Heb je ook wel eens zo'n dikke vette knoop in je spieren zitten (ik weet niet hoe het anders te omschrijven), wat echt enorm pijn doet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker eigelijk.
Soms als ik bijvoorbeeld mijn voet gewoon beweeg dan gaan die spieren er in helemaal strak staan.
Of zoiets..
En dat doet echt heel erg veel zeer
en ook bij mijn benen..
Maar dit was wel een van de ergste keren eigelijk..
Het was vooral rechts..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hart zit links, dus dat was het niet. Als je zegt dat je het wel vaker hebt, dat je spieren helemaal strak staan, klinkt het gewoon als spierkramp. Als je dat vaak hebt, heb je waarschijnlijk een magnesium of kaliumtekort. Laat je daar even op prikken en neem zo nodig supplementen.
Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens zo'n dikke vette knoop in je spieren zitten (ik weet niet hoe het anders te omschrijven), wat echt enorm pijn doet.
dat heb ik 's nachts wel eens, vooral onder in m'n voet of in m'n kuiten. Echt naar zulke dingen.
Gelukkig al een poosje geleden dat ik dat voor het laatst had.
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
Klopt, maar ik ben te lui doorvoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik probeerde het dan altijd weg te masseren. Dan moet je jezelf echt veel pijn doen eerst, maar het ging wel eerder over dan.
Wanna join the club?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Zieligerds.
* Sebasser is er ook nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Zwaffel het volgende:
hoi ik wasser weer.
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was vooral rechts..
Maar op dat moment heb ik niet echt opgelet of het ook links was![]()
Maar goed, ik denk ook niet dat het een hartaanval was..
Spierkramp ?
Dat je spieren echt helemaal niks meer willen doen en dan gewoon je zoveel pijn geven en je ook helemaal niet meer je benen en andere dingen kan laten bewegen ?
Lieve spieren heb ik dan..
Welke stoffen????quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is spierkramp. Kan inderdaad afgrijselijk zeer doen. Als je het vaak hebt en op andere dan de gebruikelijke (voet, kuiten) plaatsen hebt, wijst dat waarschijnlijk op een tekort aan bepaalde stoffen. Te weinig slaap en verkeerd eten kan het ook in de hand werken
het 1ste helaasquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hele diepe zuchten duiden óf op iets slechts, óf op een opluchting...
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:21 schreef maedel het volgende:
vroeger, dan riep ik wel eens "ik ga weglopen hoor!".
En dan vroeg mijn moeder of ze boterhammen moest smeren voor onderweg![]()
Dan hoefde ik al niet meer![]()
Best wel slim van mijn moeder![]()
Jouw moeder doet precies het tegenovergestelde.
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
Thanks. Ga zo eens kijken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef wonderer het volgende:
Kalium en/of magnesium
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kramp
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=36119
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan je niet met je vader gaan praten??? (ervan uitgaande dat je een vader hebt.)
lief van jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik die dat jullie lief geweest zijn en ik geen enkel topic gemist heb
Ik zal zo meteen wel even terug gaan lezen, want ik zie dat Zwaf wel wet steun kan gebruiken dus die krijgt nu al een dikke hug van me
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
die loopt als een hondje achter hem aan. Mijn moeder domineert mijn vader enorm. En hij laat het toe.
ik zou idd mn zussen eens kunnen bellen. Al denk ik niet dat die zich ermee willen bemoeien. Want dan krijgen hun de volle ladingquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat schiet dus ook niet op. Ook geen zus / broer waar je wat steun van kan verwachten, die eens met je ouders kan praten???
Ik roep ook maar wat...
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn moeder maakt het me dusdanig lastig dat ik gewoon maar 1 keus heb.
Of ik blijf thuis wonen en geef mn moeder haar zin en ben MM kwijt,of ik kies voor MM en hoef niet meer thuis te komen.
iets anders zit er niet in
28quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat ik hoor dat het zo in elkaar steekt eerlijk gezegd.
Hoe oud is MM eigenlijk?
allereerst moet ik jouw feliciteren las ik net in het vorige topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef Sitethief het volgende:
oooooooooooo
Stroekie,
Welkom Terug!
Hoe was Barcelona? Ziltig?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |