schuld van Yvonne, ewk en Sidedick natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, mijn arme, heb je de lenteschoonmaak niet overleefd?
Ze heeft wel gelijk.quote:
Hoe is het jou vergaan, dit afgelopen half jaartje?quote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Hilbrand Nawijn gaat voor de klassieke look.
da's een sloper..quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
32G-tieten.
Ongeveer zoals het meiske in de post onder je.quote:Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe is het jou vergaan, dit afgelopen half jaartje?
Oioioi.quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
32G-tieten.
och heden... ik heb op een blauwe maandag een klas ZMOK kindertjes mogen begeleiden.. blijf daar vandaanquote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ongeveer zoals het meiske in de post onder je.
hij zei dat er geen taboes zouden mogen zijn, vandaar natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 12:33 schreef Aoristus het volgende:
wat heeft d66 nou weer te maken met die kerel z'n werk bij de SER
da's waar, dat zei hij he?quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hij zei dat er geen taboes zouden mogen zijn, vandaar natuurlijk
ZMOKkindertjes zijn leuk. Harde hand eroverheen, heropvoeden maar, herkneden die zieltjes. Allemaal voor het grote Floripas Revolutionair Front.quote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
och heden... ik heb op een blauwe maandag een klas ZMOK kindertjes mogen begeleiden.. blijf daar vandaan
over herhaling gesproken, die van Dijk is een mooie oplichter he ?quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
ZMOKkindertjes zijn leuk. Harde hand eroverheen, heropvoeden maar, herkneden die zieltjes. Allemaal voor het grote Floripas Revolutionair Front.
Godverredomme, breek me de bek niet open.quote:Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
over herhaling gesproken, die van Dijk is een mooi oplichter he ?
6 maandjes doen alsof je geinteresseerd bent in de gemeente Amsterdam en dan de keilatten nemen..
[pol 1018] Van As verneukt door Nawijn.
Goud, jong. Ik kijk ernaar uit om de degens met je te kruisen. Of om met Old Dirty Bastard te spreken: The game is on, bitch.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat een ouwerwets fijn gezicht om POL te openen en de bovenste zes reacties van de hand van Floripas te zien
Welkom terug! Helaas moet ik zelf straks weg maar ik ben er vanavond waarschijnlijk wel. Verzin maar vast wat leuke topics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |