ik hoop dat ze wat groffer te werk gaan, doe maar een stuk of 5quote:Op zondag 17 september 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
toch ?
Ze moet 'm er gewoon hardhandig uittrappen. Luisteren moet ie.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina is niet goed in nee zeggen (dat heeft Monique al een paar gezegd). Nu Sabrina herhaaldelijk E10 vraagt het bed te verlaten, neem ik aan dat Sabrina dit niet echt fijn vindt.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina is niet goed in nee zeggen (dat heeft Monique al een paar gezegd). Nu Sabrina herhaaldelijk E10 vraagt het bed te verlaten, neem ik aan dat Sabrina dit niet echt fijn vindt.
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Ruby, ik las ergens dat je vannacht had gedroomd dat je seks met Tijn had... Is alles wel goed met je?![]()
Het gaat nu wel weer, dank je.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Ruby, ik las ergens dat je vannacht had gedroomd dat je seks met Tijn had... Is alles wel goed met je?![]()
Dat is nieuwe info voor mijquote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!
Gesnopenquote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer, dank je.
De droom is niet voor herhaling vatbaar, dat begrijp je.![]()
Dat zijn je wilde fantasieën Versabommie.quote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft ook eggie liggen kluiven als ik het goed begreep!
Ik ook van die loverboy kusjes.quote:Op zondag 17 september 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Aan welk scenario werkt Mo
Ik word misselijk van dat gekus van etien
quote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Met angst en beven ga ik de nacht tegemoet.
en daarna nog een kaartje kopenquote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Sabrina zijn een keer aangerand in een spookhuis. Net zoals vele andere mensen die avond.
Sabrina: "Die spoken grepen ons bij onze borsten en kutje. Ik dacht dat het bij de act hoorde"![]()
![]()
![]()
Mo: 'Ik betaal nooit voor m'n sex, maar toen wel..'quote:Op zondag 17 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Sabrina zijn een keer aangerand in een spookhuis. Net zoals vele andere mensen die avond.
Sabrina: "Die spoken grepen ons bij onze borsten en kutje. Ik dacht dat het bij de act hoorde"![]()
![]()
![]()
Die zin 'ik dacht dat het bij de act hoorde' scoort toch wel erg hoog op dé uitspraak van deze BBquote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
en daarna nog een kaartje kopen
echt, die twee zijn knettergek!quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mo: 'Ik betaal nooit voor m'n sex, maar toen wel..'
Ja, dat snap je toch nietquote:Op zondag 17 september 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
En Hilde doet op stream 3 nog steeds haar ding![]()
Vrij normaal dat je in een spookhuis wordt aangerand.quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin 'ik dacht dat het bij de act hoorde' scoort toch wel erg hoog op dé uitspraak van deze BB![]()
Neééé.... dat kunnen we net zo goed de streams uitzetten, want dan gaan ze dus slapen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Bah dat vieze gekus.
HOU OP EN FLIKKER OP NAAR JE EIGEN LAND NEST Etien
Samen met Semih, Micheline en...quote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Sabrina echt 10x leuker dan Monique trouwens. Sabrina staat nu ook in mijn top 4
Het lijkt er op dat ze dat doenquote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Neééé.... dat kunnen we net zo goed de streams uitzetten, want dan gaan ze dus slapen.
Tegen héél fok in: MILICAquote:Op zondag 17 september 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Samen met Semih, Micheline en...
Oh ja. Nou, ik heb (nogquote:
Ik heb niks tegen Milica hoorquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.artefakt-berlin.de/html/hilde.htm
WTFquote:Op zondag 17 september 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.artefakt-berlin.de/html/hilde.htm
Heb vanavond nog een zooitje NIna Hagen gedraaid hier. Hoe groot is de kansquote:Op zondag 17 september 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Sie jodelt wie Nina Hagen! Dat is wel een aanbeveling![]()
Kijk of de Gouden Kooi al open is. Dit is K.U.T.quote:Op zondag 17 september 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik ben dronken en toch wil ik nu streams kijken![]()
kuttt bb
Er bestaat geen toevalquote:Op zondag 17 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb vanavond nog een zooitje NIna Hagen gedraaid hier. Hoe groot is de kans
Start op 1 oktober, las ik ergens in de pers. Maar dat was pal nadat de producent had gezegd dat ze nog 'types' mistenquote:Op zondag 17 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk of de Gouden Kooi al open is. Dit is K.U.T.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 01:55 schreef ruby het volgende:
Aaaah, Versabommie....wil je Hilde op een kerkhof laten zwalken? *lief aankijkt*
yo, youtube is beterquote:Op zondag 17 september 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Voor iedereen die het straks gaat missen.![]()
Gewoon op Afspelen > Herhalen of ctrl-t
Veel kijk plezier !![]()
http://rapidshare.de/file(...)een_en_weer.asf.html
Als ik Nina Hagen draai... en een tijdje later wordt, van alle zangeressen, zangers en bands die er bestaan, Nina Hagen genoemd op fok, dan noem ik dat echt wel toeval.quote:
Als BB zo blijft weet ik wel waar ik naar ga kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Start op 1 oktober, las ik ergens in de pers. Maar dat was pal nadat de producent had gezegd dat ze nog 'types' misten![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als BB zo blijft weet ik wel waar ik naar ga kijkenAl kan dat zomaar nog saaier worden ivm de onbepaalde lengte van het programma.
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Voor Martijn:
De Gouden Kooi: Treiter-Big Brother!
Haal dat "kleine" maar weg.quote:Op zondag 17 september 2006 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
de kleine zeemeermin
Ja, kan de regie ze niet ff wakker maken? Beetje entertainment is wel op z'n plaats dacht ik zo.quote:
zeg, zijn die van marlies nu echt ?quote:
Watte? Haar bombonella's?quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg, zijn die van marlies nu echt ?
Ik zie de dingen niet zoals hij ze ziet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
de kleine zeemeermin
Die zijn echt nepquote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg, zijn die van marlies nu echt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |