abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 17:57:41 #1
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_41894851
Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

Regelmatig nieuw assortiment!

Even wat punten die al eerder voorbij zijn gekomen:
-) Gratis verzenden vanaf ¤24
-) De levering gaat redelijk snel
-) Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
-) Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wèl in jouw maat is.
-) De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
-) Het terugzenden is gratis en redelijk eenvoudig

Vorig deeltje:
Esprit Online Shop #10
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  zondag 17 september 2006 @ 17:58:47 #2
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_41894886
Heb gelukkig net de bevestigings mail gekregen
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_41896691
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer .
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch .
Tap tap tap
pi_41897663
"Gratis verzenden vanaf ¤24,-" is geen juiste informatie, alsof ze verzendkosten rekenen als je onder dat bedrag zit.. het is gewoon altijd gratis verzenden en retour sturen en het minimumbedrag waar je voor moet bestellen is dus ¤24,-

Ontopic, gisteren mijn thuisgestuurde bon eindelijjk gebruikt, V hals sweatshirt gekocht met nog maar ¤11,- bijbetaling!! Hij staat op de site alleen mijn kleur niet? Beetje oud blauwig.. en heerlijk zacht

Helaas is het veel te warm weer voor een trui
pi_41897683
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch .
Hou je em?
pi_41898013
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hou je em?
ik ben er verliefd op. wel ¤30, maar hij zit prima en hij is heel zacht en tof en staat ook leuk. echt m'n leeftrui deze winter. na al die truien van ¤10, ¤15 heb ik ook eens iets niet uit de sale . Ik wacht nog op een spijkerbroek van ¤25 die nu hopelijk wel past, en dan is het wel weer genoeg. Heb nu 10 Esprit truien liggen ofzo.
Tap tap tap
  zondag 17 september 2006 @ 19:49:24 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41898361
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan stuur ik het andere pakketje toch weer terug

/edit/ nog ingelogt op mijn broertje zijn account /edit/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41900380

Deze ontvangen en is leuk, maar EDC.
Dus, valt klein uit. Ik had L & XL om te proberen.
  zondag 17 september 2006 @ 23:42:45 #9
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_41906872
Ik wist helemaal niet dat die Espit Online Shop bestond!
Thnx voor de tip!

Heb gelijk t een en ander besteld voor mn dochter en mezelf!
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
  maandag 18 september 2006 @ 00:00:09 #10
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41907506
Ik had ook een truitje binnengekregen van EDC, het staat nu helaas niet meer op de site. Had M en L om te proberen. L was qua lengte goed maar qua breedte niet, maar M zat weer mooier aan de nek maar was iets korter...en 100% katoen dus misschien krimpt het veel? Moeilijk!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41913036
Ik ga maar weer eens kijken of de wikkeltrui nu wel weer online staat.....
  maandag 18 september 2006 @ 09:41:56 #12
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_41913079
Ik zag een ontzettend leuke blouse voor mn dochter maar helaas niet meer in haar maat!
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
pi_41925951
Heb vanmiddag deze trui besteld

Ben benieuwd!
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_41926438
esprit kennende zit die heel lekker
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 18:51:08 #15
43556 miss_dynastie
pi_41926859
Leuk coltje!!

Ik heb vorige week woensdag een pakketje teruggestuurd. Iemand enig idee wanneer zoiets normaalgesproken verwerkt is?
pi_41926936
bij mij duurde het 4 werkdagen . ik heb er vorige week ook 2 teruggestuurd, maar daar heb ik ook nog niets van teruggehoord, maar het zal wel.
Tap tap tap
pi_41932197
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:

Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
pi_41948792
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:

[afbeelding]

Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
pi_41956796
De spijkerbroek is weer binnen, had nu een maatje kleiner besteld. Nu zit hij wel goed rond m'n buik, maar er past nog steeds een extra kont + benen in . Helaas.
Tap tap tap
pi_41958216
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
Proberen moet ik het sowieso, maar ik wilde even weten of hij niet achterlijk wijd rondom de benen en kont zit. Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje als ik mijn reguliere maat bestel.

Bedankt voor het antwoord!
pi_41958627
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje
Zo zit het bij niemand
pi_41959837
Bij hem blijkbaar wel.
pi_41960092
Bij hem is het voor die foto precies zo gemodelleerd Als ik op een bepaalde manier ga staan, mn kleding goed frummel en een foto maak zie ik er fantastisch uit, als ik dan weer ademhaal zit het al niet meer zo mooi
pi_41960689
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
pi_41980843
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
Bestel anders meerder maten als je twijfelt, wie weet zit de broek wel mooier met een maatje kleiner dan normaal. En terugsturen is ook nog eens gratis, dus het maakt niet uit als je er maar 1 of geen wilt houden .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41981983
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:26 schreef heaven7 het volgende:
"Gratis verzenden vanaf ¤24,-" is geen juiste informatie, alsof ze verzendkosten rekenen als je onder dat bedrag zit.. het is gewoon altijd gratis verzenden en retour sturen en het minimumbedrag waar je voor moet bestellen is dus ¤24,-
pi_42007878
Ik ben ook geselecteerd voor het meedoen aan een enquete, waaraan ik een bon voor 10% korting overhou

Echter staat deze vraag in de enquete:
11. Uit finaciële redenen moeten wij in de toekomst portokosten voor afgeprijsde artikelen in rekening brengen.
A.Ik koop dan geen afgeprijsde artikelen meer
B.Ik ben bereid 90 cent portokosten per afgeprijsd artikel te betalen
C.Geen mening

Ik heb natuurlijk voor A. gekozen! Wel een beetje jammer voor sommige mensen hier, als ze dat daadwerkelijk gaan doen
amokaapjeeh O+
pi_42012381
Ik heb de enquete ook net gekregen, fijn zo'n krtingsbon als je net de avond daarvoor een shirtje besteld heb...

Van die salesartikelen is inderdaad beetje jammer als ze dat echt gaan doen
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_42018220
Ik had ook de enquete Mooi, want ik zit al een tijdje te kijken naar een trui (zul je zien dat ie net uiverkocht is ).

Ik had een andere vraag 1, namelijk:
11. Uit finaciële redenen moeten wij in de toekomst portokosten voor afgeprijsde artikelen in rekening brengen.

- Ik koop dan geen afgeprijsde artikelen meer
- Ik ben bereid om voor een bestelling die afgeprijsde artikelen bevat, eenmalige verzendkosten ter hoogte van ¤ 2,95 te betalen.
- Geen mening
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_42018739
Gisteren ook eindelijk m'n platinum card ontvangen trouwens

Kan ik nu weer verder gaan met de andere gewone pas Ik heb er namelijk 2, omdat ik het irritant vond dat je maar tot ¤300,- kan bestellen en het soms zolang duurde voordat ze retourzendingen en/of betalingen hadden verwerkt.
amokaapjeeh O+
pi_42019122
Meteen even een goede bestelling gezet
Alleen hoop ik niet dat ik dubbel heb besteld; het venster van "hartelijk dank voor uw bestelling" etc. laadde niet nadat ik op verzenden had gedrukt, dus heb op "back" gedrukt en nog een keer 'bestelling verzenden' gedaan. Toen kreeg ik wel het goede scherm.. Nu maar hopen dat alles er is
pi_42022254
Ik heb m'n trui binnen, en hij zit heerlijk! Ik zit er over te denken om hem ook in andere kleuren te bestellen..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_42022280
Ik heb een hemd (urban shirt) van Esprit gekocht, en nu wil ik online nog een bestellen.
In mijn hemd staan alleen maten voor paar landen, oa D, UK, US, alledrie maat M. Is de NL-maat dan ook M?
pi_42024887
bedankt voor H7 voor De Tas!! Hij is echt tof .
Tap tap tap
pi_42025416
Heej You're very welcome
  donderdag 21 september 2006 @ 23:46:08 #36
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42034278
M'n moeder had vandaag echt pech! We waren gaan winkelen, leuke rok bij Esprit gezien, alleen haar maat was uitverkocht en in het andere filiaal ook. Dus ik zeg: mam, ik bestel 'm wel voor je online. Ik kijken, ja hoor, hij stond er nog netjes op in haar maat. 10 minuten later wil ik 'm daadwerkelijk bestellen, is net háár maat ineens uitverkocht! Nouja, maar even wachten tot ze weer bijvullen dan!
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:35:45 #37
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42047533
Gister mijn broeken eindelijk binnen gekregen, eentje houd ik me, want die zit echt als gegoten

alleen nog niets gehoort van mijn horloge
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:12:09 #38
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42049962
Net besteld..

Voor het joggen in de winter, maar kan ook met overhemd eronder wellicht:

En deze kon ik ook niet laten liggen natuurlijk.. ( )

Dirty Harry Tijn
pi_42051588

Eergisteren besteld wel tof dat ze gratis verzenden en dat je het ook weer gratis kan laten terugsturen!
pi_42072156
Vandaag binnen gekregen:
pi_42072202
ik wil dat model .
Tap tap tap
pi_42072956
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eergisteren besteld wel tof dat ze gratis verzenden en dat je het ook weer gratis kan laten terugsturen!
Leuk!
De onderste heb ik in het lichtroze met een groenig bruin topje er onder, en dat truitje zit echt heerlijk (superzacht) .
pi_42101086
Weet iemand hoe broeken van EDC vallen?

Ik wil erg graag deze broek hebben, maar heb hem niet in de winkel gezien.

pi_42101581
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef wendywendy het volgende:
Weet iemand hoe broeken van EDC vallen?

Ik wil erg graag deze broek hebben, maar heb hem niet in de winkel gezien.

[afbeelding]
Normaal volgens mij. Maar je kan toch gewoon meerdere maten bestellen? Kost niets extra!
Ik heb deze broek gisteren overigens wel zien hangen in Eindhoven.
amokaapjeeh O+
pi_42127373

Ziet eruit als een gave broek, beetje stoer!
Maar.. nog maar in 1maat verkrijgbaar.
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:52:20 #46
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_42134627
Mijn ervaringen met de online shop:

K-U-T

ik kan nix bestellen omdat m'n straatnaam als volgt is: straatnaam + straatnummer + huisnummer

Heb al diverse keren gebeld, maar ze geven het gewoon op! ik moet maar een creditcard aanschaffen.. Dacht het niet!

Zo sluiten ze bijna heel Lelystad uit! (heel lelystad heeft 71000 bewoners, you do the math...)
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:05:28 #47
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42134852
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef Rutger1983 het volgende:
Mijn ervaringen met de online shop:

K-U-T

ik kan nix bestellen omdat m'n straatnaam als volgt is: straatnaam + straatnummer + huisnummer

Heb al diverse keren gebeld, maar ze geven het gewoon op! ik moet maar een creditcard aanschaffen.. Dacht het niet!

Zo sluiten ze bijna heel Lelystad uit! (heel lelystad heeft 71000 bewoners, you do the math...)
Mmm, is bij ons in Nijmegen ook hoor in sommige wijken.
Ik doe altijd het volgende:
Mijn huisnummer is eigenlijk: 10-02 10e straat 02 = huisnummer
Ik zet dit bij bestellingen altijd neer als 1002, de postbode weet heus wel waar hij moet zijn hoor
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_42135096
Ik heb weer een leuke tas gezien
Maar ik mag het van mezelf niet kopen.....
pi_42138267
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef hardsilence het volgende:
[afbeelding]

Ziet eruit als een gave broek, beetje stoer!
Maar.. nog maar in 1maat verkrijgbaar.
Die vond ik er ook leuk uit zien ja... Maar t gaat idd snel met die maten, eerst keek ik, was er al veel weg, dag later nog veel minder over!

maja, net nieuwe broek gekocht, dus hoef op t moment niet WEER een nieuwe
People live to learn things, and I learn to live...
pi_42143705
Mijn pakketje is ook binnen, de broek die ik had besteld is veel te groot (maatje 38 ), en een paar topjes/shirtjes die niet zo leuk zijn en dus terug gaan.
Ik had ook een zwarte coltruibesteld en die is heerlijk! Heel lekker zacht en staat leuk, wellicht dat ik 'm ook nog in andere kleuren bestel .

pi_42161037
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:05 schreef Mert het volgende:

[..]

Mmm, is bij ons in Nijmegen ook hoor in sommige wijken.
Ik doe altijd het volgende:
Mijn huisnummer is eigenlijk: 10-02 10e straat 02 = huisnummer
Ik zet dit bij bestellingen altijd neer als 1002, de postbode weet heus wel waar hij moet zijn hoor
gister aan de telefoon heb ik nogmaals letterlijk gevraagd of ik dan wel kan bestellen bij esprit, zonder creditcard, het antwoord: "nee sorry meneer , dat is helaas niet mogelijk."

Tot mijn verbazing ontvang ik net een mail met dat m'n bestelling verzonden wordt.

Ik wacht het wel even af
  woensdag 27 september 2006 @ 14:41:58 #52
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42170035
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat).

Hier 2 foto's:

Naar mijn inzien vind ik hem niet te groot voor mijn pols, wat denken jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjengdanny op 27-09-2006 14:55:19 ]
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42170173
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat.

Hier 2 foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij is prima hoor
  woensdag 27 september 2006 @ 15:05:50 #54
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42170720
quote:
Heb vandaag mijn horloge mogen ontvangen. Ziet er op zich mooi uit, alleen ff wennen aan de vorm (heb normaal altijd ronde wijzerplaat).

Hier 2 foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vind 'm leuk!
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 15:11:07 #55
43556 miss_dynastie
pi_42170892
Hij staat prima hoor
pi_42173445
Vorige week ontvangen.

Nu nog betalen .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:41:22 #57
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42177373
Bedankt voor de positieve reacties op het horloge, maar ik stuur hem toch weer terug.

Ik wilde gewoon eens kijken of zo'n horloge bij mij stond, misschien dat ik hem later koop
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42179203
Ik vind hem wel te groot voor je pols Maar ik hou sowieso niet van die grote dingen.
pi_42179648

Deze ff besteld, om onder een trui te doen enzo.. Altijd makkelijk, kan je bijna overal onder doen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_42180252
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties op het horloge, maar ik stuur hem toch weer terug.

Ik wilde gewoon eens kijken of zo'n horloge bij mij stond, misschien dat ik hem later koop
Lijkt me wijs, aangezien je er zelf niet zeker over was
Ook is het moeilijk oordelen vind ik, als je de persoon niet in zijn geheel ziet met een horloge. En later kopen kan altijd nog!
pi_42193898
Ik heb gisteren het een en anders besteld uit de sale.
En ik kreeg vandaag een mail, dat het pakketje verstuurt is. Dat is snel
  donderdag 28 september 2006 @ 16:47:54 #62
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42202936
Dat is inderdaad snel! Bij mij gaat het nogal langzaam...
Heb in een paar dagen tijd weer 2 keer besteld, helaas ging de jas die ik ook wilde niet meer erbij. Maar even wachten dan.
pi_42205887
ik heb opeens opvallend veel van die leuke esprit body hangertjes voor lingerie, geen id hoe er aan kom
pi_42215470
Esprit heeft nu 2000 punten afgeschreven aan een tegoedbon. Krijg ik nu wel of niet die platinum card? Ik wil namelijk graag een platinum card.
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:02:29 #65
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42322254
Deze besteld:

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42323223
quote:

Hier 2 foto's:

Naar mijn inzien vind ik hem niet te groot voor mijn pols, wat denken jullie
Ik dacht dat dat een dameshorloge was...maar hij viel wat groter uit

Maja...ik vind hem nog steeds wat te vrouwelijk maar he, als jij hem mooi vindt
pi_42351002
Als ik vandaag bestel, zal ik het zaterdag dan al hebben?
pi_42351362
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:51 schreef Koningin het volgende:
Als ik vandaag bestel, zal ik het zaterdag dan al hebben?
Dat zal er net om hangen denk ik. Ik heb vrijdag besteld, zaterdag kreeg ik een mail dat het verstuurd was en dinsdag kreeg ik het pakket. Incl. besteldag dus 4 dagen (zondag telt niet mee lijkt me)...
amokaapjeeh O+
pi_42351949
Dan moet ik misschien even tijd vrij maken om naar de winkel te gaan.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:47:25 #70
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_42352242
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:37 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

gister aan de telefoon heb ik nogmaals letterlijk gevraagd of ik dan wel kan bestellen bij esprit, zonder creditcard, het antwoord: "nee sorry meneer , dat is helaas niet mogelijk."

Tot mijn verbazing ontvang ik net een mail met dat m'n bestelling verzonden wordt.

Ik wacht het wel even af
Ik heb het zowaar nog ontvangen ook!

Helemaal top
pi_42371787
Nah, ik heb donderdag laat besteld (vrijdag voor 't gemak), en nog altijd geen verzendbevestiging en pakket.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 22:43:11 #72
43556 miss_dynastie
pi_42373593
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:03 schreef hardsilence het volgende:
Nah, ik heb donderdag laat besteld (vrijdag voor 't gemak), en nog altijd geen verzendbevestiging en pakket.
Ik heb maandag besteld en niks meer gehoord. Heb wel voor het eerst e-points ingeleverd, dacht dat het daar misschien mee te maken had.
pi_42373648
ik heb al echt kei-lang niks besteld . zouden ze zich zorgen maken? .
Tap tap tap
pi_42374805
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
ik heb al echt kei-lang niks besteld . zouden ze zich zorgen maken? .
Same here
pi_42396690
al hebben ze vandaag wel weer leuke nieuwe pakjes bij EDC .
Tap tap tap
pi_42398317
Even een stomme vraag. Ik wil een riem bestellen, maar hoe weet je je riemmaat eigenlijk? Mijn taille varieert van 31-32 inch...
pi_42400947
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb maandag besteld en niks meer gehoord.
Afgelopen maandag?
Eindelijk, vandaag de mail gehad dat het verzonden is. Heeft gewoon een week geduurd!
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:40:28 #78
43556 miss_dynastie
pi_42419687
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:23 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Afgelopen maandag?
Eindelijk, vandaag de mail gehad dat het verzonden is. Heeft gewoon een week geduurd!
Yep. Een uurtje geleden kreeg ik een mailtje binnen dat het verzonden was, net stond de postbode aan de deur met het pakketje. Mooi spul weer
pi_42420735
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Even een stomme vraag. Ik wil een riem bestellen, maar hoe weet je je riemmaat eigenlijk? Mijn taille varieert van 31-32 inch...
Ik zou 't houden op 85 cm.
Heb je niet een oude riem waar 't aan de binnenkant geprint staat?
pi_42420987
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef MadGuy het volgende:
Heb je niet al wat riemen dan? Dan zou je namelijk even op de achterkant kunnen kijken, daar staat de maat vaak op.
amokaapjeeh O+
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:12:45 #81
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42423772
Zag er woensdag niet echt leuke dingen tussen zitten, dus heb maar wat boxers besteld
Maximaal 4 regels
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:35:43 #82
124789 superhero87
Playin my game
pi_42427834
quote:

Hier 2 foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind hem wel aan de grotere kant voor jou pols, maar ik heb dan ook een hele complicated smaak
pi_42429768
ik vind hem erg goedkoop uitzien.
half jaartje en hij is helemaal dof.
model is wel mooi maar toch.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_42434134
Hij heeft dat horloge al lang weer geretourneerd hoor, dus whatever.

Net dit besteld
amokaapjeeh O+
pi_42435522
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:39 schreef Coconut het volgende:
Hij heeft dat horloge al lang weer geretourneerd hoor, dus whatever.

Net dit besteld
[afbeelding][afbeelding]
Ik vind die bloesjes zo leuk Helaas staan ze mij niet..
pi_42436376
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Elefes het volgende:
Ik vind die bloesjes zo leuk Helaas staan ze mij niet..
En ze zijn lekker makkelijk; spijkerbroek of rokje met stoere riem en cowbowlaarzen eronder en klaar
amokaapjeeh O+
pi_42448166
Die tegoedbonnen blijven maar mijn kant op komen. Kunnen ze daar niet eens mee stoppen?!
Vergeten jullie nou ook (bijna) altijd om je tegoedbonnen mee te nemen naar de Esprit winkel?
Ik wissel liever de punten online in
pi_42448761
ik moet nog een keertje bellen, want er zijn een tijdje terug iets van 800 punten afgeschreven zomaar . eigenlijk moet m'n zus bellen, is haar account, mar die heeft daar geen zin in ofzo .
Tap tap tap
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:41:23 #89
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_42456305
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef CherryLips het volgende:
ik wil dat model .
Dacht precies hetzelfde toen ik die foto zag....!

Anyway, ik heb weer wat lekker-zittende-bankhang-wintertruien gekocht...

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_42466965
ik vraag me af of deze wel een beetje warm zit:

en of hij past, natuurlijk . jammer dat ze hem niet meer in het bruin hebben, zal wel eens in utrecht kijken van de week.
Tap tap tap
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:13:24 #91
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42477105
Ik heb deze broek gekocht:

En deze trui, met geinig gebreiden riempje om de taille.
pi_42477821
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
en of hij past, natuurlijk . jammer dat ze hem niet meer in het bruin hebben, zal wel eens in utrecht kijken van de week.
Ik denk niet dat ie heel warm is; de stof is denk ik niet helemaal winddicht. Maar misschien valt het toch mee .
pi_42494870
quote:
[afbeelding]
Hij is igg erg zwaar, volgens mij wel een winterjas. Ik heb em in Arnhem aangehad een tijd terug maar wilde graag een langere
pi_42496303
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hij is igg erg zwaar, volgens mij wel een winterjas. Ik heb em in Arnhem aangehad een tijd terug maar wilde graag een langere
ja, ik ben ook wel bang dat ik een kouwe kont krijg, ik ben langere jassen gewend .
Tap tap tap
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:32:22 #95
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42508960
Heb gister deze besteld:

Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42509242
lag vandaag een kaart in de bus voor 15% korting a.s. donderdag .
Tap tap tap
pi_42511538
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Korting? Donderdag? Hoe wat en waar precies?
pi_42511869
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:56 schreef Elefes het volgende:

[..]

Korting? Donderdag? Hoe wat en waar precies?
op vertoon van die kaart en de bijbehorende esprit card krijg je dan 15% korting bij bepaalde vestigingen (die op de kaart staan). vrijwel alle vestigingen in NL, maar niet alle. in utrecht bijvoorbeeld alleen die op de Oude Gracht.
Tap tap tap
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:33:40 #99
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42512650
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef CherryLips het volgende:
* Sjengdanny heeft hem ook net in de brievenbus gevonden
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42516945
quote:
[afbeelding]
Ben al in 3 winkels geweest, maar ze hebben hem niet meer Vind de blauwe echt niet leuk, ik wil potjan die bruine!
pi_42517553
Waarom heb ik die kaart niet gekregen???
pi_42517932
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Ben al in 3 winkels geweest, maar ze hebben hem niet meer Vind de blauwe echt niet leuk, ik wil potjan die bruine!
ik ook .
Tap tap tap
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:44:17 #103
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42518912
Ik heb ook die kaart gehad! Laat ik nou net een tas gezien hebben :p
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:10:43 #104
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42519952
Kan iemand mij vertellen of dit een Winterjas is

http://www.esprit.nl/Shop(...)nl/00154998.html?001
pi_42521712
ik ben verliefd . .
Tap tap tap
pi_42521858
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:07 schreef CherryLips het volgende: 15% korting bij bepaalde vestigingen (die op de kaart staan). vrijwel alle vestigingen in NL, maar niet alle.
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:13:31 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42521992
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een Winterjas is

[afbeelding]

http://www.esprit.nl/Shop(...)nl/00154998.html?001
Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42522089
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vond . ben nl nog op zoek naar een winterjas en m'n zus had laatst allemaal leuke in Arnhem gezien die niet op de website staan .
Tap tap tap
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:28:50 #109
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42525369
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.
Nee ok maar het kan ook zo'n "najaars jas" zijn. Ik bestel em gewoon op de gok!
  Licht Ontvlambaar maandag 9 oktober 2006 @ 22:07:58 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42526153
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Niet alle Esprit winkels zijn company owned, die is Sluis bijvoorbeeld ook niet. Daar krijg je geen punten
Ik heb de kortingskaart ook gekregen, maar toevallig net vandaag wat online besteld... Nu twijfel ik of ik donderdag toch nog even de stad in zou gaan...

Deze heb ik besteld vandaag

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42535480
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vond . ben nl nog op zoek naar een winterjas en m'n zus had laatst allemaal leuke in Arnhem gezien die niet op de website staan .
Als die bruine jas wel in Arnhem te krijgen is laat je wel even een berichtje achter he Tis dan wel heel ver weg, maar ik wil die jas!!
pi_42535695
Ook hier geen kortingsbon ontvangen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:23:31 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42542077
Deze 2 besteld

pi_42546604
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Als die bruine jas wel in Arnhem te krijgen is laat je wel even een berichtje achter he Tis dan wel heel ver weg, maar ik wil die jas!!
tuurlijk .
Tap tap tap
pi_42546617
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze 2 besteld

[afbeelding]

[afbeelding]
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoon .
Tap tap tap
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:12:16 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42552475
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42555106
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

= lekker ding .
Tap tap tap
pi_42601957
Toch maar weer eens wat besteld:

Edit: nou pakt ie het nummer van mijn waardebon niet
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:36:50 #119
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42605194
Speciaal voor CherryLips deze van de week besteld twice the fun

Vond ze gewoon mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn85 op 12-10-2006 11:45:23 ]
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_42606574
Tap tap tap
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:33:24 #121
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42608452
Van de week ook een bestelling gedaan:

Maximaal 4 regels
pi_42614850
Aangezien jullie zo into Esprit zijn en vast wel antwoord op mijn vragen hebben.

Ik kreeg laatst een kaart van Esprit in huis met de volgende tekst:

Als lid van onze Esprit Club geniet u van korting op al uw aankopen in de vorm van e-points.
180 van uw e-points zijn ouder dan 12 maanden en zullen aan het einde van de maand oktober helaas vervallen.

Persoonlijk overzicht:

Momenteel staan er 507 e-points op uw rekening.
U hoeft nog slechts 93 e-points te sparen om uw waardebon te ontvangen.

Kom dus langs in 1 van onze esprit stores om punten te verzamelen en ervoor te zorgen dat u een waardebon krijgt!

Goed, mijn vragen: als ik nu niet voor eind oktober iets koop t.w.v. 93 e-points, dan gaan er dus 180 van mijn e-points weg en heb ik er dus nog (507-180=) 327 over en kan ik die 180 weer opnieuw gaan verdienen. Klopt dat?

En: als ik via internet wat koop bij Esprit, kan ik dan ook e-points krijgen?

Laatste: voor hoeveel euro's moet ik kopen wil ik 93 e-points verdienen? en als ik ze dan binnen heb voor het eind van deze maand, hoeveel bedraagd de waardebon dan (600 e-points)?

Hoop dat iemand de antwoorden heeft!

Thx!!
pi_42614946
als je via internet bestelt krijg je ook e-points (wel inloggen met je cardnummer en geboortedatum en niet iets kopen zonder klantnummer). hoeveel je moet besteden om aan de 93 punten te komen weet ik niet, niet zo veel geloof ik? het is wel lullig dat dat dan vervalt enzo .
maarrrr... misschien kun je als je op internet iets bestelt je punten inwisselen voor korting zonder eerst op een waardebon te hoeven wachten.
maar misschien heb ik het helemaal verkeerd, ik bestel alles op de kaart van m'n zus en zij krijgt de punten. ik ben eigenlijk gek ook.
Tap tap tap
pi_42615044
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:10 schreef BalLon het volgende:
Aangezien jullie zo into Esprit zijn en vast wel antwoord op mijn vragen hebben.

Thx!!
Als je via internet koopt krijg je ook e-points ja, maar dan moet je wel inloggen met je kaartnummer en wachtwoord (staat duidelijk aangegeven op de site als je gaat bestellen).
Je kunt vanaf 250 punten ook je e-points inwisselen als je iets op internet koopt .
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:11:46 #125
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42626886
Vandaag m'n shirt binnengekregen, was opzich een leuk shirt, alleen vond ik het meer van een pyama weghebben

Dus maar teruggestuurd.
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42627018
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef coltje87 het volgende:

[..]

hij was er niet, ook niet in blauw . we hebben helemaal niks gekocht, echt zonde van die kaart. als die nou op internet geldig was, was het veel handiger geweest want daar hebben ze dingen die weer niet in de winkel te vinden zijn.
Tap tap tap
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:20:22 #127
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42627177
Iemand enig idee of de Esprit in Amsterdam ook de jassen heeft van de E-Store? Zitten leuke jassen bij .

vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:29:01 #128
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42649262
Platinum Card ontvangen en een shirtje en twee boxers besteld.

pi_42649678
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hij was er niet, ook niet in blauw . we hebben helemaal niks gekocht, echt zonde van die kaart. als die nou op internet geldig was, was het veel handiger geweest want daar hebben ze dingen die weer niet in de winkel te vinden zijn.
Och wat jammer Vanmorgen was de bruine wel te krijgen op de site, maar alleen in xl. Oh, die is nu ook al uitverkocht. Straks heel Nederland in die stomme jas, behalve wij
Bedankt voor het melden trouwens
pi_42649707

Deze lijkt er trouwens wel op, alleen is de bruine natuurlijk weer uitverkocht..
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:23:05 #131
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42650730
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:20 schreef Kang-He het volgende:
Iemand enig idee of de Esprit in Amsterdam ook de jassen heeft van de E-Store? Zitten leuke jassen bij .

[afbeelding]
Hmm, blijkt dat de Esprit in Amsterdam aan het remodelen is. Herenafdeling is pas volgende week donderdag klaar. Dan maar een kijkje nemen dus.
pi_42651069
Waarom niet gewoon bestellen dan?
pi_42655057
Gisteren deze riem besteld:

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42655066
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Och wat jammer Vanmorgen was de bruine wel te krijgen op de site, maar alleen in xl. Oh, die is nu ook al uitverkocht. Straks heel Nederland in die stomme jas, behalve wij
Bedankt voor het melden trouwens
Ik ben een van heel Nederland geloof ik, ik heb hem! Week of twee geleden gekocht. En om de vraag te beantwoorden wat betreft warmte: ik vind hem warm genoeg. Maar ik denk dat ik een warmere gekocht zou hebben als ik dagelijks een kilometer of 10 door de kou moest fietsen.
Ik heb trouwens een L, waar ik normaal M heb. Anders zou ik er nog geen trui meer onder kunnen ben ik bang.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:38:41 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42655141
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Niet alle Esprit winkels zijn company owned, die is Sluis bijvoorbeeld ook niet. Daar krijg je geen punten
Ik heb de kortingskaart ook gekregen, maar toevallig net vandaag wat online besteld... Nu twijfel ik of ik donderdag toch nog even de stad in zou gaan...

Deze heb ik besteld vandaag

Ik heb te korte benen
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:44:26 #136
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42655314
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:36 schreef MadGuy het volgende:
Waarom niet gewoon bestellen dan?
Mijn maat hebben ze niet online en ik wil toch eerst even kijken hoe die zit .
pi_42732267
Ik heb nog steeds geen tweede mailtje gekregen........
pi_42735573
Ik ook niet, een eeuwigheid geleden besteld..
pi_42739277
Ik had donderdagavond de riem besteld en had hem vanochtend in huis..!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42739416
yeah, kortingsbon van 850 punten eindelijk binnen hoor. nu de platinum card nog .
Tap tap tap
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:49:48 #141
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42739455
Vind die Janet riem wel mooi, maar is steeds uitverkocht..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:18:23 #142
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42740342
Laatst kortingsbon gekregen van 1250 punten (¤ 12.50,-), nu nog wat leuks ervoor zien te vinden
Hendig sjiek!
Vuilak!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:19:21 #143
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42740368
Vandaag al het pakketje ontvangen en alleen het shirtje gaat terug.
pi_42740455
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik had donderdagavond de riem besteld en had hem vanochtend in huis..!
Hmm, dan kan het zijn dat ik vandaag nog een pakketje thuis aantref.
pi_42751256
Volgens mijn e club account zijn er op 2 oktober 800 punten afgeschreven voor een waardebon, die heb ik nooit gekregen? Ik heb Esprit gemaild maar geen antwoord gekregen
pi_42751738
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mijn e club account zijn er op 2 oktober 800 punten afgeschreven voor een waardebon, die heb ik nooit gekregen? Ik heb Esprit gemaild maar geen antwoord gekregen
Wordt pas later verstuurd! No worries, hij komt wel!

Staat geloof ik bij de veelgestelde vragen als je ingelogd bent op de esprit.com website..
pi_42752899
Euw, dat wist ik niet. Maar een dikke 2 weken later nog niet in huis is normaal?
pi_42758436
dat had ik ook . duurde bijna een maand.
Tap tap tap
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:50:02 #149
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_42764836
Dit vind ik een zeer leuke jas:

Maar ik heb eigenlijk nog een goede warme jas
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_42766249
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef CherryLips het volgende:
dat had ik ook . duurde bijna een maand.
Oke Dan wacht ik nog even geduldig. Het zijn niet eens mijn punten hoor, ik sta er weer honderden in de min na het terugsturen van een hoop kleding
pi_42766469
ik heb echt al bijna een maand niks besteld .
Tap tap tap
pi_42771419

Ik kan niet kiezen, bovenste heeft dan wel weer een muts, wel handig voor de herfst

[ Bericht 2% gewijzigd door tralalala op 18-10-2006 15:04:35 ]
pi_42771917
Bovenste is het leukst
pi_42772005
De 2e.
amokaapjeeh O+
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:05:12 #155
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42772057
ik zou voor de onderste gaan

Vandaag weer een broek binnen gekomen, nog vanuit de sale (maar 29,90 eurootjes ).

En vanvorige week nog een broek, boxer en longsleeve.
Maximaal 4 regels
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2006 @ 16:49:29 #156
43556 miss_dynastie
pi_42775566
Niet de tweede, andere twee zijn even leuk.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:05:05 #157
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42776099
Ik zou de 1e of de 2e kiezen..
pi_42780319
Ik vind ze allemaal spuuglelijk.

zo, dat vergemakkelijkt (uh?) de keuze.
pi_42780541
Onderste!
pi_42783821
Ik wil ze alledrie
pi_42791822
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ow die is echt onwijs leuk inderdaad!!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:42:29 #162
56819 Kimske
Juf in wording
pi_42795171
Zo ik was jullie kwijt!
Hoera, ben platinum lid!

Ben net jarig geweest, dus wacht vol verwachting op mijn presentje Is 't wat leuks?? Heeft iemand al een verjaardagscadeautje ontvangen??
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_42796141
Voor de platinum klanten: van 19 t/m 21 oktober Platina VIP Days -> 15% korting in de e-shop
amokaapjeeh O+
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 oktober 2006 @ 09:10:46 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42796337
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef Coconut het volgende:
Voor de platinum klanten: van 19 t/m 21 oktober Platina VIP Days -> 15% korting in de e-shop
Cool!
pi_42796629
Mijn pakketje was afgegeven bij de buren.
Ben vergeten / geen tijd om het op te halen....
Vanavond dan maar.
pi_42797587
verdomme, waarom hebben wij die platinum card dan nog niet? heb die halve winkel leeggekocht van de zomer.
Tap tap tap
pi_42799154
ik heb al ff een bestelling gedaan met die 15% korting:

hele mooie snowboots voor op de wintersport

en een haarband met een klepje (fuchsiarose)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_42800186
Hoe krijg je de korting? Ik heb een platinum kaart maar geen bericht gehad dat er korting zou zijn.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:02:19 #169
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42800196
Die platinum krijg je toch bij 1800 punten binnen 12 maanden?
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_42800285
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:17 schreef CherryLips het volgende:
verdomme, waarom hebben wij die platinum card dan nog niet? heb die halve winkel leeggekocht van de zomer.
pi_42801157
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:01 schreef Tjika het volgende:
Hoe krijg je de korting? Ik heb een platinum kaart maar geen bericht gehad dat er korting zou zijn.
Ik kreeg vanochtend een emailtje.
''De korting wordt door het inloggen met uw e-clubnummer automatisch toegekend. E-points en tegoedbonnen kunnen niet tegelijkertijd worden ingewisseld.''
amokaapjeeh O+
pi_42804869
> Hakenkruisknoop bij Esprit

Hoe triest van die mensen om te zeggen dat er een swastika te zien is..
pi_42805396
ik zie het ook niet hoor.
Tap tap tap
pi_42808363
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb al ff een bestelling gedaan met die 15% korting:

hele mooie snowboots voor op de wintersport
[afbeelding]

en een haarband met een klepje (fuchsiarose)
[afbeelding]
Wat een ontzettend leuke snowboots Ze zijn echt heel tof
pi_42828671
Pakketje is binnen, shirt is erg leuk
pi_42828937
Ik zag net op de site deze trui en ik ben verliefd :

Hij kost alleen ¤70. Gelukkig is hij uitverkocht in mijn maat .
Tap tap tap
pi_42829150
CherryLips!! DE jas is nu verkrijgbaar op de site, maat L en XL, weet niet welke maat je hebt?
pi_42829270
argh ik heb net een jas gekocht .
Tap tap tap
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:44:15 #179
43556 miss_dynastie
pi_42829432
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net op de site deze trui en ik ben verliefd :
[afbeelding]
Hij kost alleen ¤70. Gelukkig is hij uitverkocht in mijn maat .
Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielen .
pi_42829529
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielen .
ik heb afgelopen zomer ook allemaal truien in de sale gekocht bij de esprit . ik had in augustus al bijna m'n hele wintergarderobe bij elkaar. allemaal truien van 10-15 euro .
Tap tap tap
pi_42831099
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:36 schreef CherryLips het volgende:
argh ik heb net een jas gekocht .
Ah, dat meen je niet Jammer joh..
pi_42840505
en wat is jullie motivatie voor online shoppen? geen zin om naar de winkels te gaan? of zie je dingen die je niet in de winkels ziet?
Het lijkt me zoeen gedoe..
Kan me wel voorstellen dat je het doet als ze je maat niet meer hebben in de winkel maar je weet wel ongeveer hoe het staat..
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:21:36 #183
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42840625
Mijn motivatie is dat het makkelijk is, en dat ze in de online shop vaak dingen hebben die ze niet in de winkels hebben, of maten die er in de winkels meestal niet meer zijn. Ik weet over het algemeen toch wel hoe Esprit zit, dus dan zit het meestal wel goed met bestellen. En het neemt niet weg dat ik toch nog gewoon ga shoppen in de stad
pi_42840711
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:17 schreef ellos het volgende:
en wat is jullie motivatie voor online shoppen? geen zin om naar de winkels te gaan? of zie je dingen die je niet in de winkels ziet?
Het lijkt me zoeen gedoe..
Kan me wel voorstellen dat je het doet als ze je maat niet meer hebben in de winkel maar je weet wel ongeveer hoe het staat..
In de online shop hebben ze meer dingen dan in de winkel . Vooral de sale op de website is beter dan die in de winkels. De webshop wordt ook om de zoveel minuten bijgewerkt. Terugsturen is ook heel makkelijk.
Tap tap tap
pi_42841597
Die discussie hebben we ook al eens gevoerd

Bevalt je tas nog goed Cherry?
pi_42841629
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:

ja, enorm! . Heb er een hele week mee door Londen gesjouwd . Alleen m'n spijkerbroek heeft iets afgegeven op de achterkant.
Tap tap tap
pi_42841813

Jamnmer van je spijkerbroek.. niets aan te doen?
Ik gebruik de mijne ook nog steeds fanatiek
pi_42841972
ik weet niet of de tas gewassen kan worden, maar het zit op de achterkant, maar de spijkerbroek zal blijven afgeven. Je ziet het nu een ebetje omdat de tas roze is. Maar er past echt veel in . Ik ben er nog steeds verliefd op.
Tap tap tap
pi_42842105
Ja past veel in he!! Ik vind het ook geweldig dat er een 0.5L spaflesje inpast Echt precies! En laat ik die nou altijd bij me hebben

Wassen zou ik niet proberen, niet in de machine althans. Gewoon met een sopje kan vast wel
pi_42842339
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:

nou zeg excuse me!
pi_42842343
M'n 0.75 liter-fles past er zelfs in .
Tap tap tap
pi_42850784
Gister jas bestelt, vandaag al binnen
pi_42852757
wow .
Tap tap tap
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:03:52 #194
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42898793
Ik heb deze wool coat namens m'n moeder besteld.

Dat levert mij wat e-points op.
pi_42901012
besteld:

Hij pakte alleen de code van de waardebon niet (van de e*points), dus dat scheelde weer ¤8,50 korting. Maar die maak ik dan wel een keer in de winkel op .
Tap tap tap
pi_42904516
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij pakte alleen de code van de waardebon niet (van de e*points), dus dat scheelde weer ¤8,50 korting. Maar die maak ik dan wel een keer in de winkel op .
Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?
Tenminste dat staat rechtsonderin op de bonnen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42904889
Ik heb weken terug 2 hoodies besteld, dit pakket kwam zonder voorafgaand mailtje afgelopen woensdag binnen en vandaag kwam het mailtje dat mijn bestelling vandaag is verstuurd Overigens heb ik het gehele pakket vrijdag alweer teruggestuurd

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2006 23:51:08 ]
pi_42905780
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?
Tenminste dat staat rechtsonderin op de bonnen
er staat ook een code op.
verklaart wel een hoop .
Tap tap tap
pi_42906209
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

er staat ook een code op.
verklaart wel een hoop .
Ik denk dat die code of:
- een volgnummer is, of
- de kassacode is...
pi_42909731
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef tralalala het volgende:

Ik kan niet kiezen, bovenste heeft dan wel weer een muts, wel handig voor de herfst
Afgelopen zaterdag ging ik naar Enschede, voor deze jas en deze was toevalligerwijs gelukkig, in de aanbieding.Heb hem gekocht bij de V&D voor 79,90 . Bij de Esprit was hij ook in de aanbieding!
Jas zit erg goed!!!
Paris city of ...
pi_42924819
Ik zag net dat er van vorig jaar -300 af zijn gegaan.
Ze zijn dus maar een jaar geldig.
Heb ze van dit jaar ingewisseld, al waren het er maar 255

Heb net nog een setje besteld, en dat was het wel voor het jaar 2006. Ben niet van plan nog meer te bestellen, gezien mijn budget enzo

Ik heb overigens een zwarte capri broek, met een topje en truitje besteld.
pi_42927505
Ik heb Esprit weer wat rijker gemaakt:

Gewoon in de winkel gekocht .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:10:26 #203
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_42934298

Gewoon in de winkel gekocht, heb deze al weer 3 weken, echt gave jas, zit als gegoten.
Winkels lopen soms iets voor op de online shop.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:04:18 #204
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42946813
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]

Gewoon in de winkel gekocht, heb deze al weer 3 weken, echt gave jas, zit als gegoten.
Winkels lopen soms iets voor op de online shop.
Hoe valt die jas nou? Zo kort als op de foto?
pi_42948336
Als ik gisteren een mailtje heb gehad, dat de bestelling verzonden is, krijg ik het vandaag dan in huis?
pi_42948840
Meestal 2 dagen later..
pi_42948955
shit...morgen ben ik er niet :S
pi_42949228
Ja ik snap het eigenlijk ook nooit maar als ik dat mailtje heb gehad, krijg ik nooit mn kleren de volgende dag. Maar je kan geluk hebben Zal er wel mee te maken hebben op welk tijdstip het daar de deur uit is gegaan ofzo.
pi_42949694
is om 12 uur 's middags verstuurd. Ik hoop dat het vandaag nog komt...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:11:00 #210
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_42950598
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:04 schreef miki het volgende:

[..]

Hoe valt die jas nou? Zo kort als op de foto?
Hij is inderdaad zo kort als op de foto.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_42960206
Woei!!! Ik wist niet dat postbodes om 6 uur 's avonds nog werkten, maar ik heb mijn bestelling toch nog binnen! Maandag besteld :-)

Dit ga ik nog es doen :-)
pi_42963820
mijn bestelling is ook binnen, maar ik begin echt aan m'n lijf te twijfelen. volgens mij ben ik misvormd ofzo. bij de schouders was het truitje veeels te wijd, maar hij zat te strak om m'n middel. Ik ben echt Humpty Dumpty geloof ik.
Tap tap tap
pi_42964499
Ja bij mij is het net andersom Cherry Ik ben een soort bodybuildster ofzo
pi_42991433
esprit is gewoon raar .

Besteld:

en nog twee felblauwe hempjes, ook uit de sale, voor onder een een bepaalde trui met een diepe V-hals.
Het rare aan die BH is dat de roze vijf euro goedkoper is dan de rode? Ik hoop tenminste dat dit wel past . Tenzij ik ook misvormde borsten heb.
Tap tap tap
pi_43007170
Ik heb een platinum card, maar geen korting ontvangen bij mijn bestelling. Is dit bij meerdere fout gegaan of kan iemand me een ook een bevestiging geven dat het wel goed is gegaan?
Ik vind het zo rot om er achter aan te mailen, maar het truitje wat normaal 25eur is vind ik wel te duur zonder korting.
pi_43028507
Aangezien de liefhebbers zich iig hier bevinden een crosspostje: [TK] Nieuw heren t-shirt Esprit XL
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_43067510
Mooie BH
pi_43067932
Pff ververlende bij Esprit is als iets is uitverkocht wordt die nooit meer bijgevuld.
Nou moet ik opzoek naar een andere jas
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:34:04 #219
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43068257
Jawel hoor, wordt regelmatig bijgevuld bij mijn weten. Weekje geduld hebben meestal
pi_43077914
Leuke schoenen ENORM in de aanbieding
pi_43086105
-edit - Laat maar!
pi_43095179
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:56 schreef hardsilence het volgende:
Ik heb een platinum card, maar geen korting ontvangen bij mijn bestelling. Is dit bij meerdere fout gegaan of kan iemand me een ook een bevestiging geven dat het wel goed is gegaan?
Ik vind het zo rot om er achter aan te mailen, maar het truitje wat normaal 25eur is vind ik wel te duur zonder korting.
Welke korting had je gedacht te krijgen dan?

De 15% kortingsactie voor platinumcardhouders was van 19 t/m 21 oktober.
De 10% korting die je krijgt als je voor het eerst een aankoop doet met de platinumcard geldt alleen in de winkel, hiervoor heb je een voucher gekregen.
amokaapjeeh O+
pi_43098022
Vraagje: Ik heb een bestelling gedaan, maar zag later pas dat het per ongeluk de verkeerde maat was.. en aangezien ik toch morgen vrij heb wil ik even naar de winkel. Ik heb al wel een ontvangstbevestiging gehad, maar nog niet een mailtje dat de levering al verzonden is.

Kan ik het nu nog annuleren?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:25:51 #224
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43100996
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef XiChico het volgende:
Vraagje: Ik heb een bestelling gedaan, maar zag later pas dat het per ongeluk de verkeerde maat was.. en aangezien ik toch morgen vrij heb wil ik even naar de winkel. Ik heb al wel een ontvangstbevestiging gehad, maar nog niet een mailtje dat de levering al verzonden is.

Kan ik het nu nog annuleren?
ik zou dan even bellen met het esprit:
quote:
onze hotline is geopend van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.

e-shop hotline: 0900 2658 927 (10 ct/minute)
Maximaal 4 regels
pi_43106761
Ik heb besloten om dan maar een andere jas te bestellen, die mooie bruine is steeds uitverkocht. Heb nu net deze besteld

pi_43108839
die is ook leuk .

en deze is nieuw vandaag:

. Ik begin een BH-tic te ontwikkelen, maar ik vind hem toch iets te duur voor iets wat ik onder m'n kleren draag .
Tap tap tap
pi_43115773
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef Coconut het volgende:
Welke korting had je gedacht te krijgen dan?

De 15% kortingsactie voor platinumcardhouders was van 19 t/m 21 oktober.
De 10% korting die je krijgt als je voor het eerst een aankoop doet met de platinumcard geldt alleen in de winkel, hiervoor heb je een voucher gekregen.
1e, en ik heb in die periode besteld, maar megalaat ontvangen!
pi_43117739
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef CherryLips het volgende:
esprit is gewoon raar .

Besteld:
[afbeelding]
en nog twee felblauwe hempjes, ook uit de sale, voor onder een een bepaalde trui met een diepe V-hals.
Het rare aan die BH is dat de roze vijf euro goedkoper is dan de rode? Ik hoop tenminste dat dit wel past . Tenzij ik ook misvormde borsten heb.
het is binnen, de bh zit perfect . krijg nu helemaal de neiging om er meer te bestellen, maar een meisje kan maar zoveel bh's hebben he . alleen jammer dat je ze niet ziet.
de hempjes zijn een ebetje... raar. ze zitten een beetje strak, ik zou ze 's zomers niet zo dragen, maar ze gaan toch onder een trui van de winter en dan ga ik voor ¤4,90 niet moeilijk doen. Eentje had veels te lange schouderbandjes, m'n boobies vlogen er zowat uit. maar ik heb nu toch een mooie bh .
Tap tap tap
pi_43117850
Heb je een handige moeder? Die van mij neemt de bandjes altijd in als het te lang is
Heb gister 2 paar loeigoedkope sneakers besteld, ¤17,90! Geen idee of ik ze ook daadwerkelijk krijg Helaas waren de zwarte uitverkocht in mijn maat
pi_43118313
ja, ze neemt de bandjes ook in .
ik ben eigenlijk best blij dat ze niet meer zo vaak leuke tasjes en truien enzo in de sale hebben zoals een tijdje terug .
Tap tap tap
pi_43118631
Haha, ja die schoenen was weer even leuk hoor, zo'n vlinderachtige schop in je maag als je de aanbieding ziet en dan gauw gauw gauw gauw bestellen, HELP, WAAR IS MIJN KAARTNUMMER EN SHIT WAAROM IS INTERNET NOU ZO TRAAG, SCHIET OP! BESTEL!

pi_43120751
hahahaha precies ja.
en ik gebruik normaal gesproken firefox maar daarmee kan ik niet bestellen om de een of andere debiele reden, dus dan moest ik explorer eerst openen en die is zo traag bij mij. m'n zus had in het begin ook de e-card altijd bij zich dus dan had ik ook nog eens geen nummer . die hangt nu als post-it naast de monitor .
wat erg eigenlijk .
Tap tap tap
pi_43122506
Ik mail em af en toe naar mezelf zodat ie altijd ergens bovenaan staat bij "inbox"

pi_43122618
.
Tap tap tap
pi_43122658
Ja, anders moet ik zolang zoeken voor ik em heb gevonden en hebben al die andere cherrylipjes en heaven7entjes al die gave aanbiedingen al weggejat!!
pi_43123474
volgens mij is het daar gewoon iene-miene-mutte welke besteller dat ene laatst overgebleven artikel krijgt... .
Tap tap tap
pi_43124788

Tjezus hele tactieken worden hier ff uitgewisseld .
Ben al blij dat ik na een paar maanden weer genoeg geld heb om wat spul te bestellen .
Nouja deze week eerst maar eens de stad in ff kijken of ik daar slaag.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_43166052
Schoenen zijn binnengekomen! 2 paar!
Ik heb alleen weer geen mailtje gekregen van te voren, is dit normaal? Was de vorige keer ookal niet, toen had ik de spullen op donderdag gekregen, vrijdag alweer teruggestuurd en zondag kreeg ik het mailtje dat die bewuste dingen vandaag de deur uit waren gegaan
pi_43166192
2 paar .
die mailtjes kloppen nooit. nou ja, soms dan. ik krijg ze ook weleens als ik alles al binnen en betaald/teruggestuurd heb.
Tap tap tap
  donderdag 2 november 2006 @ 12:12:10 #240
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43166846
Ik heb ook maar weer eens wat besteld!
pi_43174617
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef miki het volgende:
Wat heb je besteld miki? M'n jas is er nog steeds niet, en ik heb het zo koud!
pi_43191784
Raar.. ik had dus een bestelling gedaan, deze vervolgens per mail geannuleerd. Direct een mail terug gehad dat de bestelling geannuleerd was. Kom ik thuis, ligt er een briefje van TNT pakketdienst, dat ik niet thuis was voor levering (Esprit).

Het pakketje wil ik dus niet, gewoon niet aannemen? Pakket ongeopend retour zenden oid?
pi_43192006
Wat doe je moeilijk? Maak het open, plak de retoursticker en zend het kosteloos weer terug?
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:30:11 #244
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43193269
Ik heb een overhemd besteld in de sale.

Wat betaal ik? 2290 e-points + 3 euro
pi_43200928
hehe, eindelijk was het t-shirt er weer waar ik op zat te azen:

Ik heb hem al in het zwart en hij zit mooi, en hij was in de sale dus ik zat al even te wachten of hij weer in mijn maat zou komen . Heb hem gelijk ook in het lichtgroen besteld:

En om aan die stomme verplichte ¤24 te komen een shirtje voor bij Pilates en/of spinnen:

Maar die is nu uitverkocht in de maat die ik had besteld en zal dus wel niet meer leverbaar zijn .

Alleen, ik kon niet inloggen met m'n cardnummer vanochtend, moest bestellen via de optie 'kaart niet bij de hand', hopelijk snapte ie het anders scheelt het weer e-points . En ik moet ook nog eens naar de winkel zelf, er ligt nog een bon van ¤8,50 ergens.
Tap tap tap
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:34:59 #246
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43203522
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef miki het volgende:
Het is nu inderdaad echt winterjassenweer!
Ik heb het volgende besteld:

Deze had ik al eens in de winkel gepast, was superleuk, maar ik vroeg me af of ik zoiets volgend jaar ook nog zou dragen Maar toch maar weer eens besteld!

Topje voor onder een bruine trui met v-hals

Een bodywarmer voor mijn moeder
pi_43209511
Leuke broek miki! M'n jas is vandaag binnen gekomen, en hij zit goddelijk! Deze gaat nooit meer weg
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:21:20 #248
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43211247
Leuke jas! Zit dat lekkere bontje door de hele binnenkant?
pi_43212409
ze hebben weer een leuke tas .

Maar ik hou me in, hij is te duur, ook met de ¤8,50 korting die ik nog krijg en ik heb al zoiets maar dan minder leuk .
Tap tap tap
pi_43219412
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:21 schreef miki het volgende:
Leuke jas! Zit dat lekkere bontje door de hele binnenkant?
Gracias. Alleen bij die flap en in de muts. Maar hij is warm zat
pi_43231205
Jippie. Ik heb weer een kortingsbon gekregen. De 2e in een maand tijd. Altijd fijn, die kortingsbonnen, terwijl je probeert te sparen voor een platinum card.
pi_43231312
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef wendywendy het volgende:
Jippie. Ik heb weer een kortingsbon gekregen. De 2e in een maand tijd. Altijd fijn, die kortingsbonnen, terwijl je probeert te sparen voor een platinum card.
dat maakt toch niet uit, of wel?
niet dat ik al een platinum card heb, terwijl ik die volgens mij allang had moeten hebben .
Tap tap tap
pi_43231349
Jas besteld

Hopelijk issie mooi en gaat 1 van de 2 goed passen..
pi_43236556
Weet iemand of je je kortingspunten terug krijgt nadat je ze gebruikt hebt voor een artikel wat je daarna retour stuurt omdat het niet past?
pi_43254595
Krijg je terug

Ik weet eigenlijk ook niet of die kortingsbonnen invloed hebben op het wel of niet krijgen van een platinumkaart.. ik heb gister mijn kortingsbon ook binnen gekregen
Ik weet overigens nog steeds niet welke schoenen ik moet houden, die moet klittenband of met veters
pi_43255336
er stonden vrijdag hele leuke kettingen op de site maar nu zijn ze weg .
Tap tap tap
pi_43302214
Heeft dr iemand voor de gein nog een kortingscode ? Wil 2 boxers kopen, maar die krengen zijn nog redelijk aan de prijs...
pi_43302847
er zijn geen kortingscodes meer . die waren geldig tot augustus ofzo. ik mis ze nog elke dag.
Tap tap tap
pi_43310806
Damn, wil ik een witte broek bestellen is ie er alleen nog maar in 36/34
Zo vadsig ben ik toch niet?

Voor de rest deze besteld

pi_43316738
Ik ga zo mijn pakketje ophalen. Is voor het weekend al bezorgt, maar heb 't te druk gehad deze af te halen

Heb een broek/trui en truitje besteld Ben benieuwd.
pi_43323204
Ik heb net een jas besteld. Ik had hem in de winkel gezien maar daar hadden ze niet de goede maat. Een paar dagen stond hij niet op de site, maar nu stond hij er opeens weer dus heb ik hem meteen besteld!
Ben benieuwd of hij goed is...
Are you pondering what I'm pondering?
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:39:05 #262
43556 miss_dynastie
pi_43326484
Zojuist binnengekomen

pi_43336806
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Krijg je terug

Ik weet eigenlijk ook niet of die kortingsbonnen invloed hebben op het wel of niet krijgen van een platinumkaart.. ik heb gister mijn kortingsbon ook binnen gekregen
Ik weet overigens nog steeds niet welke schoenen ik moet houden, die moet klittenband of met veters
Log ik toch net even in op mijn Esprit pagina en zie ik dat ik tegenwoordig platinum lid ben. Nu hopen dat ik die fijne platinum card krijg
pi_43337516
waar zie je dat?
Tap tap tap
pi_43338057
Inloggen en dan zie je ergens rechts een kaartje/plaatje staan. En bij mij staat er platinum lid.
Staat zeg maar rechts van het modeplaatje dingetje.

Duidelijk zo? Voor m'n gevoel leg ik het namelijk ontiegelijk knullig uit namelijk.
pi_43340033
dan zijn wij (deel samen met m'n zus een kaart) ook allang platinum lid dus . we hebben alleen echter nog gewoon een rode kaart. we krijgen soms wel kortingskaarten etc in de bus. vaag . ik zie nu trouwens dat er weer een waardebon de deur uit is gegaan . en ik had er nog een liggen. mag je meerdere bonnen tegelijkertijd gebruiken?
Tap tap tap
pi_43340495
Kun je alleen inloggen wanneer je artikelen in je winkelmandje hebt???
pi_43340678
Geen idee. Lijkt me wel. Maar ik hoop wel dat je ooit zo'n kaart krijgt. Ik heb ook me god geen idee wat er staat als je nog zo'n rode hebt.
Dat ligt dus niet aan mij, extra kortingsbonnen. Ik heb ook m'n 2e in een maand tijd. En de vorige is weg gepleurd door m'n ma. Zeg maar dag tegen je 14 euro.
pi_43340884
¤14 . dat is echt kut. ik heb nu een bon van ¤8,50 liggen en een bon van ¤7,00 is dus onderweg. Die van ¤8,50 mocht ik hebben.
Tap tap tap
pi_43340908
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je alleen inloggen wanneer je artikelen in je winkelmandje hebt???
nee, heb het gevonden via www.esprit-club.com geloof ik.
Tap tap tap
pi_43341194
Idd. Zwaar kut. Hoeveel punten heb jij nou in totaal gespaard? Ik heb in totaal 2870 epoints ingewisseld. In een half jaar tijd.
Euh Ja. Ik ben de afgelopen tijd nogal los gegaan in de esprit winkel
pi_43341839
geen idee wanneer we zijn begonnen met sparen, maar we zitten op de 3300 gespaarde punten ofzo met z'n tweeën, de website telde terug tot november dus het valt mee . heb er nu 56, en m'n zus heeft gister weer iets van ¤90 uitgegeven in Arnhem dus dat moet er ook nog bij .
Tap tap tap
pi_43341910
Naja. Ik wil weten of ik nu ook zo'n platinum card kan krijgen. Zou wel eens tijd worden zeg.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:45:12 #274
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43359028
Ik heb al 8 dagen geleden besteld en nog niks ontvangen...*ongeduldig wordt*
  woensdag 8 november 2006 @ 17:52:51 #275
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_43365377
Ik heb al een tijdje niets meer besteld, vind dat er niet zo'n leuke kleding tussen zit.
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_43379767
Probeer ik net te bestellen, wil het inlogsysteem niet meewerken... Ik heb moeten bestellen via 'kaart niet bij de hand'... ben benieuwd of dat goed gaat...
pi_43381424
dat gaat goed . ze liepen vorige week ook te klooien, maar de punten zijn bijgeschreven.
Tap tap tap
pi_43404254

Zojuist dit shirt besteld . Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook .
pi_43406156
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
dat gaat goed . ze liepen vorige week ook te klooien, maar de punten zijn bijgeschreven.
Ik heb inderdaad, eindelijk, de bevestiging ontvangen... een vorige keer ging dat dus niet goed en toen kon ik echt naar men spullen fluiten (waren nie meer op voorraad)...

Maar jeej! Ze zijn besteld...
pi_43415707

Dit heb ik binnen, past perfect
pi_43437032
Ik wil deze broek bestellen maar heb momenteel al iets te veel kleren gekocht

pi_43451946
Ik heb (eindelijk) deze:

zowaar in een echte winkel nog verkrijgbaar
pi_43452032
die heb ik ook .
Tap tap tap
pi_43452989
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zojuist dit shirt besteld . Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook .
Binnen . Erg leuk shirt, maar de opdruk is niet wit, zoals op de foto, maar grijs.
pi_43463297
Zijn er nog kortingscodes voor Esprit?
pi_43466358
En hoe komen jullie aan die kortingscodes? Ik krijg er nooit en ik wil er ook
pi_43466886
van de zomer hadden ze kortingsbonnen, maar die zijn in augustus ofzo al verlopen.
Tap tap tap
pi_43468101
Ze zouden eens moeten gaan werken zoals de H&M... de ene kortingscode nog niet voorbij of je hebt de volgende al te pakken...
  zondag 12 november 2006 @ 09:27:13 #289
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_43470087
waneer krijg je de card binnen na je eerste bestelling?

ik heb in iedergeval dit gekocht bij esprit:

en maandag ga ik naar de esprit store in rotterdam!
Because they will last that long.
pi_43497209
die is tof ja .
Tap tap tap
pi_43502341
Maar ik heb in augustus ook geen kortingsbonnen gekregen. Hoe kan je deze aanvragen? Of moet je voor een bepaald bedrag al gekocht hebben?
pi_43503353
je moet voor minstens 600 punten gespaard hebben geloof ik. maar eerst had ik een bon van 850 punten en er is er eentje onderweg van 700 punten, dus volgens mij doen ze maar wat.
Tap tap tap
pi_43504430
Oh, ik zal even zien hoe het in elkaar zit.. Is er eigenlijk een verschil tussen de Nederlandse en de Belgische? Want bij Ikea Family is daar een verschil in, misschien ook bij Esprit.
  maandag 13 november 2006 @ 17:36:18 #295
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43513944
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef wendywendy het volgende:
En ik heb deze tas gekocht
[afbeelding]
Die tas is echt gaaf!
Maar ik zie 'm nergens meer staan
pi_43513981
nu al uitverkocht? .
Tap tap tap
pi_43514928
Aaah dat meen je niet?
Die is zo tof!
  maandag 13 november 2006 @ 20:35:44 #298
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43520216
Ik kan hem echt nergens meer vinden *heb meelij*
Als troost mag ik iets duurs van mezelf uitzoeken
pi_43524737
Hij is volgens mij al 3x uitverkocht geweest. Dus vandaar dat ik hem gister maar bestelt heb. In de winkel kon ik hem afgelopen week niet vinden helaas.
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:23:12 #300
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_43530239
quote:
waneer krijg je de card binnen na je eerste bestelling?
Vandaag nog een T-shirt gekocht in rtd, ben nu een broek aan het uitzoeken
Because they will last that long.
  woensdag 15 november 2006 @ 12:50:32 #301
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43574022
Een broek die ik al een maand op het oog had, was er eindelijk weer in mijn maat. Meteen besteld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')