En al 2 weken aan de diarree.quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef Remzz het volgende:
Bart en Chimene hebben zich gewoon helemaal kapot gelopen dat zie je nu heel goed. Allebei doodop.
Kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Guido is stiekem gewoon verliefd aan het worden met Hanna
zeker niet, een dag liften met Hanna zou ik ook wel willenquote:
Net alsof 'ie dat meent.quote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind Maxim maar irritantKwijlt echt als een malle over Regina
En die gretigheid van Terence was echt goed. Dat je zo gretig bent dat Bas op moet geven, dan ben je best goed
Vind hem juist 100% meevallen; veel sympathieker dan ik dacht.quote:
Tjee, het valt me nu pas op.quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
Al was hij nog mooier geweest als Rooser ook in had gestaan.
Maar ja ze doet niet mee, dus hoort er ook niet in thuis
Bas is een heel gevoelige, emotionele man.quote:Op zondag 17 september 2006 23:39 schreef static het volgende:
Vind hem juist 100% meevallen; veel sympathieker dan ik dacht.
Ik heb ze wel gezien hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 03:18 schreef VrAnqZ het volgende:
Geen bart of chimene te zien in de 'volgende week in PE' trailer... toeval of?
ow, ik dacht dat dat algemeen bekend was: Babette van Veen.quote:Wie is zijn vrouw dan?
volgens mij lieten ze hun paspoort zien, misschien staat daar iets in vermeld?!quote:Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Wup het volgende:
hoorde ik het nou goed, hadden die schaatsers hun olympische medailles meegenomen ?
aha dat klinkt al wat logischer, ik zat niet echt te kijken maar ik hoorde het, ik vond het zo mafquote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
volgens mij lieten ze hun paspoort zien, misschien staat daar iets in vermeld?!
of was het een ander soort "bewijsje", soort van schriftelijke verklaring ofzo...
misschien lieten ze Peking Expresse amulet zien ?quote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij lieten ze hun paspoort zien, misschien staat daar iets in vermeld?!
of was het een ander soort "bewijsje", soort van schriftelijke verklaring ofzo...
no problemquote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
Wat een patser, die ene vent met die 2 meiden in zijn auto.
En dat parlementslid die gewoon achter het stuur gin zit te drinken.
ik heb wel 's een show gezien ja, hij was best grappigquote:Op maandag 25 september 2006 09:23 schreef Augustina het volgende:
Is Guido echt wel cabaretier? Iemand die eens een show van hem gezien heeft, hier? Kan me niet voorstellen dat hij grappig is namelijk.
dvd'tjes bij Bol.com:quote:Op maandag 25 september 2006 09:23 schreef Augustina het volgende:
Jammer dat Guido er nogal suffig op Maxim reageerde. Er zit niet echt pit in die gast.
Is Guido echt wel cabaretier? Iemand die eens een show van hem gezien heeft, hier? Kan me niet voorstellen dat hij grappig is namelijk.
Struisvogeltje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had die doek over me heen en toch zagen ze ons![]()
Ja ik ook zeker met Bob, ik vond het al opvallend dat hij mee deed ik dacht ook al dat je het eigenlijk niet kan combineren met topsport. Schaatsers, schaatsen van december tot maart, in april vakantie en daarna trainen voor volgende seizoen....quote:
Had hem ook gemist, hij wordt niet meer herhaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Tharalom het volgende:
Heb het gemist. Gaat Net5 het deze week nog herhalen in die creatieve programmering van hun?
Waar? Of is het een niet officiele actie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Vivoex het volgende:
[..]
Maar gelukkig is ie wel op internet gezet![]()
Aan de topics hier te zien valt het een beetje tegen ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ligt het aan mij of het is echt minder leuk dan voorgaande jaren?
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Zoiets is het eerste jaar meestal het leukst, daarna word het al minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
zelfde geldt voor Robinson, 't Blok, etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat er weer genoeg Peking Expressen geweest zijn...
Want?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef hardsilence het volgende:
Naar huis bellen.
Zo fout dat dit mogelijk gemaakt wordt.
volgens mij niet hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Was in vorige jaren ook hoor.
Nou dat heb ik nog nooit gezien. In PE was het in eerder jaren ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
volgens mij niet hoor
is meer een Robinson-ding
ik ben ook voor hun, ik heb ze nog nooit horen jammeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Denk dat Hanna en Terence uiteindelijk gaan winnen. Die hebben er ook nog lekker plezier in.
Inderdaad, helemaal eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:40 schreef golfer het volgende:
Bas en Bob er dus helaas uit. Zijn wel dikke vrienden geworden en Bas is een hele lieve man, vind ik.
Ja, zoals ik in het begin al postte had ik een rothekel aan hem, maar hij valt 100% mee.quote:
Ja, maar dat had hij van tevoren ook wel kunnen weten.. Dan moet hij gewoon niet meedoen aan zo'n programma.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef YPPY het volgende:
Best leuke koppels, met die BN'ers. Jammer van Bob, maar wel terecht ook. Hij moet wel werken met z'n lichaam.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wordt Peking Express VIP nog herhaald?
net weer een voorstukje op Net5.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef k_man het volgende:
Zouden we überhaupt nog twee koppels in de finale overhouden?
zo ziet het er wel uit ja... al loopt ze nog zonder zonnebril en dat lijkt me in die zon toch wel erg fijn....quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gok dat ze een migraine aanval heeft.
En dat is best kut.
Pieter blijft gewoon lekker kalm zichzelf en heeft verder, net als in het echt, bijna overal maling aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef Wup het volgende:
ik vind Pieter ook tof.........
hij is ook de enige die nog vrolijk blijft als het eens niet allemaal helemaal meezitquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
Pieter blijft gewoon lekker kalm zichzelf en heeft verder, net als in het echt, bijna overal maling aan.
die meiden hebben ook wel respect gewonnen, heb ik ook nog weinig horen zeuren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Wup het volgende:
van mij mogen ze winnen
ow van mij mogen die meiden weg.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
die meiden hebben ook wel respect gewonnen, heb ik ook nog weinig horen zeuren.
Bart en Chimene mogen van mij naar huis, ik ben ze echt zat...
*naastzit*quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef golfer het volgende:
*klaarzit*
Als de eerste aankwam gingen de 30 minuten verkooptijd in. Als het tweede koppel na 10 minuten aankomt hebben die dus nog 20 minutenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef Wup het volgende:
ik zat niet helemaal op te letten dus daarom snapte ik de wedstrijd niet helemaal, wat was nou het nut van dat roeipartijtje?
ow dank je wel. dat had ik dus gemist:)quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef Piles het volgende:
Als de eerste aankwam gingen de 30 minuten verkooptijd in. Als het tweede koppel na 10 minuten aankomt hebben die dus nog 20 minuten
gelukkig, zijn we 't toch nog 'n beetje met elkaar eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef Wup het volgende:
en nou moet Bart die finale verliezen
het zat die twee een beetje teveel mee allemaal dus ineens waren ze weinig opvallend vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, zijn we 't toch nog 'n beetje met elkaar eens
Als ik moet gokken, denk ik dat Bart en Chimene winnen. Hierna begint er namelijk ook nog een ander programma met alleen hun in de hoofdrol. Een soort reisprogramma oid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Augustina het volgende:
Ja, ben benieuwd wie er winnen.
Ja, Wilde Beesten heet dat toch? Ik heb er ook aan gedacht dat dat wel eens een megaspoiler zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, denk ik dat Bart en Chimene winnen. Hierna begint er namelijk ook nog een ander programma met alleen hun in de hoofdrol. Een soort reisprogramma oid.
Maar ik hoop dat Pieter & Regina winnen.
Vorig jaar, dat waren toch Yves & Wendy en die twee vrouwen, waarvan ik de naam niet meer weet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:48 schreef k_man het volgende:
Damn, vorig jaar was het ook al zo dat de finale eigenlijk een anti-climax was, omdat de leukste koppels er al uit waren.
wat heeft 't nou voor nut om je over de slotaflevering bij te praten, als je de rest ook niet hebt gezien?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:39 schreef Airelle het volgende:
Ik kan het nooit zien (ik ben altijd aan het treinen zondagavond en NET5 heeft geen internetarchief) dus zus /iemand anders praat me even bij aub.
Bedankt, alle trauma's komen weer terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Inge en Lien hadden idd in de finale moeten zitten, ik heb me kapot gelachen om die ADHD-wicht.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt, alle trauma's komen weer terug
Hij heet geen Stefan Postmaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ie voor Regina wel wil buigen trouwens..
ik herinner me nog een serie waarin er geen enkel bezwaar werd gemaakt als er een stel lifters bij een ladderzatte chauffeur instaptequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Pfff, is er een max. snelheid aan de race
Dat heb ik de hele serie nog nooit gehoord
Nee, maar ik bedoel, t.o.v. alle andere koppels in de voorgaande PE's, met name dan die zich deels in India afspeelde heb ik nog niet meegemaakt dat er mensen halverwege afhaakten of dat de een na de ander doodziek werd. Misschien is het gewoon puur toeval of montagewerk, maar het viel me op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:52 schreef k_man het volgende:
Probeer maar eens naar India te gaan zónder aan de schijterij te raken...
En dat de plaatselijke maffia met idiote snelheden door Rusland joeg...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ik herinner me nog een serie waarin er geen enkel bezwaar werd gemaakt als er een stel lifters bij een ladderzatte chauffeur instapte
Dat dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo ken ik je weer Pieter.
En dan straks toch maar doorgaan voor Regina?
ik dacht al dat 't aan mij lagquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Wup het volgende:
wat een dooie finale
Ja, hij boeit mij ook niet. Heb al andere dingen zitten te doen ondertussen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Wup het volgende:
wat een dooie finale
Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]
En dat de plaatselijke maffia met idiote snelheden door Rusland joeg...
Ja of een gewone deelnemer verongelukt interesseert natuurlijk niemand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.
wat 'n onzin, alsof 't leven van een vip meer waar is dan dat van 'n niet-vip....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.
Hoezo een kromme beredenering.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Het blijft een erg kromme uitspraak. Is het leven van een bekend persoon meer waard dan van iemand anders? Ga toch weg joh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Blik het volgende:
Sorry, maar er staat natuurlijk heel wat minder op het spel dan bij de eerdere versies van Peking Express, ik denk niet dat ze willen dat de VIPs onnodige risico's gaan nemen om het spelletje te kunnen winnen.
vond ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
ik dacht al dat 't aan mij lag
stomme spelletjes ook weer...
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef static het volgende:
Al met al vond ik het VIP element absoluut niet storend.
Zeker niet, maar ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken dat Pieter zelf die cliffhanger over wel of niet verder gaan verzonnen heeft om de aflevering nog wat sjeu te geven en om niet te veel afbreuk te doen aan zijn reputatie van eigenwijze ruwe bolster.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef static het volgende:
Al met al vond ik het VIP element absoluut niet storend.
Roos presenteert PE toch al drie jaar niet meer?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef Wup het volgende:
edit: ow en Roos natuurlijk
Zou inderdaad een spoiler geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:10 schreef Tharalom het volgende:
Was dat Wildebeesten dan eigenlijk geen mega-spoiler? Toen bekend werd dat dat programma erop kwam dacht ik direct dat B&C Peking zouden gaan winnen.
Ze heeft ze altijd gepresenteerd zover ik weet. Behalve de VIP-editie natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:20 schreef babette21 het volgende:
Roos presenteert PE toch al drie jaar niet meer?!(ze deed alleen de eerste editie toch, samen met EP)
ach ja, dit is natuurlijk Net5 gebleven....quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft ze altijd gepresenteerd zover ik weet. Behalve de VIP-editie natuurlijk.
Dat hoor je mij toch niet zeggen dat dat zo is, ik kan me als programmaleiding voorstellen dat je zo'n regel maakt bij deze PE omdat ze niet willen dat er ongelukken gebeuren terwijl er niks op het spel staat. Geef jij maar een andere verklaring voor het feit dat er in deze PE niet te hard gereden mocht worden door de deelnemers terwijl in vorige PE's mensen met 180 over smalle weggetjes knallen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Het blijft een erg kromme uitspraak. Is het leven van een bekend persoon meer waard dan van iemand anders? Ga toch weg joh.
quote:Na een succesvol PE seizoen is over 10 minuten het begin van het einde op Net5.
Hierin kijken de kandidaten terug op hun reiservaringen in India.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niet een keer serieus kunnen zijn, het houdt een keer op, hij gaat maar door, waardoor ie niet eens meer grappig is.quote:Op zondag 5 november 2006 18:53 schreef Remzz het volgende:
Wat een lul was/is die Maxime trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |