood eten. Als je een onbedwingbare behoefte hebt om veel brood te eten moet je eens googlen op Candida Albicans.quote:Dingen van de natuurwinkel e.d. is voor mij namelijk niet echt een optie, dat is gewoon echt te duur.![]()
Dextrose zag ik dus al staan op de broodverpakking, maar ik heb dus besloten dat brood gewoon blijft.
Doppinda's zijn nu m'n snack.
Ik gebruik gewoon zoetstof. Zeggen ze wel van dat je hersens er van krimpen of week worden o.i.d., maar goed, het leven moet wel leuk blijvenquote:Ik ontbijt met yoghurt, dat deed ik al, maar dan dus met een schepje suiker, dat is wel even wennen.
Maar ik denk dat ik daar even aan moet wennen, net als koffie zonder suiker, dat drink ik nu al langer zonder suiker en vind ik nu ook lekker zo.
Da's op zich heel praktisch! Vraag gewoon eens hoe zij dat doen.quote:Ik regel bij mn moeder nog een recept voor een lekkere zelfgemaakte groentesoep, dat zat ooit in een dieet van haar en die smaakt echt goed.
M'n vader heeft zelf ook een speciaal dieet (chronische darmonsteking), dus ik kan bij mn ouders ook goed suikerloos eten verder.
Ja, ik ben zelf ook niet zo snoeper, dat maakt het wel wat praktischer. Soms wel hoor, als ik me zielig voel, dan mag hetquote:Op zich wel een geluk dat ik sowieso niet zo van de zoete meuk ben denk ik. Alleen eens per maand wel.![]()
quote:Erg bedankt voor de tips, je bent een topwijf!![]()
* Love Dust * Zorgt voor een beetje blijdschap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Heb je ook Wakker Wordt Dust?![]()
*zoveelste mok koffie achterover slaat
Een studie mijlenver van huis gaan doen wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef Zwaffel het volgende:
heeft iemand ook "ik wil graag versneld op mezelf wonen en 18 zijn" dust?
niet als dat niet magquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Een studie mijlenver van huis gaan doen wil wel eens helpen.![]()
volgens mij heeft bijna iedereen dit doorgemaakt hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet als dat niet magik word er echt zoooooo moe van
Dé methode om je relatie om zeep te helpenquote:Als het zo doorgaat ga ik op mn 18de bij MM wonen
samen wonen helpt je relatie om zeep?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij heeft bijna iedereen dit doorgemaakt hoor
Tenzij je moeder je afmept, da's een heel ander verhaal natuurlijk.
[..]
Dé methode om je relatie om zeep te helpen![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef NanKing het volgende:
Samenwonen an sich helpt je relatie niet om zeep.
Samenwonen uit nood brengt vaak zoveel spanningen met zich mee dt je relatie erg onder druk komt te staan.
Hoe vaak je nu ook samen bent het is niet te vergelijken met samenwonen.
Exactlyquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef NanKing het volgende:
Samenwonen an sich helpt je relatie niet om zeep.
Samenwonen uit nood brengt vaak zoveel spanningen met zich mee dt je relatie erg onder druk komt te staan.
Hoe vaak je nu ook samen bent het is niet te vergelijken met samenwonen.
op "stap" wat versta jij onder op stap? En ging je moeder je dan ook om het half uur paranoide bellen om te vragen of alles nog steeds goed gaat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
ExactlyDat bedoelde ik.
Oh, en ik mocht pas op mijn 17e op stap.... Dit ter vergelijking
Nee, want toen hadden we nog geen gsm bij (die waren er niet eens, ja de brandweer had wel iets dergelijks geloof ik).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
op "stap" wat versta jij onder op stap? En ging je moeder je dan ook om het half uur paranoide bellen om te vragen of alles nog steeds goed gaat?
volgens haar heb ik ADHDquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef NanKing het volgende:
Heeft je moeder een reden om zo te reageren?
Bedoel heb je veel uitgespookt waardoor je haar vertrouwen beschaamd hebt, of is ze altijd al zo geweest?
Goed,dat geweld ben ik met je eens. Maar ze heeft ooit eens een paar jaar terug in de krant gelezen dat er iemand in de trein is aangerand en sindsdien zijn alle vreemde mannen verkrachtersquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, want toen hadden we nog geen gsm bij (die waren er niet eens, ja de brandweer had wel iets dergelijks geloof ik).![]()
Maar het was wel de bedoeling dat ik niet alleen naar huis kwam. Dus óf samen naar huis fietsen vanuit het café (om 12 uur ofzo), óf niet op stap.
En toen was het geweld op straat nog een stuk minder bekend dan nu (het zal er best wel geweest zijn hoor).
Ik spreek nu overigens over 15 jaar terug.
ja,daar zat ik ook al aan te denken. Maar ze moet toch inzien dat ik ook volwassen aan het worden ben. En dat ze me en niet altijd thuis kan houden en niet als een klein kind kan behandelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef maedel het volgende:
ah, volgens mij heb jij een nakomertjes syndroom
of eigenlijk, je moeder
Lege-nest syndroom noemen ze dat ook wel.
Daarom zei ik dat van die studie, da's de meest "te pruimen" reden voor haar om op kamers te gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,daar zat ik ook al aan te denken. Maar ze moet toch inzien dat ik ook volwassen aan het worden ben. En dat ze me en niet altijd thuis kan houden en niet als een klein kind kan behandelen
Komt ie hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat van die studie, da's de meest "te pruimen" reden voor haar om op kamers te gaan.
Niet dat je leuk bij je vriendje gaat zitten.![]()
Ik ben het met je eens dat je dat eigenlijk zelf moet weten, maar zolang je thuis woont en nog geen 18 bent wel dus.
Niet wat je wilt horen denk ik maar het is wel zo, sorry![]()
welke relatie? Die met mn moeder?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef maedel het volgende:
je woont in het Oosten des lands?
Dan ga je toch gewoon minimaal 3 uur reizen ver studeren?
Misschien kun je beter zeggen dat je als je geen vrijheid krijgt, je het straks neemt en dat de relatie dan wel heel ernstig verstoord is.
Maar van de andere kant hoort die hele heisa er nu voor jou gewoon bij geloof ik.
Ik verstoor hier een "ik word groot" - proces geloof ik![]()
misschien ben je ook nog wel een beetje jong hoor. [duikt]quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welke relatie? Die met mn moeder?die kan niet erger verstoren
En het hele probleem is gewoon, ik mag NIKS. niet op kamers,niet in amsterdam studeren,niet in zwolle,niet in den helder,niet naar MM. Alles wat buiten drenthe ligt is slecht en daar wonen grote boze verkrachters
Geen idee, mijn moeder had er gelukkig geen last van.quote:Wat doe ik aan dat lege nest syndroom? En ja ik woon in drenthe
jong,oke misschien. Maar 18 is toch geen leeftijd om je dochter nog als een 12 jarige te behandelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:26 schreef maedel het volgende:
[..]
misschien ben je ook nog wel een beetje jong hoor. [duikt]
Mijn zus ging op haar 16e op kamers (studie ver weg, moest wel) en die heeft ná haar studie zo ongeveer haar pubertijd nog ingehaald... Toch een beetje vroeg zelfstandig.
[..]
Geen idee, mijn moeder had er gelukkig geen last van.
En dat je in Drenthe woont is niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |