ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wilquote:Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij heeft wel het goede gereedschap voor een DIEPzinnig gesprek![]()

je kan een tijdje aan m'n chupachup gaan hangen!quote:

Die stem windt jou op?quote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die bril kan af en het licht kan uitZolang hij zijn stem maar niet verliest
![]()

Aan jeuk kan moet iets gedaan worden hehquote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wil![]()

en daarnaast denk ik dat tijn snel moet handelen want na die jeukactie is de kans enorm toegenomen dat zijn pik er binnen nu en een week afpleurt!quote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja maar hij heb zich wel geschoren met een messie dat Rik ook heb aan geraakt, kweenie of je echt jeuk aan je meiter wil![]()

Ik lust geen Cup-a-Soupquote:Op zondag 17 september 2006 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan een tijdje aan m'n chupachup gaan hangen!![]()

Kijk, die smiley op het eind maakt het dan wel weer duidelijkquote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk daar heb je het weer, walgelijk. Jij veroordeeld nu gewoon 50% van de nederlandse vrouwen met een maatje meer tot walgelijk!![]()

nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?
Mij absoluut niet....dat jammerende zeikgeluid van 'm. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.

Mooi, weer een hoogtepunt voor Hummie. Er zal dus voorlopig geen dokter aan te pas komen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daarnaast denk ik dat tijn snel moet handelen want na die jeukactie is de kans enorm toegenomen dat zijn pik er binnen nu en een week afpleurt!

Opwinden is ook weer zoiets, maar ik vind het wel lekker klinken jaquote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?
Mij absoluut niet....dat jammerende zeikgeluid van 'm. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.

je bent echt net 1 van die zusjes he?quote:

Als Tijn de populairste man is in dat huis, moet het toch echt wel droevig gesteld zijn met de mannen dit jaar.quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Die stem windt jou op?

En terrechtquote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
scanman01is gewoon 24/7 bezig met Tijn haten![]()
lachwekkend gewoon![]()

Bij Tijn komt het er gewoon heel zeikerig uit en dat is geen turn-on. Voor de rest wil ik de Brabanders natuurlijk niet beledigen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...

quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent echt net 1 van die zusjes he?
*bukduik*
![]()

Als ik die zachte g hoor bij brabo vrouwen dan heb ik meestal in no time een stramme max. Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij Tijn hebben want die gast lult ook nog eens zo lijzig als de neten!quote:Op zondag 17 september 2006 02:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij Tijn komt het er gewoon heel zeikerig uit en dat is geen turn-on. Voor de rest wil ik de Brabanders natuurlijk niet beledigen.![]()

Met jou kan ik praten. Die jongen valt nog wel door de mand, let maar op.quote:

Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.quote:Op zondag 17 september 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tijn de populairste man is in dat huis, moet het toch echt wel droevig gesteld zijn met de mannen dit jaar.
Eerlijk gezegd is het met de vrouwen weinig beter. Micheline lijkt me de leukste meid om mee om te gaan, maar die heeft een ongelooflijke zeikstem. Dat hou je dus ook geen uur vol. Marlies en Marcia zijn ook niet echt geweldig. Tot nu toe heb ik nog niet veel negatiefs aan Milica kunnen ontdekken, maar dat komt vast ook nog wel.

ik weet trouwens een leuk spelletje, mag jij mijn billetjes insmeren .....verzin ik wel een tegenactiequote:Op zondag 17 september 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je een blondje helemaal gek![]()
Haar in een ronde kamer zetten en zeggen dat er in elke hoek een cadeautje ligt![]()

Ik ook nietquote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik dat ook heb met vrouwen met een brabo accent...

Vooral Hilde. Ik zie haar nog wel een kalender maken en die hangt dan natuurlijk in elke garage in het landquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.![]()

En hilde is ook nog eens de meest actieve in het huis, petje af hoor, staat al 48 uur dat kleed recht te trappen!quote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Hilde en Janine niet noemt Scanman. Dat zijn we DE diva's van het huis.![]()

Sja, voor elk wat wils zullen we maar zeggen he.quote:Op zondag 17 september 2006 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik die zachte g hoor bij brabo vrouwen dan heb ik meestal in no time een stramme max. Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij Tijn hebben want die gast lult ook nog eens zo lijzig als de neten!

Ja, maar dat is zó vanzelfsprekend. Leek me niet nodig om die te vermeldenquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]

Die zijn iets te overheersend voor Scanquote:Op zondag 17 september 2006 02:48 schreef ruby het volgende:
[..]

Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaatquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
hummie laat die telefoon afgaan, humie laat die telefoon afgaan.. hummie laat die telefoon afgaan lalalaaa laaa

bij mij juist wel...neem nou die linda van vorig jaar ..als die begon te lullen man man ....quote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zag ooit een keer een bloedmooie meid op een feestje. Raakte later met haar in gesprek en ja hoor... daar kwam het accent. Scheelt echt een slok op een borrel.

En dat ondanks al haar ziektes, pijnstillers, wijntjes..noemt u maar op. Ik ben met recht een grote bewonderaarster van Hilde. Heeft ze al een fanclub?quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hilde is ook nog eens de meest actieve in het huis, petje af hoor, staat al 48 uur dat kleed recht te trappen!

Ik hou meer van lieve vrouwen ja. Niet van die grootbekken. Geldt voor mannen ook trouwens.quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zijn iets te overheersend voor Scan![]()

nouja vol lullen over nix, jij doet nu al in een half uur 2 postings van nix...ook knap heur!quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaat![]()
en nogmaals ik heb een diep respect voor jullieWie kan er honderde topics vol lulle over niks
![]()

Wij dusquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Hahahaha dat bedoel ik dus. Het is toch niet normaal dat we weken gaan wachten op een telefoon die niet gaat![]()
en nogmaals ik heb een diep respect voor jullieWie kan er honderde topics vol lulle over niks
![]()

ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nlquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat ondanks al haar ziektes, pijnstillers, wijntjes..noemt u maar op. Ik ben met recht een grote bewonderaarster van Hilde. Heeft ze al een fanclub?

Dat is een gave! En dat moet je koesteren.quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()

Dat idee heb ik ook al een tijdje, er klopt iets niet bij hemquote:Op zondag 17 september 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Die jongen valt nog wel door de mand, let maar op.
Hij heeft een paar akelige trekjes die al af en toe zijn boven gekomen. Hoe langer hij in het huis zit, hoe vaker dat gaat gebeuren. Volgens mij is hij een klein dictatortje ofzo... althans, dat wil hij graag zijn.

We zijn pas bij 263quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Wie kan er honderde topics vol lulle over niks![]()

Zo dan, er zijn al flink wat luitjes lid geworden. Ik zei het je, populair wijffie die Hil.quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nl

Is echt niet normaal....snuif........snuif..........snuifquote:

En ik klik eropquote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die zijn te vinden op http://www.schophetkleed.nl

Ik zie al steeds vaker mensen schrijven dat Tijjn enigszins door de mand valt, dus dat gaat de goede kant opquote:

Je hebt zo gelijkquote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
![]()

geloof ie het zelfquote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooral Hilde. Ik zie haar nog wel een kalender maken en die hangt dan natuurlijk in elke garage in het land![]()

quote:Op zondag 17 september 2006 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja vol lullen over nix, jij doet nu al in een half uur 2 postings van nix...ook knap heur!![]()

sterker, als ik talpa was zou ik die stream never meer repareren, het kan nog wel eens net zo'n hype worden als "all your base are belong to us"quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo dan, er zijn al flink wat luitjes lid geworden. Ik zei het je, populair wijffie die Hil.
Onze kleedschopslettebak.![]()

zondag 17 september 2006 02:56 klikte Wickedangel eropquote:Op zondag 17 september 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik klik erop![]()
Voilą Eendje, je nieuwe blonde sig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |