Volgens mij ga je meer op jouw hunk letten dan de hunk op het scherm,quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil met MikeyMo naar "the senitel" (is een film)
lijkt me een toffe film btw. Met kiefer sutherland
bios heeft donkere plekjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij ga je meer op jouw hunk letten dan de hunk op het scherm,.
ik ook erik. Alleen vrees ik van niet. maar dat zal de tijd zich uitwijzen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Zwaf, klote dat je een overbeschermd wordt enzo, ik hoop dat je toch wel een fijne oplossing tegemoet gaat![]()
.
dat is het probleem. Ik ben nu bezig om in emmen mn diploma te halen. Deze heb ik als het geod gaat en die idiote school een beetje meewerkt in januari. Moet enkel nog stage lopen en dan heb ik alles afgerond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar Zwaffel, hoe wil je moeder dan dat je gaat studeren? In de zin van waar en wat?
Ik ben expres in Utrecht gaan studeren (ja oke, deze opleiding zat ook alleen hier, maar als het bijv. in Arnhem was geweest had ik er veeeel langer over nagedacht). M'n ouders hebben daar gelukkig nooit moeilijk over gedaan. Ik ben alleen pas op mn 19e gaan ivm het niet kunnen vinden van een betaalbare kamer. Anders was ik ook eerder gegaan.
Ze ziet zelf echt niet in dat dat haast onmogelijk is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat is het probleem. Ik ben nu bezig om in emmen mn diploma te halen. Deze heb ik als het geod gaat en die idiote school een beetje meewerkt in januari. Moet enkel nog stage lopen en dan heb ik alles afgerond.
Daarna wil ik graag of een opleiding doen als systeembeheer maar nog liever als grafisch vormgever aan het grafisch lyceum te amsterdam.
Dan wil ze ff dat ik heen en weer reis met de trein. 's morgens naar amsterdam wat 2:15 verder op ligt. En dan ook nog weer terug s'avonds. Dus als ik om 9u op school moet zijn,mag ik wel om 6 u 's morgens met de trein .
ik ben financieel afhankelijk van haar. Aangezien ik geen diploma heb kom ik niet erg snel aan de bak ofcoursequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze ziet zelf echt niet in dat dat haast onmogelijk is?
En hoe wil ze je tegenhouden dan?
dat is gewoon echt uberkutquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ken nog zo iemand wiens moeder afschuwelijk beschermend is en die volgend jaar ook niet op kamers mag. Ook een nakomertje waarvan de oudere zussen het huis al uit zijn...
Dat financieel afhankelijk zijn is wel flink balen dan. Ben je al wel flink aan het rondkijken geweest voor werk? Ik zou daar flink mn best voor doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ben financieel afhankelijk van haar. Aangezien ik geen diploma heb kom ik niet erg snel aan de bak ofcourse
en maar dreigen"als je dat doet he! nou dan zie je michael nooit meer!"
-mam,dan woon ik bij michael
"ja nou he! dan hoef je hier nooooooooooooooit meer te komen"
ze is ook over alles negatiefMike en ik hebben het wel eens gehad over samen wonen. Zo van "ja hoi ik moet dit en dit nog hebben voor mn uitzet" En dan zegt mike "ja maar das niet nodig want als wij gaan samen wonen heb ik al een hele zooi"
En dan komt zij van "pffff net alsof jullie zolang bij elkaar blijven"
jup ben vorige week naar de burgerking en bakkerbart geweest. Moet nog pasfoto's maken en dan de formulieren invullen. Morgen ga ik langs de mac. Geen geweldige banen,maar geld is geld. Zaterdag langs de dixons daar vroegen ze ook mensen. En zaterdag nog maar ff kijken waar ze mensen kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat financieel afhankelijk zijn is wel flink balen dan. Ben je al wel flink aan het rondkijken geweest voor werk? Ik zou daar flink mn best voor doen als ik jou was.
Ik heb nu wel een goede band met mn ouders. Met mn pa had ik dat altijd al, maar mn moeder kon ook behoorlijk dominant en manipulerend zijn.
Ik krijg ook geen geld van mn ouders, soms wat lastig, maar het gaat net.
Maar als ik straks weer moet verhuizen zal het niet meer gaan, want ik zit nu wel heel uitzonderlijk goedkoop.
Dus je moeder heefteigenlijk gewoon gelijk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:55 schreef Zwaffel het volgende:
ik ben echt een kneusin nog geen 1.5 dag tijd heb ik 2 brandwonden.
1 van de strijkijzer... en zonet wil ik mn pizza uit de oven halen en pak ik dat hete rooster vast met een theedoek,gaat het er dwars doorheenen een pijn dat het deed
pfff en het is niet de 1ste xik heb meestal altijd wel ergens een brandwond
klopt. Maar hoe liever ik doe hoe meer zij denkt mij in de tang te hebben. Ik mocht in het begin helemaaaaaaaaal niet naar MM met de trein. Totdat MM en ik wat problemen hadden en ik gewoon in de trein gestapt ben zonder het te vertellen. Ze kwamen me ' s avonds uit den helder halen,en de week erop mocht ik wél met de treinquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:57 schreef maedel het volgende:
Dus, ik zat net op de fiets richting Edah, en dacht nog eens aan Zwaffel.
(je kunt je afvragen waaruit mijn leven bestaat verder...).
Anyway,
Zwaffel, ik heb het idee dat je moeder moeilijker gaat doen als jij moeilijker doet.
Ik heb de indruk dat je een euh, zeg maar, euh, temperamentvol type bent.
Dus als jij zegt "ja, jij [censuur], takke[censuur], [censuur][censuur][censuur], ik doe [censuur][censuur ]toch wat ik wil..."
Daar wordt zij niet echt toegeeflijker van.
Ik kan me zo voorstellen dat hoe meer jij afstand neemt, hoe strikter ze wordt.
wat? dat ik een kneus ben? ooh vast wel. Wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kan zorgen thoughquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je moeder heefteigenlijk gewoon gelijk?
het gaat hier niet echt om samen wonen. Meer om niet even met de trein naar MM te mogenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:12 schreef maedel het volgende:
De reden dat je op jezelf gaat wonen moet volgens mij zijn dat je er aan toe bent, niet omdat je je moeder een [censuur]mens vindt.
Ik denk dat je moeder dat ook vindt eerlijk gezegd.
Ok.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh men je wil niet weten hoe lekker deze broek zit
Vertel het dan maar neit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh men je wil niet weten hoe lekker deze broek zit
Als je het maar leest.quote:
Lastige lijn wel soms denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:12 schreef maedel het volgende:
De reden dat je op jezelf gaat wonen moet volgens mij zijn dat je er aan toe bent, niet omdat je je moeder een [censuur]mens vindt.
Ik denk dat je moeder dat ook vindt eerlijk gezegd.
Neen.quote:
Ik zou aankomend jaar maar leren koken, schoonmaken, wassen, strijken, opvouwen e.d.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee. Ik ben helemaal niet zelfstandig, maar toch wil ik het huis uit.
Ja, nou.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
Oh, toch wel, maar niet tegen jou. Ik schrijf/typ wel naar je.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou aankomend jaar maar leren koken, schoonmaken, wassen, strijken, opvouwen e.d.![]()
Zo las ik:quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las 'dwaas' maar dat is natuurlijk ook maar iets wat ik graag zou willen horen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te plassen dus eh..
Iig even bellen denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te passen dus eh..
En toen moest ik gapen, omdat ik dus al lang niet heb geslapen.
Maar toen leek het of ik een soort van hart aanval of zo kreeg ?
Keiharde stekende pijn net ietswat aan de rechter onderkant van mijn rechter tepel..
En Baf, toen echt helemaal mijn borst gewoon en mijn rechterschouder ook echt.
Maar het was niet even of zo, nee het was echt 15 seconden of zo..
Ik lag gewoon in dat hokje in elkaar van de pijn
Dat was echt niet fijn..
Morgen maar eens naar de dokter of zo ?
Ik heb het wel vaker eigelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iig even bellen denk ik.
Ik heb ook wel eens van die gare dingen, maar ik doe er nooit wat mee.
Je hart zit links, dus dat was het niet. Als je zegt dat je het wel vaker hebt, dat je spieren helemaal strak staan, klinkt het gewoon als spierkramp. Als je dat vaak hebt, heb je waarschijnlijk een magnesium of kaliumtekort. Laat je daar even op prikken en neem zo nodig supplementen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond trouwens in het pashokje te passen dus eh..
En toen moest ik gapen, omdat ik dus al lang niet heb geslapen.
Maar toen leek het of ik een soort van hart aanval of zo kreeg ?
Keiharde stekende pijn net ietswat aan de rechter onderkant van mijn rechter tepel..
En Baf, toen echt helemaal mijn borst gewoon en mijn rechterschouder ook echt.
Maar het was niet even of zo, nee het was echt 15 seconden of zo..
Ik lag gewoon in dat hokje in elkaar van de pijn
Dat was echt niet fijn..
Morgen maar eens naar de dokter of zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |