*naastzit*quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef golfer het volgende:
*klaarzit*
Als de eerste aankwam gingen de 30 minuten verkooptijd in. Als het tweede koppel na 10 minuten aankomt hebben die dus nog 20 minutenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef Wup het volgende:
ik zat niet helemaal op te letten dus daarom snapte ik de wedstrijd niet helemaal, wat was nou het nut van dat roeipartijtje?
ow dank je wel. dat had ik dus gemist:)quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef Piles het volgende:
Als de eerste aankwam gingen de 30 minuten verkooptijd in. Als het tweede koppel na 10 minuten aankomt hebben die dus nog 20 minuten
gelukkig, zijn we 't toch nog 'n beetje met elkaar eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef Wup het volgende:
en nou moet Bart die finale verliezen
het zat die twee een beetje teveel mee allemaal dus ineens waren ze weinig opvallend vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, zijn we 't toch nog 'n beetje met elkaar eens
Als ik moet gokken, denk ik dat Bart en Chimene winnen. Hierna begint er namelijk ook nog een ander programma met alleen hun in de hoofdrol. Een soort reisprogramma oid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Augustina het volgende:
Ja, ben benieuwd wie er winnen.
Ja, Wilde Beesten heet dat toch? Ik heb er ook aan gedacht dat dat wel eens een megaspoiler zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, denk ik dat Bart en Chimene winnen. Hierna begint er namelijk ook nog een ander programma met alleen hun in de hoofdrol. Een soort reisprogramma oid.
Maar ik hoop dat Pieter & Regina winnen.
Vorig jaar, dat waren toch Yves & Wendy en die twee vrouwen, waarvan ik de naam niet meer weet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:48 schreef k_man het volgende:
Damn, vorig jaar was het ook al zo dat de finale eigenlijk een anti-climax was, omdat de leukste koppels er al uit waren.
wat heeft 't nou voor nut om je over de slotaflevering bij te praten, als je de rest ook niet hebt gezien?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:39 schreef Airelle het volgende:
Ik kan het nooit zien (ik ben altijd aan het treinen zondagavond en NET5 heeft geen internetarchief) dus zus /iemand anders praat me even bij aub.
Bedankt, alle trauma's komen weer terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Inge en Lien hadden idd in de finale moeten zitten, ik heb me kapot gelachen om die ADHD-wicht.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt, alle trauma's komen weer terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |