wat zei ikquote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als H'veen een goal maakt horen we het na het nieuws wel![]()
Zekerquote:Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef alcohol het volgende:
goede aankoop van Heerenveen die Alves
kan feyenoord niet meer betalen , 2 miljoen vonden ze toen al te weinig toen vitesse erop boodquote:
had al wel 0-3 motten staanquote:Op zondag 17 september 2006 15:17 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat een kansen voor Twente nou zomer weer uit een corner
quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda JCmooie revanche voor die Bekerblamage
![]()
Ik moet nog maar zien of Ajax hoger eindigt dan PSV.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt toch wel kampioen, daar is de Eredivie veel te voorspelbaar voor![]()
![]()
quote:
Jij bent echt een grapjas......quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt toch wel kampioen, daar is de Eredivie veel te voorspelbaar voor![]()
![]()
Tsja dat zul je nog effe moeten horenquote:
Ja ik vind het geweldig dat mensen daar zolang op kunnen terenquote:Op zondag 17 september 2006 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tsja dat zul je nog effe moeten horen![]()
Fijn, ik ben ook heel blij dat jullie het zo goed doenquote:Op zondag 17 september 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik vind het geweldig dat mensen daar zolang op kunnen teren
quote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een grapjas......
Roda wordt nog eerder kampioen...(ja ik kom net terug van Roda - Ajax) Met een smilevan het linkeroor tot het rechteroor).
wat is daar nou jammer aanquote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
jammer voor NEK
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
En gaat AZ erop en erover?
Blijft wel de club uit mn woonplaatsquote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat is daar nou jammer aan![]()
Is opzich wel logisch, Polen moeten bollen pellen, niet in de spits staan bij een voetbalteam.quote:Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Blijft wel de club uit mn woonplaats![]()
gaat gelijk op, Suarez net op de paal gekoptquote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef _superboer_ het volgende:
hoe gaat het eingelijk bij sparta-groningen?
Waar kijk je het?quote:Op zondag 17 september 2006 16:02 schreef venomsnake het volgende:
grunn had pingel moeten hebben, kut scheids![]()
Suarez neergehaald.
Whahah zó dom gek!quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
, als je gvd handbal wil spelen moet je op handbal gaan
Zo.
haha ik had hem nog niet eens gezienquote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
als je gvd handbal wil spelen moet je op handbal gaan
Zo.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
als je gvd handbal wil spelen moet je op handbal gaan
Zo.
WTF, wat een gek.quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
edit als je gvd handbal wil spelen moet je op handbal gaan
(bron: user Johanderksen, azfanpage.nl)
Zo.
Nee, geel.quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Luirink heeft daarvoor natuurlijk rood gekregen?
nee dat nietquote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Luirink heeft daarvoor natuurlijk rood gekregen?
Tweemansverdedigingquote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef LuukBes het volgende:
AZ verder met 10 man, Luirink kopt zichzelf ook al de kop kapot. Geen wissels over.
Waarom niet in het stadion? (no offence)quote:
Geen geld.quote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarom niet in het stadion? (no offence)
Als united nog verliest is de hele dag nog verlorequote:
Bullshit, een overwinning van Twente weegt zwaarder dan welke andere wedstrijd ook!quote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als united nog verliest is de hele dag nog verlore
Nee enschede FMquote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goed excuus, wel Tele2 dan toch?
Welke overwinning?quote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Bullshit, een overwinning van Twente weegt zwaarder dan welke andere wedstrijd ook!
Ah hebben die nog wel live? Radio Almelo mocht niet meer bij Heracles.quote:
Je telt Didulica niet mee of zo?quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef LuukBes het volgende:
Wat een tweede helft, coole open wedstrijd zeg. Knap met 10 man nog die 2-2.
Oh zo.quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef Norrage het volgende:
(weet ik...ik wilde deze even inkoppen)
Mjah, had hem anders moeten formulerenquote:
Zou tekenen voor deze eindstandquote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
* venomsnake harde piemol krijgt!![]()
Als je alleen Feyenoord en Ajax als opponenten beschouwd, dan wel ja.quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV geen plaats gestegen maar toch de grote winnaar van het weekend.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
* venomsnake harde piemol krijgt!![]()
Feijenoord, Ajax en AZ.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je alleen Feyenoord en Ajax als opponenten beschouwd, dan wel ja.
Ow ja, die hebben ook punten verspeeld. Vind het meer een overwinning van de provincie trouwensquote:
En zo hoort het!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja, die hebben ook punten verspeeld. Vind het meer een overwinning van de provincie trouwens
Idd, waarom moet het altijd zo lang duren voor Ajax de 1e erin traptquote:Op zondag 24 september 2006 14:53 schreef Jnk18 het volgende:
komop ajax scoor eeens gvd!
Babos staat goed te keepen. En Ajax kakt onwijs inquote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
tis idd niet vooruit te rammen zo..
Ajax is ook een stukje minder fel gaan spelen. Het had al 3-0 moeten staan
ik zag hem niet staan in de topic lijst,miss eroverheen gekeken.quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
heb even de 2 totaal onlogische andere 2 topics gesloten, deze is nog LANG niet dicht... Slaap iedereen nog ofzo?.
ja, die Babos is in bloedvorm helaas, en Ajax is slap...quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Babos staat goed te keepen. En Ajax kakt onwijs in
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Waarvoor dank, ik was net na jequote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
heb even de 2 totaal onlogische andere 2 topics gesloten, deze is nog LANG niet dicht... Slaap iedereen nog ofzo?.
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...
Was ook maar een grapje hoorquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.
ik d8 al,wat een rustige live verslag topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vinden![]()
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boosquote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef StarGazer het volgende:
Rust 0-0. Het is weer net als vorig jaar
ik d8 echt van,ik zal wel slapen ofzo. is zelfs een interessantere discussie dan de wedstrijden te volgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor.
Zal wel weer gefixt worden, ik FOK! toch meestal via de AT dus ik had het ook ff niet door.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!
We worden gewoon kampioen!quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]!!!! wij zijn de BESTE!!!!!!
!!!!!111!!!1
omdat ik 5 euro heb ingezet op een 5-2 uitslag. leek me logisch na 5-2 uefa cup,5-2 in de beker dan ook 5-2 in de eredivisiequote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
Dat het al sinds 2002-2003 geen grote uitslag meer is geworden tegen nec zegt genoegquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat IS er toch met jullie?? Als Ajax zijnde thuis spelen, de eerste 10 min NEC helemaal suf spelen en daarna NIETS meer brengen, met als grootste "ramp" de vrijwel niet te missen kans voor NEC.
Nee, dat is echt weer een heeeeeerlijk middagje voetbal in de ArenA.
De hele ArenA loopt te fluiten hoor, alleen hier op FOK! is iedereen altijd meer weer een mak schaap zonder kritiek.
Misschien zou het helpen als je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou ZIEN, want het gaat helemaal nergens over.
Tja, het had echt gekund hoor, binnen 10 had het 3-0 moeten staan, maar ze hebben helaas babos, de rest van NEC is ook niets. Maar Ajax begon heel fel en geconcentreerd en daarna was het helemaal niets meer. Ze spelen totaal ongeinspireerd weer, met als dieptepunt die terugspeelbal...quote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat het al sinds 2002-2003 geen grote uitslag meer is geworden tegen nec zegt genoeg
Ho. Wacht.quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat IS er toch met jullie?? Als Ajax zijnde thuis spelen, de eerste 10 min NEC helemaal suf spelen en daarna NIETS meer brengen, met als grootste "ramp" de vrijwel niet te missen kans voor NEC.
De hele ArenA loopt te fluiten hoor, alleen hier op FOK! is iedereen altijd meer weer een mak schaap zonder kritiek.
Misschien zou het helpen als je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou ZIEN, want het gaat helemaal nergens over.
Ik zei al dat ik het slecht vondquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als jij commentaar geeft op MIJN commentaar terwijl IK de wedstrijd WEL kan zien en jij niet, ja dan is er dus onderscheid he?quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ho. Wacht.
Wordt er nu zelfs al een onderscheid gemaakt tussen de stadionbezoekers, de internetsupporters, en de internetsupporters die de wedstrijd via Tele2 zien?![]()
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.quote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het had echt gekund hoor, binnen 10 had het 3-0 moeten staan, maar ze hebben helaas babos, de rest van NEC is ook niets. Maar Ajax begon heel fel en geconcentreerd en daarna was het helemaal niets meer. Ze spelen totaal ongeinspireerd weer, met als dieptepunt die terugspeelbal...
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 24 september 2006 15:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.
de 1-0,2-0,3-0,4-0,4-1,4-2,5-2 mogen idd allen een heugelijk feit wordenquote:Op zondag 24 september 2006 15:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.
Kom op NEC!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom op NEC!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was serieus verrast dat we bij rust voor stonden.quote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord staat gewoon 1-0 voor. Zo moet het.
En dat nog wel tegen DE club van Rotterdam...quote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
Perez gaat scorenquote:Op zondag 24 september 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Scoren is ook lastig als je Ajacied bent.
kunnen ze alleen tegen andere rotterdamse clubsquote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
Radio 1quote:Op zondag 24 september 2006 15:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
Kom op NEC!!!!!!!![]()
Trouwens, hoe volgen jullie het? stadsradio nijmegen? wordt hele tijd onderbroken namelijk... is er via ajax iets live te volgen?![]()
staat nu nog 0-0.... c'mooooon NEC!!!![]()
Pff, als het daar van moet komenquote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
net een hele grote kans voor Ajax, door een NEC'er.
als ie aan de ene kant niet valt dan ............................................................quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
net een hele grote kans voor Ajax, door een NEC'er.
slechte muziek smaak heb jij danquote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef StarGazer het volgende:
Ah een goed nummer.
Is eigenlijk al het hele seizoen, heb ik het idee. Op een paar wedstrijden na dan.quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
wat wordt er weinig gescoord vanmiddag..![]()
Smoeltje houdenquote:Op zondag 24 september 2006 15:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
slechte muziek smaak heb jij dan.
Dan valt ie bij julliequote:Op zondag 24 september 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
als ie aan de ene kant niet valt dan ............................................................![]()
Bah.quote:Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef Roeni3 het volgende:
1-1 Grun - RKC
ja,pranjic mistte een penalty.quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
Gebeurd er eigenlijk nog wat bij Utrecht - Heerenveen?
Ah mooiquote:Op zondag 24 september 2006 15:48 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja,pranjic mistte een penalty.
Terecht ja. Slappe hap ook altijd van Ajaxquote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef HeatWave het volgende:
NEC begint zelfs aan te vallen..... Die ruiken kansen, en gelijk hebben ze..
ga er maar mee door hoorquote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn straf...sorry, ik zeg al niks meer over Ajax
Mwah, Heerenveen staat nog hoger dan Ajax he, dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mwa,liever dat heerenveen wint dan utecht.
ajax 1-0!!!
dan had ajax maar vanquote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, Heerenveen staat nog hoger dan Ajax he, dat kan natuurlijk niet![]()
Netjes van fnoordquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord is gelijkwaardig aan Excelsior zeggen ze op Radio Rijnmond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |