Dank voor je bijdragequote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef smikkeltje het volgende:
Eens i de 5 dagen lees ik hiero Ik wil zeggen dat ik het heel knap vind dat er zoveel word gepost over de saaiste bb ooit. Jongens toppie en voor de rest nog heel veel sterkte met dit waardeloos gedoe

Doe je stream eens aangooienquote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd door deze post![]()

Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt zo. En daar snap ik dus geen ene reet van

Lampen kunnen uit hoorquote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
marcia lijkt mij naakt wel ech verschrikkelijk.. zo'n wit lichaam![]()

Ik heb drie schermen open staan, dat kan ik er niet bij hebbenquote:

kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijnt zo. En daar snap ik dus geen ene reet van

Morgenmiddag, las ik op de blog. Uit 'doorgaans betrouwbare bron'quote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
hummie laat die telefoon afgaan, humie laat die telefoon afgaan.. hummie laat die telefoon afgaan lalalaaa laaa

Maar, maar.......ik verveel mequote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb drie schermen open staan, dat kan ik er niet bij hebben![]()
![]()

quote:Op zondag 17 september 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgenmiddag, las ik op de blog. Uit 'doorgaans betrouwbare bron'![]()

Wat staat sneu? Ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon doen, niet roepen...staat zo sneu!

joh die tijn valt wel door de mand, maar dat komt laterquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.
Schijnbaar scoor je tegenwoordig met zo'n jaren 40 ziekenfondsbril...ga er morgen meteen 1 halen!

Ghehe, die is ook heel mooi. Zombie, slaapwandelend. Whatever.quote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef witste het volgende:
[afbeelding]
Ik ook stiekum eentje doen om de tijd te doden....

dat was ik!quote:

Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisquote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan het ook niet vatten heur. Hier op het forum drijven er ook een paar op die Tijn maar het is gewoon een doorgeflipte brabo met een ongelooflijk duffe kop en totale domheid in de ogen die verlegen zit om heel heel veel aandacht.
Schijnbaar scoor je tegenwoordig met zo'n jaren 40 ziekenfondsbril...ga er morgen meteen 1 halen!

Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van jequote:Op zondag 17 september 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]

Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh die tijn valt wel door de mand, maar dat komt later![]()

Zeg nou zelf, dat is toch heel wat beschaafder dan 'nuecken?'?quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
lekkere tijger, vorkje prikke?![]()

Dank je, Witse.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef witste het volgende:
Speciaal voor jou Ruby...

SEMIHquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisNoem mij er 1 in het huis die leuker is en ik ga om.
![]()

Ligt er helemaal aan waar dat vorkje geprikt gaat worden hehquote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
lekkere tijger, vorkje prikke?![]()

als Monique vertrekt dan denkt ie gewoon, he dat vergroot mijn kansen weerquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?![]()

jij had hoofdpijnquote:Op zondag 17 september 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dat is toch heel wat beschaafder dan 'nuecken?'?![]()

Ja, en heel dom en psychotisch uit je ogen kijken en quasi zwoel praten.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom we hebben de afgelopen jaren als man al genoeg ellende gehad. Zo moest je een periode kunnen janken voor sex ( gevoelige mannen waren in) en weet ik wat meer. Nu moeten je met een clownsbril op lopen om te scoren ?![]()

quote:

En met walgelijke t-shirtjes.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]

soms, heel soms, hangt dat belerende vingertje en je semi denigrerende teksten al snel de strot uit.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van je

Jeroen? Kun je een goed gesprek mee voeren.quote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wederom: Bij gebrek aan beter is Tijn de leukste man in het huisNoem mij er 1 in het huis die leuker is en ik ga om.
![]()

Dezequote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]

Laat flugel het maar niet horenquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms, heel soms, tover je nog wel eens iets zinvols uit dat toetsenbord van je

Idd, totaal niet opwindend. En z'n mond is ook te groot. Letterlijk dan he.quote:

zolang het maar geen rik is....quote:

Wat heb jij nou opeensquote:Op zondag 17 september 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms, heel soms, hangt dat belerende vingertje en je semi denigrerende teksten al snel de strot uit.
Net als net, een braaf leerlingetje uithangen: ik heb die site geblocked hoor, kijk eens wat goed.
dat bedoelde ik met doen, niet praten erover.
Hier heb jij een mooi plakplaatje voor in je schrift scanman ga nu maar lekker bij de andere pennenhouderkindertjes kleuren!![]()

Hij heeft wel het goede gereedschap voor een DIEPzinnig gesprekquote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Jeroen? Kun je een goed gesprek mee voeren.![]()

Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.quote:

Hij zit je te fokken manquote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou opeens...
Ik maakte een geintje over photobucket vanwege die vrij walgelijke foto's die je poste... en jij vat dat serieus op?![]()
Sorry, maar als het zo moet, laat dan maar.

Had hij in je droom ook die bril op?quote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.![]()

Flugel is helemaal 'Tijn minded' ik weet hetquote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat flugel het maar niet horen![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1816

Die bril kan af en het licht kan uitquote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Mijn god, dat was ff schrikken zo midden in de nacht. Pfieuw.![]()

Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had hij in je droom ook die bril op?![]()

kijk daar heb je het weer, walgelijk. Jij veroordeeld nu gewoon 50% van de nederlandse vrouwen met een maatje meer tot walgelijk!quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou opeens...
Ik maakte een geintje over photobucket vanwege die vrij walgelijke foto's die je poste... en jij vat dat serieus op?![]()
Sorry, maar als het zo moet, laat dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |