Het zou mij niets verbazen als Marlies morgen ook bij het raam gaat slapen. Marlies voelt nog wel iets voor Tijn, andersom ligt dat een beetje anders.quote:Op zondag 17 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Marlies: "Marcia en Tijn slapen daar. Vaag hè, dat daar iedere nacht iemand slaapt. Ik kan ook niet slapen van de hitte. Ik dacht dat het misschien al ochtend was, maar.... "
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.quote:Op zondag 17 september 2006 02:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, maar zonder seks hoor. Het kan wel zijn dat Tijn met een stijve wakker wordt en dat zou niets met geilheid hebben te maken. Dat heeft ie tenslotte meegedeeld.![]()
Ik ben nu eigenlijk wel blij dat je niet meer met mijn sig rondsjouwtquote:
Jep...quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Marlies morgen ook bij het raam gaat slapen. Marlies voelt nog wel iets voor Tijn, andersom ligt dat een beetje anders.
Als Tijn het een beetje uit zou spelen, zou die ongestraft er elke nacht 1 over z'n kneiter heen kunnen trekkenquote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.
Marcia staat ook een beetje op springen. Naar eigen zeggen kan ze het niet met haar vingers alleen en ik denk dat ze de vibo van Janine niet wil gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
ech geil voor marcia om een vent naast haar te hebben
Eerder op de avond vond ie haar gevaarlijk of was dat iemand anders?quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep...
Tijn: "Ik zie Marlies als een coole gast met lang haar"
Stream 5quote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
op welke stream gebeurt er iets?
quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel blij dat je niet meer met mijn sig rondsjouwt![]()
Ongezien zeg ik: nergensquote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
op welke stream gebeurt er iets?
Mooi, dat is de 3e al die bij het huis zal staan krijsen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Marcia wil niets doen wat haar Floris ook maar enigszins jaloers kan maken. Dus ze is nu vrij link bezig.
Heb ik gemist dan. Dus zijn mening over haar is ook al bijgesteld inmiddelsquote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eerder op de avond vond ie haar gevaarlijk of was dat iemand anders?
marcia lijkt mij naakt wel ech verschrikkelijk.. zo'n wit lichaamquote:Op zondag 17 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia staat ook een beetje op springen. Naar eigen zeggen kan ze het niet met haar vingers alleen en ik denk dat ze de vibo van Janine niet wil gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |