Je bent gewoon fan van ons en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
hahaha dr is meer als bb en ben dus ook met meer dingen bezig. mijn postings passen hier goed thuis gaat ook over ook nix
![]()
haha ik wil je niet kwaad maken hoor sorry voor wat ik gezecht heb als bb jou leven is had ik het niet tegen jou.. kusje
Ik zal je eerlijk zeggen: die telefoon zal mij een zorg zijn. Voor mijn part gaat ie nooit meer rinkelen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaat![]()
en nogmaals ik heb een diep respect voor jullieWie kan er honderde topics vol lulle over niks
![]()
ben jij een beetje om te smikkelen?quote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
hahaha dr is meer als bb en ben dus ook met meer dingen bezig. mijn postings passen hier goed thuis gaat ook over ook nix
![]()
haha ik wil je niet kwaad maken hoor sorry voor wat ik gezegt
t heb als bb jou leven is had ik het niet tegen jou.. kusje
iets leuks!quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Pfff. Ik denk: ik kom effe kijken zo laat op de avond. Er moet toch iets te zien zijn. Maar nee, ze liggen al te snurken!![]()
Sjezus, wat een ingekakte boel daar. Imand nog iets leuks te zeggen? (en dus niet: 'iets leuks')...![]()
Moet je ff de COS-topics lezen. Daar kom je genoeg lolbroekerij tegen, heus.quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Pfff. Ik denk: ik kom effe kijken zo laat op de avond. Er moet toch iets te zien zijn. Maar nee, ze liggen al te snurken!![]()
Sjezus, wat een ingekakte boel daar. Imand nog iets leuks te zeggen? (en dus niet: 'iets leuks')...![]()
OMFG!quote:Op zondag 17 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik klik erop![]()
Voilà Eendje, je nieuwe blonde sig
liggen ze te snurken bij jou, ik zit met deze opgescheeptquote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef Jammie het volgende:
Je hebt gelijk, dat is niks. Ik ga beter m'n best doenquote:Op zondag 17 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
zondag 17 september 2006 02:56 klikte Wickedangel erop
Heb je niks beters
Scan, het is weer gewoon zoals bijna alle BB's: de meest kleurloze/onzichtbare/brave/enz wint...quote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er trouwens ook helemaal NIET tegen dat iemand als Marcia het zo normaal lijkt te vinden (ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is) dat ze gewoon door niemand genomineerd wordt.
Mwah, zij weet ook wel dat de meest irritante mensen genomineerd worden, gewoon een optelsommetje.quote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er trouwens ook helemaal NIET tegen dat iemand als Marcia het zo normaal lijkt te vinden (ik weet natuurlijk niet zeker of dat zo is) dat ze gewoon door niemand genomineerd wordt.
Braafquote:Op zondag 17 september 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is niks. Ik ga beter m'n best doen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 03:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:liggen ze te snurken bij jou, ik zit met deze opgescheept
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing isquote:
Ze pakt het dus gewoon slim aan, wat op zich niet vreemd is aangezien ze zo enorm met het spel bezig is. Met haar paps praat ze nergens anders over. Ze zien BB ook als een spel en verder niets. Zo hebben ze het zelf al meerdere malen gezegd. Je hoopt alleen dat de anderen daar doorheen prikken, maar dat gebeurt helaas (nog) niet.quote:Op zondag 17 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, zij weet ook wel dat de meest irritante mensen genomineerd worden, gewoon een optelsommetje.
ik vond je vorige bb ook al redelijk braaf heur!quote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing is![]()
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik had zo gehoopt dat het vriendinnetje van sem dr uit had gemoeten afgelopen week. Maar wat gaan we nu krijgen : Hilde dr uit, Plofkop dr uit, daarna Janine enz en er blijft NIX over.quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen: die telefoon zal mij een zorg zijn. Voor mijn part gaat ie nooit meer rinkelen.
Er moet geween meer onvrede in het huis komen. Nu worden gewoon systematisch alle bewoners uit de Hilde groep eruit gewerkt. Dat is echt weinig verrassends. Hoog tijd dat er iets anders gebeurt, waardoor groepje Semih/Tijn in de stress schiet.
Niet zo braaf dus? Hmmm... Beterquote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat dat het laatste is dat op mij van toepassing is![]()
Waarschijnlijk wil Semih het weer proberen om seks met haar te hebben en gaf ze daar antwoord op. Die jongen loopt met een volle zak namelijk. Heel vervelend voor 'm.quote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Jammie het volgende:
Is dat Micheline die in haar slaap praat? Iets van 'later' of zo...
Nou, in principe bepaalt dit soort types niet het verloop, maar rollen ze onzichtbaar door de 100-dagen brei heen. ...En winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Het ergerlijke is dat zulke types het verloop van BB gewoon een beetje bepalen.
Opletten was nooit je beste kantquote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond je vorige bb ook al redelijk braaf heur!
quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opletten was nooit je beste kant![]()
volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Semih het weer proberen om seks met haar te hebben en gaf ze daar antwoord op. Die jongen loopt met een volle zak namelijk. Heel vervelend voor 'm.![]()
Dat is mijn angst ook ja. Ik durf het bijna te voorspellen:quote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik had zo gehoopt dat het vriendinnetje van sem dr uit had gemoeten afgelopen week. Maar wat gaan we nu krijgen : Hilde dr uit, Plofkop dr uit, daarna Janine enz en er blijft NIX over.
(oops mag ik dit eigenlijk hier wel posten of moet ik daarvoor naar een ander topic???????)
en ik kon zo goed leren vroeger, zeggen ze dan wel eensquote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opletten was nooit je beste kant![]()
Ken ik jouquote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef versabommie het volgende: volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!
En? Viel het in de smaak?quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
volle zak? vandeweek heeft die nog shoarma voor de hele keet gemaakt...die is allang leeg heur!
Ze bepalen met hun nominaties een beetje het programma. Ik denk dat de nominaties van oa Egbert en Marcia bepalend gaan zijnquote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Jammie het volgende:
[..]
Nou, in principe bepaalt dit soort types niet het verloop, maar rollen ze onzichtbaar door de 100-dagen brei heen. ...En winnen.
Iedereen in het huis is met het spelletje bezig, alleen Marcia en Egg zijn er open in. Zij spelen het spelletje goed mee en hebben door dat je meegaand en rustig moet zijn, alleen tegen elkaar zijn ze fel. Best slim imo. Saai? Ja dat wel, maar dat verschilt niet van de vorige edities op BB1 na dan.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze pakt het dus gewoon slim aan, wat op zich niet vreemd is aangezien ze zo enorm met het spel bezig is. Met haar paps praat ze nergens anders over. Ze zien BB ook als een spel en verder niets. Zo hebben ze het zelf al meerdere malen gezegd. Je hoopt alleen dat de anderen daar doorheen prikken, maar dat gebeurt helaas (nog) niet.
Het ergerlijke is dat zulke types het verloop van BB gewoon een beetje bepalen.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Je bent gewoon fan van ons en daar is niks mis mee.![]()
Kan ik mee leven!quote:Op zondag 17 september 2006 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn angst ook ja. Ik durf het bijna te voorspellen:
18 September: Hilde of Etienne eruit
25 September: Hilde of Etienne eruit
2 Oktober: Jeroen eruit
9 Oktober: Janine eruit
16 Oktober: Milica eruit.
Sja, wie zal het zeggen. Dat ging wel eens de ronde ja.quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?![]()
Scan! Een stalker!quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa dat klopt als BB dr aan zit te komen dan voel ik me weer kind en wil fan van iemand zijn
![]()
Ben op Gj na nog nog nooit fan tussen ( ) geweest van iemand in het bb huis maar op het forum ben ik al jaren fan van scanman![]()
volgens mij hebben ze heer-lijk gegetenquote:
Ik mag jou welquote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa dat klopt als BB dr aan zit te komen dan voel ik me weer kind en wil fan van iemand zijn
![]()
Ben op Gj na nog nog nooit fan tussen ( ) geweest van iemand in het bb huis maar op het forum ben ik al jaren fan van scanman![]()
Maar ook met een borrel op, dan komt het tijdens de katerquote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zag ooit een keer een bloedmooie meid op een feestje. Raakte later met haar in gesprek en ja hoor... daar kwam het accent. Scheelt echt een slok op een borrel.
Laat Egbert die telefoon opnemen en dat ie daarna meteen moet opzouten.quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bepalen met hun nominaties een beetje het programma. Ik denk dat de nominaties van oa Egbert en Marcia bepalend gaan zijn
dat gerucht gaat idd nog....maar bij mij ben je beter af, ik lever zonder dat je er shoarma bij hoeft te bestellenquote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Is dat trouwens nog steeds zo? Dat ze in shoarma-tenten hun kwak door de knoflooksaus mengen?![]()
Ik meer met dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |