ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ben al in 3 winkels geweest, maar ze hebben hem niet meerVind de blauwe echt niet leuk, ik wil potjan die bruine!
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:07 schreef CherryLips het volgende: 15% korting bij bepaalde vestigingen (die op de kaart staan). vrijwel alle vestigingen in NL, maar niet alle.
Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een Winterjas is
[afbeelding]
http://www.esprit.nl/Shop(...)nl/00154998.html?001
ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vondquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
Nee ok maar het kan ook zo'n "najaars jas" zijn. Ik bestel em gewoon op de gok!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is gewatteerd, doen ze niet bij zomerjacks geloof ik.![]()
Niet alle Esprit winkels zijn company owned, die is Sluis bijvoorbeeld ook niet. Daar krijg je geen puntenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nah, dat viel me vorige keer al op, bij de verjaardagskaart. Tilburg staat helemaal niet bij de vestigingen. Nu zit hier dan ook wel een flut Esprit.. al heb ik het sowieso niet op de E-winkels. Ik doe vaak niks met die kortingskaarten.
Als diequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was helemaal blij toen ik hem vanochtend vond. ben nl nog op zoek naar een winterjas en m'n zus had laatst allemaal leuke in Arnhem gezien die niet op de website staan
.
tuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:43 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Als diebruine jas
wel in Arnhem te krijgen is laat je wel even een berichtje achter he
Tis dan wel heel ver weg, maar ik wil die jas!!
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze 2 besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
serieus, dat bovenste model, echt, ik besterf het gewoon.
Als je via internet koopt krijg je ook e-points ja, maar dan moet je wel inloggen met je kaartnummer en wachtwoord (staat duidelijk aangegeven op de site als je gaat bestellen).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:10 schreef BalLon het volgende:
Aangezien jullie zo into Esprit zijn en vast wel antwoord op mijn vragen hebben.
Thx!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |