wat zei ikquote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als H'veen een goal maakt horen we het na het nieuws wel![]()
Zekerquote:Op zondag 17 september 2006 15:07 schreef alcohol het volgende:
goede aankoop van Heerenveen die Alves
kan feyenoord niet meer betalen , 2 miljoen vonden ze toen al te weinig toen vitesse erop boodquote:
had al wel 0-3 motten staanquote:Op zondag 17 september 2006 15:17 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat een kansen voor Twente nou zomer weer uit een corner
quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda JCmooie revanche voor die Bekerblamage
![]()
Ik moet nog maar zien of Ajax hoger eindigt dan PSV.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt toch wel kampioen, daar is de Eredivie veel te voorspelbaar voor![]()
![]()
quote:
Jij bent echt een grapjas......quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, Ajax wordt toch wel kampioen, daar is de Eredivie veel te voorspelbaar voor![]()
![]()
Tsja dat zul je nog effe moeten horenquote:
Ja ik vind het geweldig dat mensen daar zolang op kunnen terenquote:Op zondag 17 september 2006 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tsja dat zul je nog effe moeten horen![]()
Fijn, ik ben ook heel blij dat jullie het zo goed doenquote:Op zondag 17 september 2006 15:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik vind het geweldig dat mensen daar zolang op kunnen teren
quote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een grapjas......
Roda wordt nog eerder kampioen...(ja ik kom net terug van Roda - Ajax) Met een smilevan het linkeroor tot het rechteroor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |