Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]
En dat de plaatselijke maffia met idiote snelheden door Rusland joeg...
Ja of een gewone deelnemer verongelukt interesseert natuurlijk niemand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.
wat 'n onzin, alsof 't leven van een vip meer waar is dan dat van 'n niet-vip....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
Dat was niet met VIPs natuurlijk, kan me best voorstellen dat er met de VIPs geen onnodige risico's genomen worden.
Hoezo een kromme beredenering.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Het blijft een erg kromme uitspraak. Is het leven van een bekend persoon meer waard dan van iemand anders? Ga toch weg joh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Blik het volgende:
Sorry, maar er staat natuurlijk heel wat minder op het spel dan bij de eerdere versies van Peking Express, ik denk niet dat ze willen dat de VIPs onnodige risico's gaan nemen om het spelletje te kunnen winnen.
vond ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
ik dacht al dat 't aan mij lag
stomme spelletjes ook weer...
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef static het volgende:
Al met al vond ik het VIP element absoluut niet storend.
Zeker niet, maar ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken dat Pieter zelf die cliffhanger over wel of niet verder gaan verzonnen heeft om de aflevering nog wat sjeu te geven en om niet te veel afbreuk te doen aan zijn reputatie van eigenwijze ruwe bolster.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:54 schreef static het volgende:
Al met al vond ik het VIP element absoluut niet storend.
Roos presenteert PE toch al drie jaar niet meer?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef Wup het volgende:
edit: ow en Roos natuurlijk
Zou inderdaad een spoiler geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:10 schreef Tharalom het volgende:
Was dat Wildebeesten dan eigenlijk geen mega-spoiler? Toen bekend werd dat dat programma erop kwam dacht ik direct dat B&C Peking zouden gaan winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |