ik hoop dat ze wat groffer te werk gaan, doe maar een stuk of 5quote:Op zondag 17 september 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
toch ?
Ze moet 'm er gewoon hardhandig uittrappen. Luisteren moet ie.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina is niet goed in nee zeggen (dat heeft Monique al een paar gezegd). Nu Sabrina herhaaldelijk E10 vraagt het bed te verlaten, neem ik aan dat Sabrina dit niet echt fijn vindt.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina is niet goed in nee zeggen (dat heeft Monique al een paar gezegd). Nu Sabrina herhaaldelijk E10 vraagt het bed te verlaten, neem ik aan dat Sabrina dit niet echt fijn vindt.
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Ruby, ik las ergens dat je vannacht had gedroomd dat je seks met Tijn had... Is alles wel goed met je?![]()
Het gaat nu wel weer, dank je.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Ruby, ik las ergens dat je vannacht had gedroomd dat je seks met Tijn had... Is alles wel goed met je?![]()
Dat is nieuwe info voor mijquote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!
Gesnopenquote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer, dank je.
De droom is niet voor herhaling vatbaar, dat begrijp je.![]()
Dat zijn je wilde fantasieën Versabommie.quote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!
Ik ook van die loverboy kusjes.quote:Op zondag 17 september 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Aan welk scenario werkt Mo
Ik word misselijk van dat gekus van etien
quote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Met angst en beven ga ik de nacht tegemoet.
en daarna nog een kaartje kopenquote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Sabrina zijn een keer aangerand in een spookhuis. Net zoals vele andere mensen die avond.
Sabrina: "Die spoken grepen ons bij onze borsten en kutje. Ik dacht dat het bij de act hoorde"![]()
![]()
![]()
Mo: 'Ik betaal nooit voor m'n sex, maar toen wel..'quote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Sabrina zijn een keer aangerand in een spookhuis. Net zoals vele andere mensen die avond.
Sabrina: "Die spoken grepen ons bij onze borsten en kutje. Ik dacht dat het bij de act hoorde"![]()
![]()
![]()
Die zin 'ik dacht dat het bij de act hoorde' scoort toch wel erg hoog op dé uitspraak van deze BBquote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
en daarna nog een kaartje kopen
echt, die twee zijn knettergek!quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mo: 'Ik betaal nooit voor m'n sex, maar toen wel..'
Ja, dat snap je toch nietquote:Op zondag 17 september 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
En Hilde doet op stream 3 nog steeds haar ding![]()
Vrij normaal dat je in een spookhuis wordt aangerand.quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin 'ik dacht dat het bij de act hoorde' scoort toch wel erg hoog op dé uitspraak van deze BB![]()
Neééé.... dat kunnen we net zo goed de streams uitzetten, want dan gaan ze dus slapen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Bah dat vieze gekus.
HOU OP EN FLIKKER OP NAAR JE EIGEN LAND NEST Etien
Samen met Semih, Micheline en...quote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Sabrina echt 10x leuker dan Monique trouwens. Sabrina staat nu ook in mijn top 4
Het lijkt er op dat ze dat doenquote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Neééé.... dat kunnen we net zo goed de streams uitzetten, want dan gaan ze dus slapen.
Tegen héél fok in: MILICAquote:Op zondag 17 september 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Samen met Semih, Micheline en...
Oh ja. Nou, ik heb (nogquote:
Ik heb niks tegen Milica hoorquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.artefakt-berlin.de/html/hilde.htm
WTFquote:Op zondag 17 september 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.artefakt-berlin.de/html/hilde.htm
Heb vanavond nog een zooitje NIna Hagen gedraaid hier. Hoe groot is de kansquote:Op zondag 17 september 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Sie jodelt wie Nina Hagen! Dat is wel een aanbeveling![]()
Kijk of de Gouden Kooi al open is. Dit is K.U.T.quote:Op zondag 17 september 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik ben dronken en toch wil ik nu streams kijken![]()
kuttt bb
Er bestaat geen toevalquote:Op zondag 17 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb vanavond nog een zooitje NIna Hagen gedraaid hier. Hoe groot is de kans
Start op 1 oktober, las ik ergens in de pers. Maar dat was pal nadat de producent had gezegd dat ze nog 'types' mistenquote:Op zondag 17 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk of de Gouden Kooi al open is. Dit is K.U.T.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef ruby het volgende:
Aaaah, Versabommie....wil je Hilde op een kerkhof laten zwalken? *lief aankijkt*
yo, youtube is beterquote:Op zondag 17 september 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Voor iedereen die het straks gaat missen.![]()
Gewoon op Afspelen > Herhalen of ctrl-t
Veel kijk plezier !![]()
http://rapidshare.de/file(...)een_en_weer.asf.html
Als ik Nina Hagen draai... en een tijdje later wordt, van alle zangeressen, zangers en bands die er bestaan, Nina Hagen genoemd op fok, dan noem ik dat echt wel toeval.quote:
Als BB zo blijft weet ik wel waar ik naar ga kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Start op 1 oktober, las ik ergens in de pers. Maar dat was pal nadat de producent had gezegd dat ze nog 'types' misten![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als BB zo blijft weet ik wel waar ik naar ga kijkenAl kan dat zomaar nog saaier worden ivm de onbepaalde lengte van het programma.
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Voor Martijn:
De Gouden Kooi: Treiter-Big Brother!
Haal dat "kleine" maar weg.quote:Op zondag 17 september 2006 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
de kleine zeemeermin
Ja, kan de regie ze niet ff wakker maken? Beetje entertainment is wel op z'n plaats dacht ik zo.quote:
zeg, zijn die van marlies nu echt ?quote:
Watte? Haar bombonella's?quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg, zijn die van marlies nu echt ?
Ik zie de dingen niet zoals hij ze ziet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
de kleine zeemeermin
Die zijn echt nepquote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg, zijn die van marlies nu echt ?
quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
het zijn allemaal watjes....
slapen nu al...ze moeten eens een voorbeeld nemen aan deze kanjer....dat tapijt zal hoe dan ook rechtliggen, al slaapt ze geen minuut!
[afbeelding]
heb ik ook wel eens bij me vrouw geprobeerd, maar met je lul tegen d'r slapen kloppen levert je alleen zelf pijn in je schedel op, was mijn bevinding!quote:Op zondag 17 september 2006 02:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
ik masser je hoofdwpijn wel weg
quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
het zijn allemaal watjes....
slapen nu al...ze moeten eens een voorbeeld nemen aan deze kanjer....dat tapijt zal hoe dan ook rechtliggen, al slaapt ze geen minuut!
[afbeelding]
tering! d8 dat je een geintje maaktequote:Op zondag 17 september 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hilda-alert!!!
Ja, maar zonder seks hoor. Het kan wel zijn dat Tijn met een stijve wakker wordt en dat zou niets met geilheid hebben te maken. Dat heeft ie tenslotte meegedeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 02:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
wetefuck slapen tijn en marcia samen?
Sja, zou je niet zeggen he. Ze passen echt bij 'r.quote:
Het zou mij niets verbazen als Marlies morgen ook bij het raam gaat slapen. Marlies voelt nog wel iets voor Tijn, andersom ligt dat een beetje anders.quote:Op zondag 17 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Marlies: "Marcia en Tijn slapen daar. Vaag hè, dat daar iedere nacht iemand slaapt. Ik kan ook niet slapen van de hitte. Ik dacht dat het misschien al ochtend was, maar.... "
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.quote:Op zondag 17 september 2006 02:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, maar zonder seks hoor. Het kan wel zijn dat Tijn met een stijve wakker wordt en dat zou niets met geilheid hebben te maken. Dat heeft ie tenslotte meegedeeld.![]()
Ik ben nu eigenlijk wel blij dat je niet meer met mijn sig rondsjouwtquote:
Jep...quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Marlies morgen ook bij het raam gaat slapen. Marlies voelt nog wel iets voor Tijn, andersom ligt dat een beetje anders.
Als Tijn het een beetje uit zou spelen, zou die ongestraft er elke nacht 1 over z'n kneiter heen kunnen trekkenquote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.
Marcia staat ook een beetje op springen. Naar eigen zeggen kan ze het niet met haar vingers alleen en ik denk dat ze de vibo van Janine niet wil gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
ech geil voor marcia om een vent naast haar te hebben
Eerder op de avond vond ie haar gevaarlijk of was dat iemand anders?quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep...
Tijn: "Ik zie Marlies als een coole gast met lang haar"
Stream 5quote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
op welke stream gebeurt er iets?
quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel blij dat je niet meer met mijn sig rondsjouwt![]()
Ongezien zeg ik: nergensquote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mooi, dat is de 3e al die bij het huis zal staan krijsen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.
Heb ik gemist dan. Dus zijn mening over haar is ook al bijgesteld inmiddelsquote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eerder op de avond vond ie haar gevaarlijk of was dat iemand anders?
marcia lijkt mij naakt wel ech verschrikkelijk.. zo'n wit lichaamquote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia staat ook een beetje op springen. Naar eigen zeggen kan ze het niet met haar vingers alleen en ik denk dat ze de vibo van Janine niet wil gebruiken.
Ik ben ontroerd door deze postquote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef smikkeltje het volgende:
Eens i de 5 dagen lees ik hiero Ik wil zeggen dat ik het heel knap vind dat er zoveel word gepost over de saaiste bb ooit. Jongens toppie en voor de rest nog heel veel sterkte met dit waardeloos gedoe
Nergensquote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
* Blokkeert de foto's van photobucket *quote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ach, de moddiemods zijn toch naar bed dus kan er nog wel 1 doen
[afbeelding]
staat strax een heel mannekoor bij dat hok!quote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Mooi, dat is de 3e al die bij het huis zal staan krijsen.
Ook goed van jou joh ! toppiequote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef smikkeltje het volgende:
Eens i de 5 dagen lees ik hiero Ik wil zeggen dat ik het heel knap vind dat er zoveel word gepost over de saaiste bb ooit. Jongens toppie en voor de rest nog heel veel sterkte met dit waardeloos gedoe
Schijnt zo. En daar snap ik dus geen ene reet vanquote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Tijn het een beetje uit zou spelen, zou die ongestraft er elke nacht 1 over z'n kneiter heen kunnen trekken![]()
gewoon doen, niet roepen...staat zo sneu!quote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Blokkeert de foto's van photobucket *
Dank voor je bijdragequote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef smikkeltje het volgende:
Doe je stream eens aangooienquote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd door deze post![]()
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt zo. En daar snap ik dus geen ene reet van
Lampen kunnen uit hoorquote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
marcia lijkt mij naakt wel ech verschrikkelijk.. zo'n wit lichaam![]()
Ik heb drie schermen open staan, dat kan ik er niet bij hebbenquote:
kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt zo. En daar snap ik dus geen ene reet van
Morgenmiddag, las ik op de blog. Uit 'doorgaans betrouwbare bron'quote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
hummie laat die telefoon afgaan, humie laat die telefoon afgaan.. hummie laat die telefoon afgaan lalalaaa laaa
Maar, maar.......ik verveel mequote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb drie schermen open staan, dat kan ik er niet bij hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgenmiddag, las ik op de blog. Uit 'doorgaans betrouwbare bron'![]()
Wat staat sneu? Ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon doen, niet roepen...staat zo sneu!
joh die tijn valt wel door de mand, maar dat komt laterquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.
Schijnbaar scoor je tegenwoordig met zo'n jaren 40 ziekenfondsbril...ga er morgen meteen 1 halen!
Ghehe, die is ook heel mooi. Zombie, slaapwandelend. Whatever.quote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef witste het volgende:
[afbeelding]
Ik ook stiekum eentje doen om de tijd te doden....
dat was ik!quote:
Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.
Schijnbaar scoor je tegenwoordig met zo'n jaren 40 ziekenfondsbril...ga er morgen meteen 1 halen!
Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van jequote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh die tijn valt wel door de mand, maar dat komt later![]()
Zeg nou zelf, dat is toch heel wat beschaafder dan 'nuecken?'?quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
lekkere tijger, vorkje prikke?![]()
Dank je, Witse.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef witste het volgende:
Speciaal voor jou Ruby...
SEMIHquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisNoem mij er 1 in het huis die leuker is en ik ga om.
![]()
Ligt er helemaal aan waar dat vorkje geprikt gaat worden hehquote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
lekkere tijger, vorkje prikke?![]()
als Monique vertrekt dan denkt ie gewoon, he dat vergroot mijn kansen weerquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?![]()
jij had hoofdpijnquote:Op zondag 17 september 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dat is toch heel wat beschaafder dan 'nuecken?'?![]()
Ja, en heel dom en psychotisch uit je ogen kijken en quasi zwoel praten.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?![]()
quote:
En met walgelijke t-shirtjes.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms, heel soms, hangt dat belerende vingertje en je semi denigrerende teksten al snel de strot uit.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van je
Jeroen? Kun je een goed gesprek mee voeren.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisNoem mij er 1 in het huis die leuker is en ik ga om.
![]()
Dezequote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat flugel het maar niet horenquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van je
Idd, totaal niet opwindend. En z'n mond is ook te groot. Letterlijk dan he.quote:
zolang het maar geen rik is....quote:
Wat heb jij nou opeensquote:Op zondag 17 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms, heel soms, hangt dat belerende vingertje en je semi denigrerende teksten al snel de strot uit.
Net als net, een braaf leerlingetje uithangen: ik heb die site geblocked hoor, kijk eens wat goed.
dat bedoelde ik met doen, niet praten erover.
Hier heb jij een mooi plakplaatje voor in je schrift scanman ga nu maar lekker bij de andere pennenhouderkindertjes kleuren!![]()
Hij heeft wel het goede gereedschap voor een DIEPzinnig gesprekquote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Jeroen? Kun je een goed gesprek mee voeren.![]()
Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.quote:
Hij zit je te fokken manquote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou opeens...
Ik maakte een geintje over photobucket vanwege die vrij walgelijke foto's die je poste... en jij vat dat serieus op?![]()
Sorry, maar als het zo moet, laat dan maar.
Had hij in je droom ook die bril op?quote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.![]()
Flugel is helemaal 'Tijn minded' ik weet hetquote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat flugel het maar niet horen![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1816
Die bril kan af en het licht kan uitquote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had hij in je droom ook die bril op?![]()
kijk daar heb je het weer, walgelijk. Jij veroordeeld nu gewoon 50% van de nederlandse vrouwen met een maatje meer tot walgelijk!quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou opeens...
Ik maakte een geintje over photobucket vanwege die vrij walgelijke foto's die je poste... en jij vat dat serieus op?![]()
Sorry, maar als het zo moet, laat dan maar.
ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wilquote:Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft wel het goede gereedschap voor een DIEPzinnig gesprek![]()
je kan een tijdje aan m'n chupachup gaan hangen!quote:
Die stem windt jou op?quote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die bril kan af en het licht kan uitZolang hij zijn stem maar niet verliest
![]()
Aan jeuk kan moet iets gedaan worden hehquote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wil![]()
en daarnaast denk ik dat tijn snel moet handelen want na die jeukactie is de kans enorm toegenomen dat zijn pik er binnen nu en een week afpleurt!quote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wil![]()
Ik lust geen Cup-a-Soupquote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan een tijdje aan m'n chupachup gaan hangen!![]()
Kijk, die smiley op het eind maakt het dan wel weer duidelijkquote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk daar heb je het weer, walgelijk. Jij veroordeeld nu gewoon 50% van de nederlandse vrouwen met een maatje meer tot walgelijk!![]()
nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?
Mij absoluut niet....dat jammerende zeikgeluid van 'm. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.
Mooi, weer een hoogtepunt voor Hummie. Er zal dus voorlopig geen dokter aan te pas komen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast denk ik dat tijn snel moet handelen want na die jeukactie is de kans enorm toegenomen dat zijn pik er binnen nu en een week afpleurt!
Opwinden is ook weer zoiets, maar ik vind het wel lekker klinken jaquote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?
Mij absoluut niet....dat jammerende zeikgeluid van 'm. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.
je bent echt net 1 van die zusjes he?quote:
Als Tijn de populairste man is in dat huis, moet het toch echt wel droevig gesteld zijn met de mannen dit jaar.quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?
En terrechtquote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
scanman01is gewoon 24/7 bezig met Tijn haten![]()
lachwekkend gewoon![]()
Bij Tijn komt het er gewoon heel zeikerig uit en dat is geen turn-on. Voor de rest wil ik de Brabanders natuurlijk niet beledigen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...
quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent echt net 1 van die zusjes he?
*bukduik*
![]()
Als ik die zachte g hoor bij brabo vrouwen dan heb ik meestal in no time een stramme max. Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij Tijn hebben want die gast lult ook nog eens zo lijzig als de neten!quote:Op zondag 17 september 2006 02:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij Tijn komt het er gewoon heel zeikerig uit en dat is geen turn-on. Voor de rest wil ik de Brabanders natuurlijk niet beledigen.![]()
Met jou kan ik praten. Die jongen valt nog wel door de mand, let maar op.quote:
Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tijn de populairste man is in dat huis, moet het toch echt wel droevig gesteld zijn met de mannen dit jaar.
Eerlijk gezegd is het met de vrouwen weinig beter. Micheline lijkt me de leukste meid om mee om te gaan, maar die heeft een ongelooflijke zeikstem. Dat hou je dus ook geen uur vol. Marlies en Marcia zijn ook niet echt geweldig. Tot nu toe heb ik nog niet veel negatiefs aan Milica kunnen ontdekken, maar dat komt vast ook nog wel.
ik weet trouwens een leuk spelletje, mag jij mijn billetjes insmeren .....verzin ik wel een tegenactiequote:Op zondag 17 september 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je een blondje helemaal gek![]()
Haar in een ronde kamer zetten en zeggen dat er in elke hoek een cadeautje ligt![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...
Vooral Hilde. Ik zie haar nog wel een kalender maken en die hangt dan natuurlijk in elke garage in het landquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.![]()
En hilde is ook nog eens de meest actieve in het huis, petje af hoor, staat al 48 uur dat kleed recht te trappen!quote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.![]()
Sja, voor elk wat wils zullen we maar zeggen he.quote:Op zondag 17 september 2006 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik die zachte g hoor bij brabo vrouwen dan heb ik meestal in no time een stramme max. Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij Tijn hebben want die gast lult ook nog eens zo lijzig als de neten!
Ja, maar dat is zó vanzelfsprekend. Leek me niet nodig om die te vermeldenquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Die zijn iets te overheersend voor Scanquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaatquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
hummie laat die telefoon afgaan, humie laat die telefoon afgaan.. hummie laat die telefoon afgaan lalalaaa laaa
bij mij juist wel...neem nou die linda van vorig jaar ..als die begon te lullen man man ....quote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zag ooit een keer een bloedmooie meid op een feestje. Raakte later met haar in gesprek en ja hoor... daar kwam het accent. Scheelt echt een slok op een borrel.
En dat ondanks al haar ziektes, pijnstillers, wijntjes..noemt u maar op. Ik ben met recht een grote bewonderaarster van Hilde. Heeft ze al een fanclub?quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hilde is ook nog eens de meest actieve in het huis, petje af hoor, staat al 48 uur dat kleed recht te trappen!
Ik hou meer van lieve vrouwen ja. Niet van die grootbekken. Geldt voor mannen ook trouwens.quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zijn iets te overheersend voor Scan![]()
nouja vol lullen over nix, jij doet nu al in een half uur 2 postings van nix...ook knap heur!quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaat![]()
en nogmaals ik heb een diep respect voor jullieWie kan er honderde topics vol lulle over niks
![]()
Wij dusquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaat![]()
en nogmaals ik heb een diep respect voor jullieWie kan er honderde topics vol lulle over niks
![]()
ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nlquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat ondanks al haar ziektes, pijnstillers, wijntjes..noemt u maar op. Ik ben met recht een grote bewonderaarster van Hilde. Heeft ze al een fanclub?
Dat is een gave! En dat moet je koesteren.quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat idee heb ik ook al een tijdje, er klopt iets niet bij hemquote:Op zondag 17 september 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Die jongen valt nog wel door de mand, let maar op.
Hij heeft een paar akelige trekjes die al af en toe zijn boven gekomen. Hoe langer hij in het huis zit, hoe vaker dat gaat gebeuren. Volgens mij is hij een klein dictatortje ofzo... althans, dat wil hij graag zijn.
We zijn pas bij 263quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Wie kan er honderde topics vol lulle over niks![]()
Zo dan, er zijn al flink wat luitjes lid geworden. Ik zei het je, populair wijffie die Hil.quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nl
Is echt niet normaal....snuif........snuif..........snuifquote:
En ik klik eropquote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nl
Ik zie al steeds vaker mensen schrijven dat Tijjn enigszins door de mand valt, dus dat gaat de goede kant opquote:
Je hebt zo gelijkquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
geloof ie het zelfquote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooral Hilde. Ik zie haar nog wel een kalender maken en die hangt dan natuurlijk in elke garage in het land![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja vol lullen over nix, jij doet nu al in een half uur 2 postings van nix...ook knap heur!![]()
sterker, als ik talpa was zou ik die stream never meer repareren, het kan nog wel eens net zo'n hype worden als "all your base are belong to us"quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo dan, er zijn al flink wat luitjes lid geworden. Ik zei het je, populair wijffie die Hil.
Onze kleedschopslettebak.![]()
zondag 17 september 2006 02:56 klikte Wickedangel eropquote:Op zondag 17 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik klik erop![]()
Voilà Eendje, je nieuwe blonde sig
Je bent gewoon fan van ons en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
hahaha dr is meer als bb en ben dus ook met meer dingen bezig. mijn postings passen hier goed thuis gaat ook over ook nix
![]()
haha ik wil je niet kwaad maken hoor sorry voor wat ik gezecht heb als bb jou leven is had ik het niet tegen jou.. kusje
Ik zal je eerlijk zeggen: die telefoon zal mij een zorg zijn. Voor mijn part gaat ie nooit meer rinkelen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
ben jij een beetje om te smikkelen?quote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
hahaha dr is meer als bb en ben dus ook met meer dingen bezig. mijn postings passen hier goed thuis gaat ook over ook nix
![]()
haha ik wil je niet kwaad maken hoor sorry voor wat ik gezegt
t heb als bb jou leven is had ik het niet tegen jou.. kusje
iets leuks!quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Pfff. Ik denk: ik kom effe kijken zo laat op de avond. Er moet toch iets te zien zijn. Maar nee, ze liggen al te snurken!![]()
Sjezus, wat een ingekakte boel daar. Imand nog iets leuks te zeggen? (en dus niet: 'iets leuks')...![]()
Moet je ff de COS-topics lezen. Daar kom je genoeg lolbroekerij tegen, heus.quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Pfff. Ik denk: ik kom effe kijken zo laat op de avond. Er moet toch iets te zien zijn. Maar nee, ze liggen al te snurken!![]()
Sjezus, wat een ingekakte boel daar. Imand nog iets leuks te zeggen? (en dus niet: 'iets leuks')...![]()
OMFG!quote:Op zondag 17 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik klik erop![]()
Voilà Eendje, je nieuwe blonde sig
liggen ze te snurken bij jou, ik zit met deze opgescheeptquote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Je hebt gelijk, dat is niks. Ik ga beter m'n best doenquote:Op zondag 17 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
zondag 17 september 2006 02:56 klikte Wickedangel erop
Heb je niks beters
Scan, het is weer gewoon zoals bijna alle BB's: de meest kleurloze/onzichtbare/brave/enz wint...quote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er trouwens ook helemaal NIET tegen dat iemand als Marcia het zo normaal lijkt te vinden (ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is) dat ze gewoon door niemand genomineerd wordt.
Mwah, zij weet ook wel dat de meest irritante mensen genomineerd worden, gewoon een optelsommetje.quote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er trouwens ook helemaal NIET tegen dat iemand als Marcia het zo normaal lijkt te vinden (ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is) dat ze gewoon door niemand genomineerd wordt.
Braafquote:Op zondag 17 september 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is niks. Ik ga beter m'n best doen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 03:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:liggen ze te snurken bij jou, ik zit met deze opgescheept
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing isquote:
Ze pakt het dus gewoon slim aan, wat op zich niet vreemd is aangezien ze zo enorm met het spel bezig is. Met haar paps praat ze nergens anders over. Ze zien BB ook als een spel en verder niets. Zo hebben ze het zelf al meerdere malen gezegd. Je hoopt alleen dat de anderen daar doorheen prikken, maar dat gebeurt helaas (nog) niet.quote:Op zondag 17 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, zij weet ook wel dat de meest irritante mensen genomineerd worden, gewoon een optelsommetje.
ik vond je vorige bb ook al redelijk braaf heur!quote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing is![]()
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik had zo gehoopt dat het vriendinnetje van sem dr uit had gemoeten afgelopen week. Maar wat gaan we nu krijgen : Hilde dr uit, Plofkop dr uit, daarna Janine enz en er blijft NIX over.quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen: die telefoon zal mij een zorg zijn. Voor mijn part gaat ie nooit meer rinkelen.
Er moet geween meer onvrede in het huis komen. Nu worden gewoon systematisch alle bewoners uit de Hilde groep eruit gewerkt. Dat is echt weinig verrassends. Hoog tijd dat er iets anders gebeurt, waardoor groepje Semih/Tijn in de stress schiet.
Niet zo braaf dus? Hmmm... Beterquote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing is![]()
Waarschijnlijk wil Semih het weer proberen om seks met haar te hebben en gaf ze daar antwoord op. Die jongen loopt met een volle zak namelijk. Heel vervelend voor 'm.quote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Jammie het volgende:
Is dat Micheline die in haar slaap praat? Iets van 'later' of zo...
Nou, in principe bepaalt dit soort types niet het verloop, maar rollen ze onzichtbaar door de 100-dagen brei heen. ...En winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Het ergerlijke is dat zulke types het verloop van BB gewoon een beetje bepalen.
Opletten was nooit je beste kantquote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond je vorige bb ook al redelijk braaf heur!
quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opletten was nooit je beste kant![]()
volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Semih het weer proberen om seks met haar te hebben en gaf ze daar antwoord op. Die jongen loopt met een volle zak namelijk. Heel vervelend voor 'm.![]()
Dat is mijn angst ook ja. Ik durf het bijna te voorspellen:quote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik had zo gehoopt dat het vriendinnetje van sem dr uit had gemoeten afgelopen week. Maar wat gaan we nu krijgen : Hilde dr uit, Plofkop dr uit, daarna Janine enz en er blijft NIX over.
(oops mag ik dit eigenlijk hier wel posten of moet ik daarvoor naar een ander topic???????)
en ik kon zo goed leren vroeger, zeggen ze dan wel eensquote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opletten was nooit je beste kant![]()
Ken ik jouquote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef versabommie het volgende: volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!
En? Viel het in de smaak?quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!
Ze bepalen met hun nominaties een beetje het programma. Ik denk dat de nominaties van oa Egbert en Marcia bepalend gaan zijnquote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Jammie het volgende:
[..]
Nou, in principe bepaalt dit soort types niet het verloop, maar rollen ze onzichtbaar door de 100-dagen brei heen. ...En winnen.
Iedereen in het huis is met het spelletje bezig, alleen Marcia en Egg zijn er open in. Zij spelen het spelletje goed mee en hebben door dat je meegaand en rustig moet zijn, alleen tegen elkaar zijn ze fel. Best slim imo. Saai? Ja dat wel, maar dat verschilt niet van de vorige edities op BB1 na dan.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze pakt het dus gewoon slim aan, wat op zich niet vreemd is aangezien ze zo enorm met het spel bezig is. Met haar paps praat ze nergens anders over. Ze zien BB ook als een spel en verder niets. Zo hebben ze het zelf al meerdere malen gezegd. Je hoopt alleen dat de anderen daar doorheen prikken, maar dat gebeurt helaas (nog) niet.
Het ergerlijke is dat zulke types het verloop van BB gewoon een beetje bepalen.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Je bent gewoon fan van ons en daar is niks mis mee.![]()
Kan ik mee leven!quote:Op zondag 17 september 2006 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn angst ook ja. Ik durf het bijna te voorspellen:
18 September: Hilde of Etienne eruit
25 September: Hilde of Etienne eruit
2 Oktober: Jeroen eruit
9 Oktober: Janine eruit
16 Oktober: Milica eruit.
Sja, wie zal het zeggen. Dat ging wel eens de ronde ja.quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?![]()
Scan! Een stalker!quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa dat klopt als BB dr aan zit te komen dan voel ik me weer kind en wil fan van iemand zijn
![]()
Ben op Gj na nog nog nooit fan tussen ( ) geweest van iemand in het bb huis maar op het forum ben ik al jaren fan van scanman![]()
volgens mij hebben ze heer-lijk gegetenquote:
Ik mag jou welquote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa dat klopt als BB dr aan zit te komen dan voel ik me weer kind en wil fan van iemand zijn
![]()
Ben op Gj na nog nog nooit fan tussen ( ) geweest van iemand in het bb huis maar op het forum ben ik al jaren fan van scanman![]()
Maar ook met een borrel op, dan komt het tijdens de katerquote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zag ooit een keer een bloedmooie meid op een feestje. Raakte later met haar in gesprek en ja hoor... daar kwam het accent. Scheelt echt een slok op een borrel.
Laat Egbert die telefoon opnemen en dat ie daarna meteen moet opzouten.quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bepalen met hun nominaties een beetje het programma. Ik denk dat de nominaties van oa Egbert en Marcia bepalend gaan zijn
dat gerucht gaat idd nog....maar bij mij ben je beter af, ik lever zonder dat je er shoarma bij hoeft te bestellenquote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?![]()
Ik meer met dezequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |