Struisvogeltje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had die doek over me heen en toch zagen ze ons![]()
Ja ik ook zeker met Bob, ik vond het al opvallend dat hij mee deed ik dacht ook al dat je het eigenlijk niet kan combineren met topsport. Schaatsers, schaatsen van december tot maart, in april vakantie en daarna trainen voor volgende seizoen....quote:
Had hem ook gemist, hij wordt niet meer herhaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Tharalom het volgende:
Heb het gemist. Gaat Net5 het deze week nog herhalen in die creatieve programmering van hun?
Waar? Of is het een niet officiele actie?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Vivoex het volgende:
[..]
Maar gelukkig is ie wel op internet gezet![]()
Aan de topics hier te zien valt het een beetje tegen ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ligt het aan mij of het is echt minder leuk dan voorgaande jaren?
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Zoiets is het eerste jaar meestal het leukst, daarna word het al minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
zelfde geldt voor Robinson, 't Blok, etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat er weer genoeg Peking Expressen geweest zijn...
Want?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef hardsilence het volgende:
Naar huis bellen.
Zo fout dat dit mogelijk gemaakt wordt.
volgens mij niet hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Was in vorige jaren ook hoor.
Nou dat heb ik nog nooit gezien. In PE was het in eerder jaren ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
volgens mij niet hoor
is meer een Robinson-ding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |