Hou je em?quote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
quote:
Dan stuur ik het andere pakketje toch weer terugquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.quote:Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:
[afbeelding]
Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
Proberen moet ik het sowieso, maar ik wilde even weten of hij niet achterlijk wijd rondom de benen en kont zit. Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje als ik mijn reguliere maat bestel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
Zo zit het bij niemandquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje
Bestel anders meerder maten als je twijfelt, wie weet zit de broek wel mooier met een maatje kleiner dan normaal. En terugsturen is ook nog eens gratis, dus het maakt niet uit als je er maar 1 of geen wilt houdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:26 schreef heaven7 het volgende:
"Gratis verzenden vanaf ¤24,-" is geen juiste informatie, alsof ze verzendkosten rekenen als je onder dat bedrag zit.. het is gewoon altijd gratis verzenden en retour sturen en het minimumbedrag waar je voor moet bestellen is dus ¤24,-
Leuk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eergisteren besteldwel tof dat ze gratis verzenden en dat je het ook weer gratis kan laten terugsturen!
Normaal volgens mij. Maar je kan toch gewoon meerdere maten bestellen? Kost niets extra!quote:Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef wendywendy het volgende:
Weet iemand hoe broeken van EDC vallen?
Ik wil erg graag deze broek hebben, maar heb hem niet in de winkel gezien.
[afbeelding]
Mmm, is bij ons in Nijmegen ook hoor in sommige wijken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef Rutger1983 het volgende:
Mijn ervaringen met de online shop:
K-U-T
ik kan nix bestellen omdat m'n straatnaam als volgt is: straatnaam + straatnummer + huisnummer
Heb al diverse keren gebeld, maar ze geven het gewoon op! ik moet maar een creditcard aanschaffen.. Dacht het niet!
Zo sluiten ze bijna heel Lelystad uit! (heel lelystad heeft 71000 bewoners, you do the math...)
Die vond ik er ook leuk uit zien ja... Maar t gaat idd snel met die maten, eerst keek ik, was er al veel weg, dag later nog veel minder over!quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef hardsilence het volgende:
[afbeelding]
Ziet eruit als een gave broek, beetje stoer!
Maar.. nog maar in 1maat verkrijgbaar.![]()
![]()
gister aan de telefoon heb ik nogmaals letterlijk gevraagd of ik dan wel kan bestellen bij esprit, zonder creditcard, het antwoord: "nee sorry meneer , dat is helaas niet mogelijk."quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:05 schreef Mert het volgende:
[..]
Mmm, is bij ons in Nijmegen ook hoor in sommige wijken.
Ik doe altijd het volgende:
Mijn huisnummer is eigenlijk: 10-02 10e straat 02 = huisnummer
Ik zet dit bij bestellingen altijd neer als 1002, de postbode weet heus wel waar hij moet zijn hoor![]()
Hij is prima hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat.
Hier 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar mijn inzien vind ik hem niet te groot voor mijn pols, wat denken jullie?
Vind 'm leuk!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat).
Hier 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wijs, aangezien je er zelf niet zeker over wasquote:Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties op het horloge, maar ik stuur hem toch weer terug.
Ik wilde gewoon eens kijken of zo'n horloge bij mij stond, misschien dat ik hem later koop![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat).
Hier 2 foto's:
Naar mijn inzien vind ik hem niet te groot voor mijn pols, wat denken jullie
Dat zal er net om hangen denk ik. Ik heb vrijdag besteld, zaterdag kreeg ik een mail dat het verstuurd was en dinsdag kreeg ik het pakket. Incl. besteldag dus 4 dagen (zondag telt niet mee lijkt me)...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:51 schreef Koningin het volgende:
Als ik vandaag bestel, zal ik het zaterdag dan al hebben?
Ik heb het zowaar nog ontvangen ook!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:37 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
gister aan de telefoon heb ik nogmaals letterlijk gevraagd of ik dan wel kan bestellen bij esprit, zonder creditcard, het antwoord: "nee sorry meneer , dat is helaas niet mogelijk."
Tot mijn verbazing ontvang ik net een mail met dat m'n bestelling verzonden wordt.![]()
![]()
Ik wacht het wel even af
Ik heb maandag besteld en niks meer gehoord. Heb wel voor het eerst e-points ingeleverd, dacht dat het daar misschien mee te maken had.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef hardsilence het volgende:
Nah, ik heb donderdag laat besteld (vrijdag voor 't gemak), en nog altijd geen verzendbevestiging en pakket.![]()
Same herequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
ik heb al echt kei-lang niks besteld. zouden ze zich zorgen maken?
.
Afgelopen maandag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb maandag besteld en niks meer gehoord.
Yep. Een uurtje geleden kreeg ik een mailtje binnen dat het verzonden was, net stond de postbode aan de deur met het pakketje. Mooi spul weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:23 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Afgelopen maandag?
Eindelijk, vandaag de mail gehad dat het verzonden is. Heeft gewoon een week geduurd!
Ik zou 't houden op 85 cm.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Even een stomme vraag. Ik wil een riem bestellen, maar hoe weet je je riemmaat eigenlijk? Mijn taille varieert van 31-32 inch...
Heb je niet al wat riemen dan? Dan zou je namelijk even op de achterkant kunnen kijken, daar staat de maat vaak op.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Even een stomme vraag. Ik wil een riem bestellen, maar hoe weet je je riemmaat eigenlijk? Mijn taille varieert van 31-32 inch...
Ik vind hem wel aan de grotere kant voor jou pols, maar ik heb dan ook een hele complicated smaakquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Hier 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die bloesjes zo leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:39 schreef Coconut het volgende:
Hij heeft dat horloge al lang weer geretourneerd hoor, dus whatever.
Net dit besteld
[afbeelding][afbeelding]
En ze zijn lekker makkelijk; spijkerbroek of rokje met stoere riem en cowbowlaarzen eronder en klaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Elefes het volgende:
Ik vind die bloesjes zo leukHelaas staan ze mij niet..
quote:
Ik denk niet dat ie heel warm is; de stof is denk ik niet helemaal winddicht. Maar misschien valt het toch meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
ik vraag me af of deze wel een beetje warm zit:
[afbeelding]
en of hij past, natuurlijk. jammer dat ze hem niet meer in het bruin hebben, zal wel eens in utrecht kijken van de week.
Hij is igg erg zwaar, volgens mij wel een winterjas. Ik heb em in Arnhem aangehad een tijd terug maar wilde graag een langerequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
en of hij past, natuurlijk. jammer dat ze hem niet meer in het bruin hebben, zal wel eens in utrecht kijken van de week.
ja, ik ben ook wel bang dat ik een kouwe kont krijg, ik ben langere jassen gewendquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hij is igg erg zwaar, volgens mij wel een winterjas. Ik heb em in Arnhem aangehad een tijd terug maar wilde graag een langere
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
lag vandaag een kaart in de bus voor 15% korting a.s. donderdag.
op vertoon van die kaart en de bijbehorende esprit card krijg je dan 15% korting bij bepaalde vestigingen (die op de kaart staan). vrijwel alle vestigingen in NL, maar niet alle. in utrecht bijvoorbeeld alleen die op de Oude Gracht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:56 schreef Elefes het volgende:
[..]Korting? Donderdag? Hoe wat en waar precies?
* Sjengdanny heeft hem ook net in de brievenbus gevondenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
lag vandaag een kaart in de bus voor 15% korting a.s. donderdag.
Ben al in 3 winkels geweest, maar ze hebben hem niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ben al in 3 winkels geweest, maar ze hebben hem niet meerVind de blauwe echt niet leuk, ik wil potjan die bruine!
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:07 schreef CherryLips het volgende: 15% korting bij bepaalde vestigingen (die op de kaart staan). vrijwel alle vestigingen in NL, maar niet alle.
Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een Winterjas is
[afbeelding]
http://www.esprit.nl/Shop(...)nl/00154998.html?001
ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vondquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
Nee ok maar het kan ook zo'n "najaars jas" zijn. Ik bestel em gewoon op de gok!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.![]()
Niet alle Esprit winkels zijn company owned, die is Sluis bijvoorbeeld ook niet. Daar krijg je geen puntenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
Als diequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vond. ben nl nog op zoek naar een winterjas en m'n zus had laatst allemaal leuke in Arnhem gezien die niet op de website staan
.
tuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Als diebruine jas
wel in Arnhem te krijgen is laat je wel even een berichtje achter he
Tis dan wel heel ver weg, maar ik wil die jas!!
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze 2 besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoon.
Als je via internet koopt krijg je ook e-points ja, maar dan moet je wel inloggen met je kaartnummer en wachtwoord (staat duidelijk aangegeven op de site als je gaat bestellen).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:10 schreef BalLon het volgende:
Aangezien jullie zo into Esprit zijn en vast wel antwoord op mijn vragen hebben.
Thx!!
hij was er niet, ook niet in blauwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Als diebruine jas
wel in Arnhem te krijgen is laat je wel even een berichtje achter he
Tis dan wel heel ver weg, maar ik wil die jas!!
Och wat jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij was er niet, ook niet in blauw. we hebben helemaal niks gekocht, echt zonde van die kaart. als die nou op internet geldig was, was het veel handiger geweest want daar hebben ze dingen die weer niet in de winkel te vinden zijn.
Hmm, blijkt dat de Esprit in Amsterdam aan het remodelen is. Herenafdeling is pas volgende week donderdag klaar. Dan maar een kijkje nemen dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:20 schreef Kang-He het volgende:
Iemand enig idee of de Esprit in Amsterdam ook de jassen heeft van de E-Store? Zitten leuke jassen bij.
[afbeelding]
Ik ben een van heel Nederland geloof ik, ik heb hem! Week of twee geleden gekocht. En om de vraag te beantwoorden wat betreft warmte: ik vind hem warm genoeg. Maar ik denk dat ik een warmere gekocht zou hebben als ik dagelijks een kilometer of 10 door de kou moest fietsen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Och wat jammerVanmorgen was de bruine wel te krijgen op de site, maar alleen in xl. Oh, die is nu ook al uitverkocht. Straks heel Nederland in die stomme jas, behalve wij
Bedankt voor het melden trouwens
Ik heb te korte benenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet alle Esprit winkels zijn company owned, die is Sluis bijvoorbeeld ook niet. Daar krijg je geen punten![]()
Ik heb de kortingskaart ook gekregen, maar toevallig net vandaag wat online besteld... Nu twijfel ik of ik donderdag toch nog even de stad in zou gaan...
Deze heb ik besteld vandaag![]()
Hmm, dan kan het zijn dat ik vandaag nog een pakketje thuis aantref.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik had donderdagavond de riem besteld en had hem vanochtend in huis..!
Wordt pas later verstuurd! No worries, hij komt wel!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mijn e club account zijn er op 2 oktober 800 punten afgeschreven voor een waardebon, die heb ik nooit gekregen? Ik heb Esprit gemaild maar geen antwoord gekregen
Okequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef CherryLips het volgende:
dat had ik ook. duurde bijna een maand.
Ow die is echt onwijs leuk inderdaad!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoon.
Cool!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef Coconut het volgende:
Voor de platinum klanten: van 19 t/m 21 oktober Platina VIP Days -> 15% korting in de e-shop![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:17 schreef CherryLips het volgende:
verdomme, waarom hebben wij die platinum card dan nog niet? heb die halve winkel leeggekocht van de zomer.
Ik kreeg vanochtend een emailtje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:01 schreef Tjika het volgende:
Hoe krijg je de korting? Ik heb een platinum kaart maar geen bericht gehad dat er korting zou zijn.
Wat een ontzettend leuke snowbootsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:ik heb al ff een bestelling gedaan met die 15% korting:
hele mooie snowboots voor op de wintersport
[afbeelding]
en een haarband met een klepje (fuchsiarose)
[afbeelding]
Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net op de site deze trui en ik ben verliefd:
[afbeelding]
Hij kost alleen ¤70. Gelukkig is hij uitverkocht in mijn maat.
ik heb afgelopen zomer ook allemaal truien in de sale gekocht bij de espritquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielen![]()
.
Ah, dat meen je nietquote:
In de online shop hebben ze meer dingen dan in de winkelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:17 schreef ellos het volgende:
en wat is jullie motivatie voor online shoppen? geen zin om naar de winkels te gaan? of zie je dingen die je niet in de winkels ziet?
Het lijkt me zoeen gedoe..
Kan me wel voorstellen dat je het doet als ze je maat niet meer hebben in de winkel maar je weet wel ongeveer hoe het staat..
ja, enorm!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die discussie hebben we ook al eens gevoerd
Bevalt je tas nog goed Cherry?
nou zeg excuse me!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die discussie hebben we ook al eens gevoerd
Bevalt je tas nog goed Cherry?
Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij pakte alleen de code van de waardebon niet (van de e*points), dus dat scheelde weer ¤8,50 korting. Maar die maak ik dan wel een keer in de winkel op.
er staat ook een code op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?
Tenminste dat staat rechtsonderin op de bonnen
Ik denk dat die code of:quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er staat ook een code op.
verklaart wel een hoop.
Afgelopen zaterdag ging ik naar Enschede, voor deze jas en deze was toevalligerwijs gelukkig, in de aanbieding.Heb hem gekocht bij de V&D voor 79,90quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef tralalala het volgende:
Ik kan niet kiezen, bovenste heeft dan wel weer een muts, wel handig voor de herfst![]()
Hoe valt die jas nou? Zo kort als op de foto?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Gewoon in de winkel gekocht, heb deze al weer 3 weken, echt gave jas, zit als gegoten.
Winkels lopen soms iets voor op de online shop.
Hij is inderdaad zo kort als op de foto.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:04 schreef miki het volgende:
[..]
Hoe valt die jas nou? Zo kort als op de foto?
Welke korting had je gedacht te krijgen dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:56 schreef hardsilence het volgende:
Ik heb een platinum card, maar geen korting ontvangen bij mijn bestelling. Is dit bij meerdere fout gegaan of kan iemand me een ook een bevestiging geven dat het wel goed is gegaan?
Ik vind het zo rot om er achter aan te mailen, maar het truitje wat normaal 25eur is vind ik wel te duur zonder korting.
ik zou dan even bellen met het esprit:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef XiChico het volgende:
Vraagje: Ik heb een bestelling gedaan, maar zag later pas dat het per ongeluk de verkeerde maat was.. en aangezien ik toch morgen vrij heb wil ik even naar de winkel. Ik heb al wel een ontvangstbevestiging gehad, maar nog niet een mailtje dat de levering al verzonden is.
Kan ik het nu nog annuleren?
quote:onze hotline is geopend van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.
e-shop hotline: 0900 2658 927 (10 ct/minute)
1e, en ik heb in die periode besteld, maar megalaat ontvangen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef Coconut het volgende:
Welke korting had je gedacht te krijgen dan?
De 15% kortingsactie voor platinumcardhouders was van 19 t/m 21 oktober.
De 10% korting die je krijgt als je voor het eerst een aankoop doet met de platinumcard geldt alleen in de winkel, hiervoor heb je een voucher gekregen.
het is binnen, de bh zit perfectquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef CherryLips het volgende:
esprit is gewoon raar.
Besteld:
[afbeelding]
en nog twee felblauwe hempjes, ook uit de sale, voor onder een een bepaalde trui met een diepe V-hals.
Het rare aan die BH is dat de roze vijf euro goedkoper is dan de rode? Ik hoop tenminste dat dit wel past. Tenzij ik ook misvormde borsten heb.
Wat heb je besteld miki? M'n jas is er nog steeds niet, en ik heb het zo koud!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef miki het volgende:
Ik heb ook maar weer eens wat besteld!
Het is nu inderdaad echt winterjassenweer!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef miki het volgende:
Ik heb ook maar weer eens wat besteld!
Gracias. Alleen bij die flap en in de muts. Maar hij is warm zatquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:21 schreef miki het volgende:
Leuke jas!Zit dat lekkere bontje door de hele binnenkant?
dat maakt toch niet uit, of wel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef wendywendy het volgende:
Jippie. Ik heb weer een kortingsbon gekregen. De 2e in een maand tijd. Altijd fijn, die kortingsbonnen, terwijl je probeert te sparen voor een platinum card.
Log ik toch net even in op mijn Esprit pagina en zie ik dat ik tegenwoordig platinum lid ben. Nu hopen dat ik die fijne platinum card krijgquote:Op zondag 5 november 2006 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Krijg je terug
Ik weet eigenlijk ook niet of die kortingsbonnen invloed hebben op het wel of niet krijgen van een platinumkaart.. ik heb gister mijn kortingsbon ook binnen gekregen
Ik weet overigens nog steeds niet welke schoenen ik moet houden, die moet klittenband of met veters
nee, heb het gevonden via www.esprit-club.com geloof ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je alleen inloggen wanneer je artikelen in je winkelmandje hebt???
Ik heb inderdaad, eindelijk, de bevestiging ontvangen... een vorige keer ging dat dus niet goed en toen kon ik echt naar men spullen fluiten (waren nie meer op voorraad)...quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
dat gaat goed. ze liepen vorige week ook te klooien, maar de punten zijn bijgeschreven.
Binnenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zojuist dit shirt besteld. Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook
.
Die tas is echt gaaf!quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef wendywendy het volgende:
En ik heb deze tas gekocht![]()
[afbeelding]
Vandaag nog een T-shirt gekocht in rtd, ben nu een broek aan het uitzoekenquote:waneer krijg je de card binnen na je eerste bestelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |