ja, die Babos is in bloedvorm helaas, en Ajax is slap...quote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Babos staat goed te keepen. En Ajax kakt onwijs in
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Waarvoor dank, ik was net na jequote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
heb even de 2 totaal onlogische andere 2 topics gesloten, deze is nog LANG niet dicht... Slaap iedereen nog ofzo?.
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! is aan het kloten.
Bij mij stond dit topic net ook niet in de lijst, en het Ajax topic ook al niet![]()
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt de index van de subfora klopt voor geen meter...
Was ook maar een grapje hoorquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd,hij staat gewoon niet in de lijst. niemand die aan het slapen is dus.
ik d8 al,wat een rustige live verslag topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is gewoon weer bagger, ik kon net ook niks vinden![]()
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boosquote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef StarGazer het volgende:
Rust 0-0. Het is weer net als vorig jaar
ik d8 echt van,ik zal wel slapen ofzo. is zelfs een interessantere discussie dan de wedstrijden te volgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor.
Zal wel weer gefixt worden, ik FOK! toch meestal via de AT dus ik had het ook ff niet door.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!quote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stil nou, je moet positief zijn enzo! het gaat toch goed? Anders worden de andere Ajaciedjes boos.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee...snel wat positiefs.... ja ik weet het! Nog geen tegendoelpunt!
We worden gewoon kampioen!quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]!!!! wij zijn de BESTE!!!!!!
!!!!!111!!!1
omdat ik 5 euro heb ingezet op een 5-2 uitslag. leek me logisch na 5-2 uefa cup,5-2 in de beker dan ook 5-2 in de eredivisiequote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op zeg, HW en SG, het staat 0-0 en het is rust. Waarom je dat meteen als negatief ziet, is mij een vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |