nou zeg..quote:Op maandag 18 september 2006 11:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je had gewoon RTL 7 moeten kijken, was een samenvatting op.
quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik stuurde voor de wedstrijd Partizan-Grunn een mail naar de NOS, ik was pissig dat Groningen weer eens nergens te zien was en vroeg om uitleg.
Ik kreeg net de volgende mail:
[..]
Wat een gare nietszeggende mail zeg, nu moet ik bij mijn club te rade gaan?![]()
Zal wel te maken hebben gehad met de kosten die aan een uitzending vanuit Servië (Belgrado) zijn verbonden en het bedrag wat FC Groningen voor de uitzendrechten wilde zien. Daarnaast heeft FC Groningen nu eenmaal minder fans dan een club als AZ, dus is de wedstrijd minder interessant qua reclamerechten, etc. Ach, het was op RTVNoord (met Henk Kok en beelden van een Servisch t.v.-station?) prima te volgen hoor, en ik neem aan dat volgende week er meer aandacht aan wordt besteed.quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef Prosac het volgende:
volgens mij heb ik altijd begrepen dat geen enkele partij geinteresseerd was in de wedstrijd van Groningen
Ik doelde met fans óók op de successupporters (teletekstsupporters) van AZ, die onder meer hier op 't forum ook rondhuppelen. Maar als het gaat om echte fans, dan zal Groningen het wel winnen, ja, dat ben ik met je eens..quote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef FrisianReds het volgende:
Ik geloof niet dat AZ meer fans heeft dan Groningen, wel denk ik dat er meer neutrale toeschouwers een wedstrijd van AZ op tv willen zien dan een wedstrijd van Groningen.
haha, dat zou wat zijn zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nu kijken of wij Noorderlingen die lijn door kunnen trekken en dan 22 oktober in het Abe Lenstra-stadion een fantastische derby voor het lijstaanvoerderschap?![]()
Nog een keer Henk Kok trek ik niet... dat wordt dan toch maar Radio 1, of Radio Noord erbij aan.quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gelukkig zond rtvnoord het nog uit, maar ik blijf het schandalig vinden.![]()
Ik had eerder FCG gekeken dan AZ, SCH of Ajax. Hebben ze nog mazzel dat Twente niet meer meedoetquote:Op maandag 18 september 2006 14:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog een keer Henk Kok trek ik niet... dat wordt dan toch maar Radio 1, of Radio Noord erbij aan.
Niemand wilde FC Grunn live uitzenden, aangezien ze al afspraken met andere clubs hebben. Je kon ook goed zien dat de programmering van de NOS en RTL 7 vol zat. SBS 6 en Talpa zullen wel geen zin hebben gehad in de FC. Erg commercieel aantrekkelijk is dat natuurlijk ook niet.
Ik heb geen idee welke je bedoelt...welk filmpie?quote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef DarkShine het volgende:
Jullie jatten ook al songs van KVM?
Hoe gaat jullie versie van We're Malinwa eigenlijk? Kan dat niet uit het filmpje opmaken...
http://www.degroenehel.co(...)anafhetbegingoed.3gp Vanaf 20 seconden ongeveer.quote:Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke je bedoelt...welk filmpie?
Toeval dat KVM en Grunn hem tegelijkertijd invoeren dan? Jullie zouden anders niet de eerste club zijn die hem jattequote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
http://www.degroenehel.com/filmpjes/170906onzetrots.3gp
Hier is ie beter. Die is gewoon gejat van een Griekse basketbalclub
Thx, das de duidelijkste.quote:Op maandag 18 september 2006 17:51 schreef dolledingo het volgende:
of hier: http://www.degroenehel.co(...)euw_lied_onze_trots/
Dat denk ik wel ja. KVM is nou niet echt een club die we in de gaten houdenquote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toeval dat KVM en Grunn hem tegelijkertijd invoeren dan?
KVM staat wel bekend om de sfeer! En aangezien jullie anders niet de eerste zouden zijn die het gejat zouden hebben (wat dus niet zo is)...quote:Op maandag 18 september 2006 17:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. KVM is nou niet echt een club die we in de gaten houden
Het is makkelijk te controleren lijkt mij, wij hebben hem sinds half juni in de maak.. en vanaf 12 juli daadwerkelijk ingevoerd.quote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toeval dat KVM en Grunn hem tegelijkertijd invoeren dan? Jullie zouden anders niet de eerste club zijn die hem jatte
Allebij sinds het nieuwe seizoen dus. Bij KVM is er deze zomer aangewerkt door de Malinwa Catholics. Het beste klonk die nog bij de uitwedstrijd op Leuven toen die door 2500 KV fans massaal werd gezongen...quote:Op maandag 18 september 2006 18:06 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het is makkelijk te controleren lijkt mij, wij hebben hem sinds half juni in de maak.. en vanaf 12 juli daadwerkelijk ingevoerd.![]()
En aangezien ik tot vandaag nog nooit van KVM had gehoord en nauw betrokken was bij het invoeren van dit lied bij fc groningen(heb het voorbeeldfilmpje gemaakt) kan ik u bevestigen dat wij niks van jullie gejat hebben, we zouden niet durven![]()
Ik dus ookquote:
genant detail is wel dat vlak voordat ik begon te filmen een groningse onverlaat de gozers een paar trappen verkocht. Gelukkig waren er genoeg mensen die er op tijd tussen sprongen. Vandaar dat ze ook aardig geïrriteerd mijn kant opkeken toen ik ze filmdequote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat filmpje is erg leuk, van die mini Huntelaartjes. Bijna (maar niet heus) zielig gewoon
Neemt ook de humor van dat filmpje weg...quote:Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
genant detail is wel dat vlak voordat ik begon te filmen een groningse onverlaat de gozers een paar trappen verkocht.
Neem aan dat die onverlaat zelf ook eens flink op zijn plek gezet is?quote:Gelukkig waren er genoeg mensen die er op tijd tussen sprongen. Vandaar dat ze ook aardig geïrriteerd mijn kant opkeken toen ik ze filmde![]()
Neuh.. wij hadden net gewonnen, dan ga je niet ruzie met elkaar maken. Geen gezeik, op zoek naar de trein om onze weg te vervolgenquote:Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Neem aan dat die onverlaat zelf ook eens flink op zijn plek gezet is?
Heldquote:Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef dolledingo het volgende:
genant detail is wel dat vlak voordat ik begon te filmen een groningse onverlaat de gozers een paar trappen verkocht.
Als ik eerder bij de plek des onheils was had ik het voor je gefilmd, kwam echter te laat aanlopen dus hoorde het achterafquote:
De ME moest toevallig van Rotterdam naar Utrecht en besloten maar bij ons in de treinstellen te gaan zitten, we zijn immers niet te vertrouwen..quote:Wat moesten die ME in de trein eigenlijk?
Ow je hebt het over ander filmpje, zeg dat danquote:Op maandag 18 september 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk wat ze zeiden, die gozer keek heel poeperig nadat die ME-er iets tegen hem zei.
Moet geen probleem zijn inderdaad, maar toch gewoon gaan voetballen en niet onderschatten anders zal je zien dat het zelfs tegen Top Oss moeizaam gaat.quote:Op maandag 18 september 2006 17:58 schreef S-Two het volgende:
Woensdag voor de beker tegen Top Oss toch? Moet een makkie worden
quote:Snap jij geen kont van rapidshare?
Bekijk dan deze uitleg
Dat hele stukje van vandaag was niet om aan te zien trouwens.quote:En dat die 70 feyenoorders ons op stonden te wachten bij het Kasteel boeiden ons al helemaal geen kont, het cafe om de hoek was veel gezelliger. Als je wat gemist hebt? O jazeker, en nu moet je het doen met slechts wat filmpjes…
Hallo glory hunter!quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef savelkoul het volgende:
Wat een ontzettende kutsite is dat degroenel. Dat weblogtaaltje wat ze gebruiken is echt verschrikkelijk.
[..]
[..]
Dat hele stukje van vandaag was niet om aan te zien trouwens.
En dan die wazige filmpjes. Als je zonodig moet pimpen met je filmpjes, koop dan op zijn minst een fatsoenlijke camera.
hehequote:Op dinsdag 19 september 2006 10:14 schreef MaxPower het volgende:
Zijn de kassa's morgen gewoon open?![]()
quote:FC Groningen - TOP Oss (KNVB Beker, woensdag 20 september, 20.00 uur) Vanaf 14 september tot en met de wedstrijddag is de prijs 9 euro bij TicketBox en Supportersbalie. Er is geen (S)CC-verplichting. De kassa's van Euroborg openen om 18.30 uur. Prijs van een losse kaart op de wedstrijddag is eveneens 9 euro
Ik neem alles terug wat ik gezegd hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Hallo glory hunter!![]()
Klote heh, dat gezang altijd in de Euroborg, al die fanatieke supporters die de sfeer voor luie supporters zoals jou verpesten. Zoek ons eens op in vak E, kunnen we dan gezellig verder babbelen, mag je ook eens staan (krijg je moeie benen van joh!), en dan beleef je voetbal ook eens op een andere manier. Misschien ga je die filmpjes dan ook waarderen.
Degroenehel is een sfeersite, als je een hekel hebt aan sfeer zal je er inderdaad geen kont aanvinden. En trouwens, voor het gebruik van een fatsoenlijke video camera in stadions moet je toestemming vragen bij de KNVB, wat je dus niet gaat lukken. Ik ben blij dat figuren zoals jij zeldzaam zijn, anders zou de Euroborg een grafkelder zijn..![]()
Ik zie je woensdag, anders kom ik wel even richting vak H (of is het nou I?), je herkent me aan de telefoon waar ik filmpjes mee aan het maken ben..
toedeloe!![]()
Weet niet wat Groningen jou wijs maakt maar een fatsoenlijke camera krijg je op Utrecht en Feyenoord na overal mee naar binnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:07 schreef dolledingo het volgende:
Degroenehel is een sfeersite, als je een hekel hebt aan sfeer zal je er inderdaad geen kont aanvinden. En trouwens, voor het gebruik van een fatsoenlijke video camera in stadions moet je toestemming vragen bij de KNVB, wat je dus niet gaat lukken. Ik ben blij dat figuren zoals jij zeldzaam zijn, anders zou de Euroborg een grafkelder zijn..![]()
Op Feyenoord en Utrecht na...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:58 schreef MaxPower het volgende:
Dolledingo bedoelt professionele filmapparatuur. Hobbyspul van de mediamarkt krijg je wel mee naar binnen ja.
Een camera op statief met een telelens van een meter en een geluidmans gaat wat lastiger inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:58 schreef MaxPower het volgende:
Dolledingo bedoelt professionele filmapparatuur. Hobbyspul van de mediamarkt krijg je wel mee naar binnen ja.
Daar hebben wij altijd de grootste problemen ermee.quote:
Nee, ik bedoel de gewone huis tuin en keuken video camera. Er mogen geen opnames van het veld gemaakt worden (talpa/knvb contract), ook wanneer je met iets te groot fototoestel binnenwandelt gaat de beveiliging miepen. Het is misschien wel binnen te krijgen mocht je niet uitgebreid gefouilleerd worden, dat gebeurt bij ons dus wel dus het is voor ons onmogelijk. De Groningen Fanatics hebben speciaal toestemming moeten vragen om een video camera naar binnen te nemen binnen de Euroborg, maar bij uitwedstrijden wordt er ook heel vaak weer moeilijk over gedaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:58 schreef MaxPower het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |