ja, die Babos is in bloedvorm helaas, en Ajax is slap...quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Babos staat goed te keepen. En Ajax kakt onwijs in
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Waarvoor dank, ik was net na jequote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
heb even de 2 totaal onlogische andere 2 topics gesloten, deze is nog LANG niet dicht... Slaap iedereen nog ofzo?.
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...
Was ook maar een grapje hoorquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.
ik d8 al,wat een rustige live verslag topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vinden![]()
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boosquote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef StarGazer het volgende:
Rust 0-0. Het is weer net als vorig jaar
ik d8 echt van,ik zal wel slapen ofzo. is zelfs een interessantere discussie dan de wedstrijden te volgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor.
Zal wel weer gefixt worden, ik FOK! toch meestal via de AT dus ik had het ook ff niet door.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!
We worden gewoon kampioen!quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]!!!! wij zijn de BESTE!!!!!!
!!!!!111!!!1
omdat ik 5 euro heb ingezet op een 5-2 uitslag. leek me logisch na 5-2 uefa cup,5-2 in de beker dan ook 5-2 in de eredivisiequote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
Dat het al sinds 2002-2003 geen grote uitslag meer is geworden tegen nec zegt genoegquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat IS er toch met jullie?? Als Ajax zijnde thuis spelen, de eerste 10 min NEC helemaal suf spelen en daarna NIETS meer brengen, met als grootste "ramp" de vrijwel niet te missen kans voor NEC.
Nee, dat is echt weer een heeeeeerlijk middagje voetbal in de ArenA.
De hele ArenA loopt te fluiten hoor, alleen hier op FOK! is iedereen altijd meer weer een mak schaap zonder kritiek.
Misschien zou het helpen als je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou ZIEN, want het gaat helemaal nergens over.
Tja, het had echt gekund hoor, binnen 10 had het 3-0 moeten staan, maar ze hebben helaas babos, de rest van NEC is ook niets. Maar Ajax begon heel fel en geconcentreerd en daarna was het helemaal niets meer. Ze spelen totaal ongeinspireerd weer, met als dieptepunt die terugspeelbal...quote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat het al sinds 2002-2003 geen grote uitslag meer is geworden tegen nec zegt genoeg
Ho. Wacht.quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat IS er toch met jullie?? Als Ajax zijnde thuis spelen, de eerste 10 min NEC helemaal suf spelen en daarna NIETS meer brengen, met als grootste "ramp" de vrijwel niet te missen kans voor NEC.
De hele ArenA loopt te fluiten hoor, alleen hier op FOK! is iedereen altijd meer weer een mak schaap zonder kritiek.
Misschien zou het helpen als je de wedstrijd ook daadwerkelijk zou ZIEN, want het gaat helemaal nergens over.
Ik zei al dat ik het slecht vondquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als jij commentaar geeft op MIJN commentaar terwijl IK de wedstrijd WEL kan zien en jij niet, ja dan is er dus onderscheid he?quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ho. Wacht.
Wordt er nu zelfs al een onderscheid gemaakt tussen de stadionbezoekers, de internetsupporters, en de internetsupporters die de wedstrijd via Tele2 zien?![]()
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.quote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het had echt gekund hoor, binnen 10 had het 3-0 moeten staan, maar ze hebben helaas babos, de rest van NEC is ook niets. Maar Ajax begon heel fel en geconcentreerd en daarna was het helemaal niets meer. Ze spelen totaal ongeinspireerd weer, met als dieptepunt die terugspeelbal...
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 24 september 2006 15:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.
de 1-0,2-0,3-0,4-0,4-1,4-2,5-2 mogen idd allen een heugelijk feit wordenquote:Op zondag 24 september 2006 15:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hopelijk valt die 1-0 snel in de tweede helft en krijgen we alsnog een goede middag.
Kom op NEC!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom op NEC!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was serieus verrast dat we bij rust voor stonden.quote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord staat gewoon 1-0 voor. Zo moet het.
En dat nog wel tegen DE club van Rotterdam...quote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
Perez gaat scorenquote:Op zondag 24 september 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Scoren is ook lastig als je Ajacied bent.
kunnen ze alleen tegen andere rotterdamse clubsquote:Op zondag 24 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |