Tegen Kopenhagen, IK start en NAC speelden ze ook de pannen van het dak inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"weer".
Zeg dan niets. Begin je beu te raken.
Pff.. mannetje..quote:Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En voor de rest bepaal ik het zelf wel wanneer ik iets zeg of niet. Begrepen?
Gewoon niet op reageren. Ik kom op zondag ook niet meer in dit topic. Die wekelijkse bash is gewoon zwaar triest.quote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"weer".
Zeg dan niets. Begin je beu te raken.
2 kanten.quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren. Ik kom op zondag ook niet meer in dit topic. Die wekelijkse bash is gewoon zwaar triest.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef xFriendx het volgende:
AZ scoort toch nog wel, tis pas het begin van de wedstrijd.
Huub's army niet onderschatten. Remember '95, plek 2 achter het grote Ajax o.l.v. Huub.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
na een paar wedstrijden die daar ook weer weg.
dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Huub's army niet onderschatten. Remeber '95, plek 2 achter het grote Ajax o.l.v. Huub.
Hij dacht dat er was gefloten toen pakte ie hem in de handen wat ik er van uit op kon maken.quote:
Dat is wel een hele knullige manier om een penalty tegen te krijgen. Ik hoop niet dat AZ dit de das omdoet deze wedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2006 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij dacht dat er was gefloten toen pakte ie hem in de handen wat ik er van uit op kon maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |