Je telt Didulica niet mee of zo?quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef LuukBes het volgende:
Wat een tweede helft, coole open wedstrijd zeg. Knap met 10 man nog die 2-2.
Oh zo.quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef Norrage het volgende:
(weet ik...ik wilde deze even inkoppen)
Mjah, had hem anders moeten formulerenquote:
Zou tekenen voor deze eindstandquote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
* venomsnake harde piemol krijgt!![]()
Als je alleen Feyenoord en Ajax als opponenten beschouwd, dan wel ja.quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV geen plaats gestegen maar toch de grote winnaar van het weekend.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
* venomsnake harde piemol krijgt!![]()
Feijenoord, Ajax en AZ.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je alleen Feyenoord en Ajax als opponenten beschouwd, dan wel ja.
Ow ja, die hebben ook punten verspeeld. Vind het meer een overwinning van de provincie trouwensquote:
En zo hoort het!quote:Op zondag 17 september 2006 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja, die hebben ook punten verspeeld. Vind het meer een overwinning van de provincie trouwens
Idd, waarom moet het altijd zo lang duren voor Ajax de 1e erin traptquote:Op zondag 24 september 2006 14:53 schreef Jnk18 het volgende:
komop ajax scoor eeens gvd!
Babos staat goed te keepen. En Ajax kakt onwijs inquote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
tis idd niet vooruit te rammen zo..
Ajax is ook een stukje minder fel gaan spelen. Het had al 3-0 moeten staan
ik zag hem niet staan in de topic lijst,miss eroverheen gekeken.quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
heb even de 2 totaal onlogische andere 2 topics gesloten, deze is nog LANG niet dicht... Slaap iedereen nog ofzo?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |