Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens zo'n dikke vette knoop in je spieren zitten (ik weet niet hoe het anders te omschrijven), wat echt enorm pijn doet.
dat heb ik 's nachts wel eens, vooral onder in m'n voet of in m'n kuiten. Echt naar zulke dingen.
Gelukkig al een poosje geleden dat ik dat voor het laatst had.
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
Klopt, maar ik ben te lui doorvoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.
Wanna join the club?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zieligerds.
* Sebasser is er ook nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Zwaffel het volgende:
hoi ik wasser weer.
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was vooral rechts..
Maar op dat moment heb ik niet echt opgelet of het ook links was![]()
Maar goed, ik denk ook niet dat het een hartaanval was..
Spierkramp ?
Dat je spieren echt helemaal niks meer willen doen en dan gewoon je zoveel pijn geven en je ook helemaal niet meer je benen en andere dingen kan laten bewegen ?
Lieve spieren heb ik dan..
Welke stoffen????quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werken
het 1ste helaasquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hele diepe zuchten duiden óf op iets slechts, óf op een opluchting...
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:21 schreef maedel het volgende:
vroeger, dan riep ik wel eens "ik ga weglopen hoor!".
En dan vroeg mijn moeder of ze boterhammen moest smeren voor onderweg![]()
Dan hoefde ik al niet meer![]()
Best wel slim van mijn moeder![]()
Jouw moeder doet precies het tegenovergestelde.
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
Thanks. Ga zo eens kijken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef wonderer het volgende:
Kalium en/of magnesium
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kramp
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=36119
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)
lief van jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik die dat jullie lief geweest zijn en ik geen enkel topic gemist heb
Ik zal zo meteen wel even terug gaan lezen, want ik zie dat Zwaf wel wet steun kan gebruiken dus die krijgt nu al een dikke hug van me
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.
ik zou idd mn zussen eens kunnen bellen. Al denk ik niet dat die zich ermee willen bemoeien. Want dan krijgen hun de volle ladingquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???
Ik roep ook maar wat...
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
28quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.
Hoe oud is MM eigenlijk?
allereerst moet ik jouw feliciteren las ik net in het vorige topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Sitethief het volgende:
oooooooooooo
Stroekie,
Welkom Terug!
Hoe was Barcelona? Ziltig?.
Is dat het probleem van je moeder niet?quote:
Dank je, mede door jouw steun,quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
allereerst moet ik jouw feliciteren las ik net in het vorige topic
en ik zal straks wel die foto posten van de pie0l van Barcelona![]()
heb nog even geduldquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dank je, mede door jouw steun,.
En ja die wil ik zeker zien ,.
Ja, ik scheel zelf ook 12 jaar met mijn partner. Maar goed ik ben bijna 33 en zij is 45. Toch anders...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat het probleem van je moeder niet?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb nog even geduld
ennu de soep wordt soms minder zilt gegeten dan ze wordt opgediend![]()
Zie hier de piem0l van Barcelonaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:49 schreef Sitethief het volgende:
[..], ik geduld? IK heb veel *kuch* goede eigenschappen maar geduld niet,
.
Oe,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie hier de piem0l van Barcelona![]()
http://foto.stroekie.com/Barcelona%202006/IM000239.JPG
sorry maar in de boekjes wordt het toch echt als een fallus symbool omschrevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Dit is een lesbo topic, stroek... noem het dan de vibrator van Barcelona
Nog steeds een falus symbool,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik dacht al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Is het de lul, of de man die er aan vast zit, of allebei dat je tegenstaat? Ben nieuwsgierig, vergeef het me,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al.
Oh, leuk, een piem0l![]()
Vooral dat eerste. En het idee dat je daar aan zou moeten zittenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is het de lul, of de man die er aan vast zit, of allebei dat je tegenstaat? Ben nieuwsgierig, vergeef het me,.
Jij noemt je volgens mij ook geen lesbeauquote:
Nee, maar het idee dat je zo'n lichaamsdeel vies kan vinden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij noemt je volgens mij ook geen lesbeau
Maar, op het gevaar af doordrammerig te worden, je vind het idee van een lul dus minder. Niet dat je eerder (of altijd) op een vrouw valt omdat daar de karaktereigenschappen soms/meestal anders zijn dan bij een man. Dwz, is het puur fyziek dat je niet op mannen valt of ook emotioneel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. En het idee dat je daar aan zou moeten zitten![]()
![]()
Een man is verder af en toe best handig. Om een wasmachine te versjouwen ofzo. Maar daarna kan ie koffie krijgen en dan moet ie weer weggaan...
Ik heb verder geen hekel aan mannen hoor, als ik er maar niet mee in bed hoef te liggen. Of op andere wijze naakte actie mee moet hebben.
in het begin natuurlijk wel. Kan ik me ook voorstellen. Maar ze weet dat hij echt veel om me geeft en goed voor me is. En feit is dat MM natuurlijk feitelijk 28 is,maar geestelijk dus mooi nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat het probleem van je moeder niet?
Brad kan trucjes met de zijne...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ook
ik vind ze soms zelf schattig
mikey ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan trucjes met de zijne...
ik kan geen trucjes
Ik persoonlijk vind piem0ls niet vies, maar het doet me gewoon niets.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar het idee dat je zo'n lichaamsdeel vies kan vinden...
Dan toch nog eens naar Priscilla Queen of the desert kijken, daar kan iemand namelijk wel kunstjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan trucjes met de zijne...
ik kan geen trucjes
they both speak the universal language of lovequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Zwaffel het volgende:
hey won? wat ik me afvraag. Spreekt brad nederlands of jij amerikaans?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
they both speak the universal language of love![]()
Ik ook! Phew, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mikey ookdie kan hem half ja laten knikken
ik doe als ik melig ben altijd alsof zn slappe piem0l een muppet is die kan praten
ik lig dubbel en hij vindt er geen reet aan
Z'n Nederlandse les schiet nog niet zo opquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Zwaffel het volgende:
hey won? wat ik me afvraag. Spreekt brad nederlands of jij amerikaans?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n Nederlandse les schiet nog niet zo opMar hij wil het wel leren, uiteindelijk.
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Zwaffel het volgende:
ik mis erik. Waar is erik?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIK!!!?
*stampvoet* Erikquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezien
en als ik goed heb opgelet kan hij niet naar klarinetles zijn, want volgens NanKing is dat op maandag
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rond 19.45 uur heb ik hem volgens mij heel even hier gezien
en als ik goed heb opgelet kan hij niet naar klarinetles zijn, want volgens NanKing is dat op maandag
En weer met een fallussymbool, he? Homoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en als ik jullie aan het schrikken heb gemaakt met die foto over die piem0l
mag ik het dan met deze vredesengel weer goed maken ??![]()
http://foto.stroekie.com/Barcelona%202006/IM000243.JPG
nou zeg, Wonderer, da's gewoon fallussen op laag water zoekenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En weer met een fallussymbool, he? Homo
ik zal nog een duit in het zakje doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Zwaffel het volgende:
we hebben hem dus niet voor 22:20 vol he![]()
.
raar idee van een fallus heb je danquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En weer met een fallussymbool, he? Homo
of 2quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal nog een duit in het zakje doen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij je ijsje, maar mag ik dan nog een koele frappocino van Starbucks hebben![]()
Die hangen meestal ook laag,quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zeg, Wonderer, da's gewoon fallussen op laag water zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |