Ik ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bepaald wordt.
pak je geodriehoek d'r maar bijquote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bepaald wordt.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
pak je geodriehoek d'r maar bij
Spellingchecker.quote:Op zondag 17 september 2006 21:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke middelen hanteerd de Amsterdamse jeugd?
ik had dat al aangepastquote:
Over slechte grappen gesproken:quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers # 5: Is er nog licht voor Jack achter de.....
Lees hier alle "goeie" commentaren op de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Spijkerman's Kopzeikers.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef Omaha het volgende:
Walgelijk dat stuk over Natascha en pedofilie. Ik haak af.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is gewoon niet grappig, dat is nog het ergste
Ach, ik kan dat nooit meer gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Meid, je dacht dat het een man was, maar het bleek een muffin te zijn.
Hoeveel klonen van jou zitter daarbij?quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers # 5: Is er nog licht voor Jack achter de.....
Lees hier alle "goeie" commentaren op de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Spijkerman's Kopzeikers.
Geen, ik heb Super Size me gekeken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoeveel klonen van jou zitter daarbij?
Heb je een vriendin, ben je getrouwd of ben je homo?quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach, ik kan dat nooit meer gebruiken.
Welke van de drie toestanden komt neer op een verbod naar Captain Beefheart te luisteren?quote:Op zondag 17 september 2006 22:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb je een vriendin, ben je getrouwd of ben je homo?
O, o, o! Dat hangt af van de invulling van de betreffende toestand.quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Welke van de drie toestanden komt neer op een verbod naar Captain Beefheart te luisteren?
heb je wel gevochten of lik je zoals gewoonlijk weer je wonden zonder dat er iets is gebeurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |