abonnement Unibet Coolblue
pi_41868177
Wat ik nog het meest frappant vind is dat de grooste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen. What's the point of that? Als iets Amerika verzwakt heeft is het wel Bush. Kijk alleen al naar de olie-consumptie, overheidstekort, handelstekort, miliebeleid, enzovoorts.

En dan heb ik het nog niet eens over het buitenlandse beleid van Bush dat Amerika in een isolement plaatst, bijna de hele wereld kotst het Amerika van Bush uit (in tegenstelling tot het Amerika van Clinton). Het is dat Amerika zo groot is, maar anders waren ze allang buitengesloten van de rest van de wereld.

Iedereen met enige logica in zich kan zien dat Bush het slechtste is wat Amerika ooit is overkomen. Maarja, who cares dat Amerika op een grote crisis aandrijft met hun handelstekort?

Stelling: Als je Bush steunt bent je duidelijk anti-Amerikaans.

"Bush is weakening the United States in every way possible"

[ Bericht 3% gewijzigd door pberends op 16-09-2006 19:35:44 ]
pi_41868232
De meeste boeit het geen fuck hoe het in Amerika zelf toe gaat, maar vinden de foreign policy he-le-maal geweldig.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41868275
Bush is het tegendeel van isolationistisch. Hij drijft de VS in een isolement, dat is iets anders.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41868291
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Apropos het volgende:
Bush is het tegendeel van isolationistisch. Hij drijft de VS in een isolement, dat is iets anders.
Oh ja, dat bedoel ik, even aanpassen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:27:26 #5
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41869605
Kerry en Gore hadden Amerika overgeleverd met knikkende kniëen aan Osama en zich overgegeven aan de eerste de beste ambassadeur die ze maar hadden kunnen vinden. Dus nee, Bush is niet perfect, geen groot denker, geen groot militair strateeg en zelfs geen goede politicus, maar het alternatief zou een milieu-hippie of een gefrustreerde Vietnamveteraan geweest zijn. En hun acties zouden catastrofaal geweest zijn.

Maar het kan natuurlijk NOG erger. Bijvoorbeeld als de president na Bush het isolationisme nieuw leven inblaast en de wereld naar de knoppen laat gaan door zich nergens mee te bemoeien.
pi_41870539
Daar gaan we weer...
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:08:50 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41870649
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kerry en Gore hadden Amerika overgeleverd met knikkende kniëen aan Osama en zich overgegeven aan de eerste de beste ambassadeur die ze maar hadden kunnen vinden. Dus nee, Bush is niet perfect, geen groot denker, geen groot militair strateeg en zelfs geen goede politicus, maar het alternatief zou een milieu-hippie of een gefrustreerde Vietnamveteraan geweest zijn. En hun acties zouden catastrofaal geweest zijn.

Maar het kan natuurlijk NOG erger. Bijvoorbeeld als de president na Bush het isolationisme nieuw leven inblaast en de wereld naar de knoppen laat gaan door zich nergens mee te bemoeien.
Yeah, right.

Zo kun je elke misdaad wel goed praten.
"Wees blij dat ik haar vermoord heb, wellicht werd ze morgen wel overreden door een vrachtwagen, en was ze levenslang verlamd! Kees is namelijk niet zo'n goede chaffeur hoor...'

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41870885
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Apropos het volgende:
Bush is het tegendeel van isolationistisch. Hij drijft de VS in een isolement, dat is iets anders.
Op het gebied van Kyoto en het oorlogstribunaal in Den Haag is het nog wel het geval lijkt me. Het eerste jaar was Bush volgens mij ook op 'militair' gebied isolationistisch, maar daar kwam door 9/11 verandering in.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41871198
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Op het gebied van Kyoto en het oorlogstribunaal in Den Haag is het nog wel het geval lijkt me.
Klopt, maar ik denk dat het militair beleid de voornaamste reden is voor de afnemende populariteit van de VS.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41871223
Hoezo is Clinton opeens een held? Hij heeft ook een portie illigale oorlogen gehad en wiretapping heel erg uitgebreid zonder enige reden. Die grote steun is net zo hypocriet als die aan Bush.

Iig, Bush mag best vervangen worden. Maar daar schieten we nog weinig mee op omdat het grootste probleem in Congress zit.
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:34:49 #11
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_41871280
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef pingu_ het volgende:
Hoezo is Clinton opeens een held? Hij heeft ook een portie illigale oorlogen gehad en wiretapping heel erg uitgebreid zonder enige reden. Die grote steun is net zo hypocriet als die aan Bush.

Iig, Bush mag best vervangen worden. Maar daar schieten we nog weinig mee op omdat het grootste probleem in Congress zit.
Clinton is niet opeens een held, maar het Amerika van Clinton viel goed mee te leven. Het Amerika van Bush is de as van het kwaad.
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:36:46 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41871333
Het was onder Clinton trouwens ook geen hosanna natuurlijk, en is Amerika al langer de grote boeman. Grootste verschil imho is de relatie met de bevriende landen die door diplomatieke onkunde is beschadigd.

Ook de zin "Het is dat Amerika zo groot is, maar anders waren ze allang buitengesloten van de rest van de wereld." is onzin, het is juist de grootte wat hen in deze situatie heeft gebracht.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41871355
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:34 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Clinton is niet opeens een held, maar het Amerika van Clinton viel goed mee te leven. Het Amerika van Bush is de as van het kwaad.
Wanneer valt er beter mee te leven? Beetje vaag imo.
pi_41871412
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef Sidekick het volgende:
Het was onder Clinton trouwens ook geen hosanna natuurlijk, en is Amerika al langer de grote boeman. Grootste verschil imho is de relatie met de bevriende landen die door diplomatieke onkunde is beschadigd.

Ook de zin "Het is dat Amerika zo groot is, maar anders waren ze allang buitengesloten van de rest van de wereld." is onzin, het is juist de grootte wat hen in deze situatie heeft gebracht.
Echte vriendschap is er nooit echt geweest, het was vooral een illusie. Daar valt nog wel mee te leven zolang er geen grote dingen uitbreken als het gezeik met terrorisme atm. Zelfs binnen Europa valt de sfeer vaak erg tegen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:42:10 #15
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_41871434
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Wanneer valt er beter mee te leven? Beetje vaag imo.
Nou het lijkt me niet zo moeilijk. Tijdens Clinton was er in elk geval dialoog. Bij Bush is het 'you're with us or against us'. Het lijkt me duidelijk dat de keuzeopties bij Clinton uitgebreider waren en dat daar dus meer beweegruimte was om mee te leven.
pi_41871588
De houding van Bush begint zelfs zijn eigen partij tegen zich op te zetten. Dus die zullen dan binnenkort ook wel tot de as van het kwaad behoren
stupidity has become as common as common sense was before
pi_41871750
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kerry en Gore hadden Amerika overgeleverd met knikkende kniëen aan Osama en zich overgegeven aan de eerste de beste ambassadeur die ze maar hadden kunnen vinden. Dus nee, Bush is niet perfect, geen groot denker, geen groot militair strateeg en zelfs geen goede politicus, maar het alternatief zou een milieu-hippie of een gefrustreerde Vietnamveteraan geweest zijn. En hun acties zouden catastrofaal geweest zijn.

Maar het kan natuurlijk NOG erger. Bijvoorbeeld als de president na Bush het isolationisme nieuw leven inblaast en de wereld naar de knoppen laat gaan door zich nergens mee te bemoeien.
Osama en de rest van al die geitenwollensokken terroristen zijn wel allemaal na 911 "actief" geworden...

mehn, er is een wereld van verschil tussen de situatie van de wereld tussen voor 2001 en na 2001. daarmee wil ik dus zeggen dat er dus als er iets niet goed is, dat het de beleid van bush is..
pi_41871764
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Nou het lijkt me niet zo moeilijk. Tijdens Clinton was er in elk geval dialoog. Bij Bush is het 'you're with us or against us'. Het lijkt me duidelijk dat de keuzeopties bij Clinton uitgebreider waren en dat daar dus meer beweegruimte was om mee te leven.
De dialoog met Europa mbt Bosnie was serieus? Dat was een grote grap en Clinton negeerde zijn bondgenoten toen hij het ze zat werdt.
pi_41871802
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Osama en de rest van al die geitenwollensokken terroristen zijn wel allemaal na 911 "actief" geworden...
Wat ?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41871932
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Osama en de rest van al die geitenwollensokken terroristen zijn wel allemaal na 911 "actief" geworden...

mehn, er is een wereld van verschil tussen de situatie van de wereld tussen voor 2001 en na 2001. daarmee wil ik dus zeggen dat er dus als er iets niet goed is, dat het de beleid van bush is..
Voor 2001 werden er al zat aanslagen gepleegd door het soort lui: WTC (1993), ambassades in Kenya en Tanzania (1998), USS Cole (2000), etc., en een zooi dat op tijd voorkomen is. In de 5 jaren na 2001 zijn er amper aanslagen van dit kaliber geweest tegen de VS buiten hun grondgebied.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:45:33 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41873248
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kerry en Gore hadden Amerika overgeleverd met knikkende kniëen aan Osama en zich overgegeven aan de eerste de beste ambassadeur die ze maar hadden kunnen vinden. Dus nee, Bush is niet perfect, geen groot denker, geen groot militair strateeg en zelfs geen goede politicus, maar het alternatief zou een milieu-hippie of een gefrustreerde Vietnamveteraan geweest zijn. En hun acties zouden catastrofaal geweest zijn.
(...)
Hoe een hypotetische andere president het gedaan zou hebben blijft koffiedikkijken, maar met buitenlandbeleid van Bush mag met recht catastrofaal genoemd worden.

1) Verlies van vertrouwen in de VS door het unilateraal opzeggen van allerlei verdragen (SALT, KYOTO, ETC)
2) De VS worden nu alom gezien als de grootste bedreiging voor de wereldvrede
3) Een oorlog begonnen die al vele malen meer gekost heeft dan verwacht, en nog lang niet gewonnen is
4) De-stabilisering van het Midden-Oosten door diezelfde oorlog
5) Geloofwaardigheid VS aangetast door veelvuldig liegen over allerlei zaken (aanloop Irak oorlog, WMD, geheime gevangenissen)
6) Een zware aanslag op de internationale rechtsorde gepleegd door niet erkennen van het strafhof in Den Haag, het openlijk niet meer valide verklaren van de conventies van Genève en het zonder mandaat beginnen van een oorlog.
7) Een openlijk falen om het terrorisme effectief te bestrijden. (Er wordt wel veel geweld gebruikt, maar het aantal potentiële terroristen is enkel gegroeid onder zijn beleid)
8) Diverse grote schandalen gekoppeld aan zijn regering. (Rovergate, Abu-Graib, vermeende connecties Saddam-Al Quaïda)
9) Een algemene debiele uitstraling in de media, het maken van enorme blunders.
10) Het onnodig schofferen van oude bondgenoten zoals Duitsland en Frankrijk, het verzwakken van de NAVO door het beginnen over een "coalition of the willing" (Op dat schofferen is hij trouwens met hangende pootjes terug moeten komen)

En dat zijn nog maar 10 punten die ik zo uit het hoofd kan geven. Het beleid van Bush is catastrofaal geweest. Voor de wereld, maar op de eerste plaats voor de VS zelf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:47:14 #22
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41873298
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Osama en de rest van al die geitenwollensokken terroristen zijn wel allemaal na 911 "actief" geworden...
Pardon?
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:56:44 #23
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_41873597
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Voor 2001 werden er al zat aanslagen gepleegd door het soort lui: WTC (1993), ambassades in Kenya en Tanzania (1998), USS Cole (2000), etc., en een zooi dat op tijd voorkomen is. In de 5 jaren na 2001 zijn er amper aanslagen van dit kaliber geweest tegen de VS buiten hun grondgebied.
Als we alle aanslagen in Irak even vergeten
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_41873693
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:56 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Als we alle aanslagen in Irak even vergeten
Van een andere orde, er is verschil tussen die shit met ambassades en schepen en en een IED.

-edit-

Maar voor 2001 waren ze zeker wel actief dus.
pi_41873760
ik zou het niet erg vinden als bush iets vervelends in zijn hersenen zou krijgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 16 september 2006 @ 23:07:27 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41873892
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het niet erg vinden als bush iets vervelends in zijn hersenen zou krijgen.
Die kans is uiterst gering
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_41875260
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Voor 2001 werden er al zat aanslagen gepleegd door het soort lui: WTC (1993), ambassades in Kenya en Tanzania (1998), USS Cole (2000), etc., en een zooi dat op tijd voorkomen is. In de 5 jaren na 2001 zijn er amper aanslagen van dit kaliber geweest tegen de VS buiten hun grondgebied.
De aanslag op de USS Cole is BS en hebben ze ook toegegeven, was.... vorige maand? in het nieuws.
Je bent trouwens ook de 'Oklahoma city bombing' in 1995 vergeten, een zaakje wat net zo stinkt als de USS Cole en 9/11 (maar ga geen conspiricy theories hier uiten ).

Bush is, on ontkenbaar, 1 van de slechtste zaken die de VS/Wereld heeft kunnen gebeuren (niet alleen de persoon maar ook achterban natuurlijk).
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_41875449
Bush wil zelfs de conventie van geneve aanpassen om verdachten beter te kunnen martelen en rechtszaken tegen mensen te kunnen voeren ZONDER dat het bewijsmateriaal bekend hoeft te worden gemaakt!!!

Gelukkig is dit zelfs de republikeinse partij teveel en heeft ze het voorstel weggestemd, tot frustratie van Bush. Maar wat een idee over 'rechtstaat'moet die man hebben.

Het gevaar zit 'm er ook in dat wij trekjes van amerika (bush) zijn gaan overnemen. Bijvoorbeeld het overdreven screenen van allerlei zaken (zoals bijvoorbeeld het bewaren van emails door providers!) zonder dat er ook maar één aanwijzing is dat dit terroristen zal opsporen of weerhouden.
pi_41875460
Ik wil ook wel dat de POTUS een perfecte persoon is maar dat gaat ook nooit gebeuren. En meer info over dat mbt de USS Cole?
pi_41875647
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:01 schreef pingu_ het volgende:
Ik wil ook wel dat de POTUS een perfecte persoon is maar dat gaat ook nooit gebeuren. En meer info over dat mbt de USS Cole?
ok kan het niet zo snel terugvinden, mischien niet de USS Cole maar een ander schip :S Sowwy my bad

Was in het nieuws, VS geeft toe dat aanval op schip nep was..... grmbl welk schip.. waar... weet toch bijna zeker dat het over de USS Cole ging
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_41876601
Misschien bedoel je de USS Maine, van ruim een eeuw geleden? Waarvan overigens niet is toegegegeven dat de aanval ''nep'' was, maar dat er geen aanval van Spaanse zijde heeft plaatsgevonden?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41876899
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef Apropos het volgende:
Misschien bedoel je de USS Maine, van ruim een eeuw geleden? Waarvan overigens niet is toegegegeven dat de aanval ''nep'' was, maar dat er geen aanval van Spaanse zijde heeft plaatsgevonden?
nee nee, had te maken met het huidige terrorisme, maar ik kan er niets over terugvinden
ohwell, is ook meer dan een maand geleden, mischien gelezen op een conspiracy site.... kon toch zweren dat het in het nieuws was
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_41877019
O, dan zal het ook wel niet het Tonkin-incident zijn geweest.
Maar afgezien van de USS Cole, kan ik me helemaal geen schepen herinneren die doelwit werden van een aanslag.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41877097
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Apropos het volgende:
O, dan zal het ook wel niet het Tonkin-incident zijn geweest.
Maar afgezien van de USS Cole, kan ik me helemaal geen schepen herinneren die doelwit werden van een aanslag.
om het maar zo te zeggen.

I think my beer befuddled mind is mixing things up.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 17 september 2006 @ 01:02:35 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41877176


Dat is de mening van ook heel veel Amerikanen, gelukkig maar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41877314
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kerry en Gore hadden Amerika overgeleverd met knikkende kniëen aan Osama en zich overgegeven aan de eerste de beste ambassadeur die ze maar hadden kunnen vinden. Dus nee, Bush is niet perfect, geen groot denker, geen groot militair strateeg en zelfs geen goede politicus, maar het alternatief zou een milieu-hippie of een gefrustreerde Vietnamveteraan geweest zijn. En hun acties zouden catastrofaal geweest zijn.
Dit neem je toch zelf ook niet serieus hoop ik...
Jaja...
  zondag 17 september 2006 @ 01:10:24 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41877345
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:08 schreef Tybris het volgende:

[..]

Dit neem je toch zelf ook niet serieus hoop ik...
Ja hij wel hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 17 september 2006 @ 01:19:28 #38
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41877515
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:08 schreef Tybris het volgende:

[..]

Dit neem je toch zelf ook niet serieus hoop ik...
Je wilt toch niet in alle ernstigheid beweren dat die gefrustreerde Vietnamfreak serieus een goed beleid zou kunnen neerzetten?
  zondag 17 september 2006 @ 01:20:59 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41877543
beter of goed?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 01:21:15 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41877549
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je wilt toch niet in alle ernstigheid beweren dat die gefrustreerde Vietnamfreak serieus een goed beleid zou kunnen neerzetten?
Nou veel slechter dan dit kan niet.

Dus ja, dat zou hij kunnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41877580
John Mccain is ook een gefrustreerd Vietnamveteraan, maar misschien zou hij het wel beter hebben gedaan.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 17 september 2006 @ 01:27:01 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41877679
ik hoop sowieso dat de volgende president democraat is en meer gaat doen aan nationale politiek, nationale burgervrijheiden en nationale levensstandaard.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 01:28:02 #43
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_41877706
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je wilt toch niet in alle ernstigheid beweren dat die gefrustreerde Vietnamfreak serieus een goed beleid zou kunnen neerzetten?
Je wilt toch niet in alle ernstigheid beweren dat je daar iets over kunt zeggen op dit moment? Wat die gefrustreerde Vietnamfreak zou doen weten we niet, wat bush doet is kut.
lege ton
  zondag 17 september 2006 @ 01:30:52 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41877772
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop sowieso dat de volgende president democraat is en meer gaat doen aan nationale politiek, nationale burgervrijheiden en nationale levensstandaard.


Bush gooit het maar op 1 ding: Terrorisme.

Ik zeg niet dat je dat moet onderschatten maar iets anders kan ie niet meer zeggen. Een heel zwak excuus, de wat kortzichtige mensen vreten het als zoete koek helaas.

M'n zwager is net terug uit New Orleans om huizen te bouwen en het is daar nog een grote puinhoop. En dat is aan Bush te wijten.

Klein voorbeeldje maar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 17 september 2006 @ 01:33:07 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41877830
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:30 schreef popolon het volgende:

[..]



Bush gooit het maar op 1 ding: Terrorisme.

Ik zeg niet dat je dat moet onderschatten maar iets anders kan ie niet meer zeggen. Een heel zwak excuus, de wat kortzichtige mensen vreten het als zoete koek helaas.

M'n zwager is net terug uit New Orleans om huizen te bouwen en het is daar nog een grote puinhoop. En dat is aan Bush te wijten.

Klein voorbeeldje maar.
er gaat heel veel geld in de 'war on terrorism" en "the war on drugs" zitten.

'gelukkig' krijgen de republikeinen daar wel veel geld voor terug, maar goed voor het nationale volk is anders.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 01:36:07 #46
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_41877890
Waarom wordt er trouwens elke week een miljard dollar in Irak gepompt, en moeten de nabestaanden van 9/11 zelf sparen voor een gedenkplaats?
lege ton
  zondag 17 september 2006 @ 01:38:48 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41877927
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er gaat heel veel geld in de 'war on terrorism" en "the war on drugs" zitten.

'gelukkig' krijgen de republikeinen daar wel veel geld voor terug, maar goed voor het nationale volk is anders.
The 300 billion spent evicting one Iraqi dictator could have housed America's 3.5 million homeless ..... forever.

Tja.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41877994
als nu bij de mid-term verkiezingen van november de Democraten de meerderheid krijgen in het Congress.
zullen ze dan Bush kunnen 'impeachen'?
of is daar een bepaalde (2/3?) meerderheid voor nodig.

maar waarschijnlijk zullen de Democraten het niet verantwoord vinden om een president te impeachen terwijl te 'war on terror' nog aan de gang is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_41878111
ah, ik zie het al 2/3 van de Senaat is nodig.
omdat maar 1/3 van Senaat gekozen wordt deze mid-term verkiezingen zullen de Democraten wel geen 2/3 meerderheid kunnen krijgen.
of Republikeinen moeten mee stemmen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 17 september 2006 @ 01:50:58 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41878159
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:48 schreef Caesu het volgende:
ah, ik zie het al 2/3 van de Senaat is nodig.
omdat maar 1/3 van Senaat gekozen wordt deze mid-term verkiezingen zullen de Democraten wel geen 2/3 meerderheid kunnen krijgen.
of Republikeinen moeten mee stemmen.
ik zou gewoon bush zijn termijn laten uitzitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41878202
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Op het gebied van Kyoto en het oorlogstribunaal in Den Haag is het nog wel het geval lijkt me. Het eerste jaar was Bush volgens mij ook op 'militair' gebied isolationistisch, maar daar kwam door 9/11 verandering in.
Ook de regering Clinton heeft de VN contributiegelden nooit betaald. In de aanloop naar de oorlog tegen de Taliban hebben de V.S. uiteindelijk schoon schip gemaakt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_41878808
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je wilt toch niet in alle ernstigheid beweren dat die gefrustreerde Vietnamfreak serieus een goed beleid zou kunnen neerzetten?
We weten één ding zeker: Een laagbegaafde cowboy aangestuurd door een neo-conservatistische club kan het in ieder geval niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tybris op 17-09-2006 02:45:48 ]
Jaja...
pi_41879324
Ik ben geen fan van Bush, maar door dit topic word ik toch weer geprikkeld om dwars te gaan liggen.

Er zijn twee dingen die je Bush kunt verwijten. Hij heeft de uitgaven compleet uit de hand laten lopen en hij is niet actief genoeg bezig met Irak.

Om met het eerste te beginnen: Bush heeft enorm veel extra geld uitgegeven. Een PvdAer zou er jaloers op zijn. Als dit geld nou geinvesteerd was in iets zinvols, dan was er wat voor te zeggen, maar een veel te groot deel is opgegaan aan medicijnen en scholing, lees leraren. De programma's voor Medicaid en Medicare zijn tot stand gekomen na een sterke lobby van medicijnfabrikanten en verenigingen van bejaarden. Er worden per jaar miljarden verspild. "No child left behind", het programma voor beter onderwijs: de bedragen die in Amererika aan onderwijs worden uitgegeven, grenzen aan het krankzinnige. Helaas worden er niet meer slimme Amerikaantjes klaargestoomd voor de arbeidsmarkt. Een leraar in de VS verdient ondertussen wel grofweg twee tot drie keer zo veel als een leraar in Nederland.

Alhoewel ik indertijd geen reden zag om Irak binnen te vallen en het ook geen verstandig plan vond, ben ik langzaam in gaan zien dat de inval onvermijdelijk en zinvol was. Als het toen Irak niet was geweest, dan was nu Iran wel aan de beurt geweest. Het vrije Westen kan heel lang geprovoceerd worden, maar op een gegeven moment is de koek op en moet er actie worden ondernomen. Wat betreft die actie is er genoeg stof voor discussie. Achteraf gezien had ik liever een complete anihilation van Irak gezien, maar in deze tijden van zwakke magen is zoiets niet meer in te denken. De gedachte achter zo'n aanpak - by the way - is dat je laat zien wie de sterkste is. Met ons valt niet te spotten. Wil je provoceren? Ga je gang maar. Het voordeel van de huidige "zachte" aanpak is dat er een tweede democratie in het Midden-Oosten is aan het ontstaan. Dit is een verssccccchrrrrrrikkkkkkkeeeeellllllliiiiijjjjjkkkkkkk lastig project, dat gedoemd is te mislukken. Een project van deze omvang, uitgevoerd door een overheid, kan alleen maar falen. Gelukkig zijn er ook nog Irakezen die de smaak van de vrijheid hebben geproefd. Het feit dat zij niet massaal in opstand tegen de huidige regering komen, maar het vooral op elkaar hebben voorzien, geeft aan dat er hoop is. Desondanks mag je van een president verwachten dat hij "zijn" oorlog door dik en dun verdedigt, en keer op keer uitlegt waarom de VS daar zit, en waarom een tweede democratie in het MO een groeikern voor vrede is.

Maar laat ik Bush eens verdedigen. Hij kwam aan de macht toen de zeepbel onder de aandelenmarkten uit elkaar klapte en de economie al een tijdje in een dip zat. Zijn voorganger, Bill Clinton, heeft heus wel goede zaken gedaan, maar hij liep in Europese stijl graag om de hete soep heen. De problemen die we nu met Noord-Korea en Al Quaida hebben, waren er waarschijnlijk niet geweest als Clinton wat doortastender had opgetreden. Ik geef toe, het is gemakkelijk praten achteraf, maar veel Bush bashers / Clinton lovers willen het niet eens zien. Desondanks heeft Bush de economie weer razend snel op de rails weten te krijgen, met indrukwekkende groeicijfers en een verrassend lage werkeloosheid als gevolg. Die werkeloosheid is verrassend laag, als je je realiseert dat er ieder jaar honderdduizenden illegalen het land binnen komen, die allemaal werk vinden. Zijn slappe houding jegens illegalen vind ik ook niet best, vooral omdat ik me het schompes heb moeten werken voor een greencard.

Pro-Bush = Anti-Amerikaans? Ach Pberends, je hebt al vaker de plank volledig misgeslagen. Bush is op dit moment niet populair, maar veel Amerikanen zien hem liever in het Witte Huis dan welke Democratische kandidaat dan ook. En juist de mensen die het meest van Amerika houden, het hart van Amerika, staan nog steeds achter hun president. Je moet er een tijdje voor in het Mid-Westen hebben gewoond, voordat je dat door hebt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 17 september 2006 @ 03:22:38 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41879476
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben geen fan van Bush, maar door dit topic word ik toch weer geprikkeld om dwars te gaan liggen.

Er zijn twee dingen die je Bush kunt verwijten. Hij heeft de uitgaven compleet uit de hand laten lopen en hij is niet actief genoeg bezig met Irak.

Om met het eerste te beginnen: Bush heeft enorm veel extra geld uitgegeven. Een PvdAer zou er jaloers op zijn. Als dit geld nou geinvesteerd was in iets zinvols, dan was er wat voor te zeggen, maar een veel te groot deel is opgegaan aan medicijnen en scholing, lees leraren. De programma's voor Medicaid en Medicare zijn tot stand gekomen na een sterke lobby van medicijnfabrikanten en verenigingen van bejaarden. Er worden per jaar miljarden verspild. "No child left behind", het programma voor beter onderwijs: de bedragen die in Amererika aan onderwijs worden uitgegeven, grenzen aan het krankzinnige. Helaas worden er niet meer slimme Amerikaantjes klaargestoomd voor de arbeidsmarkt. Een leraar in de VS verdient ondertussen wel grofweg twee tot drie keer zo veel als een leraar in Nederland.

Alhoewel ik indertijd geen reden zag om Irak binnen te vallen en het ook geen verstandig plan vond, ben ik langzaam in gaan zien dat de inval onvermijdelijk en zinvol was. Als het toen Irak niet was geweest, dan was nu Iran wel aan de beurt geweest. Het vrije Westen kan heel lang geprovoceerd worden, maar op een gegeven moment is de koek op en moet er actie worden ondernomen. Wat betreft die actie is er genoeg stof voor discussie. Achteraf gezien had ik liever een complete anihilation van Irak gezien, maar in deze tijden van zwakke magen is zoiets niet meer in te denken. De gedachte achter zo'n aanpak - by the way - is dat je laat zien wie de sterkste is. Met ons valt niet te spotten. Wil je provoceren? Ga je gang maar. Het voordeel van de huidige "zachte" aanpak is dat er een tweede democratie in het Midden-Oosten is aan het ontstaan. Dit is een verssccccchrrrrrrikkkkkkkeeeeellllllliiiiijjjjjkkkkkkk lastig project, dat gedoemd is te mislukken. Een project van deze omvang, uitgevoerd door een overheid, kan alleen maar falen. Gelukkig zijn er ook nog Irakezen die de smaak van de vrijheid hebben geproefd. Het feit dat zij niet massaal in opstand tegen de huidige regering komen, maar het vooral op elkaar hebben voorzien, geeft aan dat er hoop is. Desondanks mag je van een president verwachten dat hij "zijn" oorlog door dik en dun verdedigt, en keer op keer uitlegt waarom de VS daar zit, en waarom een tweede democratie in het MO een groeikern voor vrede is.

Maar laat ik Bush eens verdedigen. Hij kwam aan de macht toen de zeepbel onder de aandelenmarkten uit elkaar klapte en de economie al een tijdje in een dip zat. Zijn voorganger, Bill Clinton, heeft heus wel goede zaken gedaan, maar hij liep in Europese stijl graag om de hete soep heen. De problemen die we nu met Noord-Korea en Al Quaida hebben, waren er waarschijnlijk niet geweest als Clinton wat doortastender had opgetreden. Ik geef toe, het is gemakkelijk praten achteraf, maar veel Bush bashers / Clinton lovers willen het niet eens zien. Desondanks heeft Bush de economie weer razend snel op de rails weten te krijgen, met indrukwekkende groeicijfers en een verrassend lage werkeloosheid als gevolg. Die werkeloosheid is verrassend laag, als je je realiseert dat er ieder jaar honderdduizenden illegalen het land binnen komen, die allemaal werk vinden. Zijn slappe houding jegens illegalen vind ik ook niet best, vooral omdat ik me het schompes heb moeten werken voor een greencard.

Pro-Bush = Anti-Amerikaans? Ach Pberends, je hebt al vaker de plank volledig misgeslagen. Bush is op dit moment niet populair, maar veel Amerikanen zien hem liever in het Witte Huis dan welke Democratische kandidaat dan ook. En juist de mensen die het meest van Amerika houden, het hart van Amerika, staan nog steeds achter hun president. Je moet er een tijdje voor in het Mid-Westen hebben gewoond, voordat je dat door hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 september 2006 @ 03:27:43 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41879555
Kolere Lyrebird, jij bent ook al aardig de weg kwijt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41880116
Retereli.
pi_41880496
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef Lyrebird het volgende:
quote:
Wat betreft die actie is er genoeg stof voor discussie. Achteraf gezien had ik liever een complete anihilation van Irak gezien, maar in deze tijden van zwakke magen is zoiets niet meer in te denken.
je denkt precies hetzelfde als de terroristen die hetzelfde willen doen met usa
quote:
De gedachte achter zo'n aanpak - by the way - is dat je laat zien wie de sterkste is. Met ons valt niet te spotten. Wil je provoceren? Ga je gang maar.
als je het wilt aanpakken, moet je het in 1 keer goed doen... wat er nu is gebeurd, is dat je 'alle moslims' tegen je gekeerd hebt. het is geen war tegen irak maar een war tegen de islam geworden...

en laten zien wie de sterkste is -> sorry, maar dat is dus echt een zin dat zo uit de mond van bush kan komen
quote:
Het voordeel van de huidige "zachte" aanpak is dat er een tweede democratie in het Midden-Oosten is aan het ontstaan.


Denk je nou sireus dat bush in irak zat vanwege de democratie. de o zo democratie dat volgens bush daar moest komen, omdat het volgens zijn beeld niet goed was...

de usa geeft niets om de bevolking daarzo..
quote:
en keer op keer uitlegt waarom de VS daar zit, en waarom een tweede democratie in het MO een groeikern voor vrede is.
omdat saddam wmd's had? of omdat alqueda banden had met saddam?
een sireuze vraag: WTF gaat het bush opeens aan of er vrede is of niet in irak?
quote:
Maar laat ik Bush eens verdedigen.
quote:
Desondanks heeft Bush de economie weer razend snel op de rails weten te krijgen, met indrukwekkende groeicijfers en een verrassend lage werkeloosheid als gevolg.
economie weer op zn rails? are u fokkin kidding me? usa is bankroet
quote:
En juist de mensen die het meest van Amerika houden, het hart van Amerika, staan nog steeds achter hun president. Je moet er een tijdje voor in het Mid-Westen hebben gewoond, voordat je dat door hebt.

wehehehe... laat maar zitten...

en over iran en korea: enige wat ze doen is een kernwapen maken... enige wat usa doet daartegen: bedreigen.. zeggen dat ze het niet mogen produceren...

leg mij eens uit, waarom usa wel en korea en iran geen kernwapens mogen maken?

dat jij vind dat de usa zomaar landen mag aanvallen (terwijl de navo daar niet achterstond) en dan nog eens je eigen democratie invoeren..

weet je wat het is? de mentaliteit van de amerikanen.. dat ze dit allemaal best vinden en dat het allemaal best wel kan... dat jij hier vanuit het westen de mensen in middenoosten maar even gaat vertellen hoe het moet..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2006 05:39:55 ]
pi_41881117
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef Lyrebird het volgende:
Maar laat ik Bush eens verdedigen. Hij kwam aan de macht toen de zeepbel onder de aandelenmarkten uit elkaar klapte en de economie al een tijdje in een dip zat. Zijn voorganger, Bill Clinton, heeft heus wel goede zaken gedaan, maar hij liep in Europese stijl graag om de hete soep heen. De problemen die we nu met Noord-Korea en Al Quaida hebben, waren er waarschijnlijk niet geweest als Clinton wat doortastender had opgetreden. Ik geef toe, het is gemakkelijk praten achteraf, maar veel Bush bashers / Clinton lovers willen het niet eens zien. Desondanks heeft Bush de economie weer razend snel op de rails weten te krijgen, met indrukwekkende groeicijfers en een verrassend lage werkeloosheid als gevolg. Die werkeloosheid is verrassend laag, als je je realiseert dat er ieder jaar honderdduizenden illegalen het land binnen komen, die allemaal werk vinden. Zijn slappe houding jegens illegalen vind ik ook niet best, vooral omdat ik me het schompes heb moeten werken voor een greencard.
Economie opgestoomd is vooral door de rente op een historisch laag niveau van 1% te zetten, en kunstmatige ondersteuning van de aandelenmarkt (wat nou vrije markt?). Gevolg was inderdaad dat de economie het in eeste instantie beter deed, maar nu hebben we te maken met een gigantische huizenbubbel en gigantische schulden "Amerika leeft op te grote voet". Niet echt een prestatie.

Werkgelegenheid is ook amper toegenomen. Om nieuwe arbeidskrachten 'te huizen' die elke maand op de markt komen moet je minimaal 150.000 banen creëren. Iets wat Bush nog amper in geslaagd is ("jobless recovery").
( http://www.democrats.org/images/picture_this/pres_job_growth.gif )

Noord Korea is een zeer moeilijk en onvoorspelbaar geval. Iran wil met name kernwapens omdat ze zich bedreigd voelen door het beleid van Bush (en Israël). Clinton kon je niet echt van slappe knieën verwijten toen hij in Joegeslavië ingreep.

Een Clinton lover ben ik helemaal niet, behalve als je het relatief vergelijkt met Bush nu. Clinton deed veel te weinig aan de olie-consumptie (en milieu) en het toenemende handelstekort.
pi_41881412
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop sowieso dat de volgende president democraat is en meer gaat doen aan nationale politiek, nationale burgervrijheiden en nationale levensstandaard.
Meer Amerikaans isolationisme dus?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41881436
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
Wat ik nog het meest frappant vind is dat de grooste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen.
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Er zijn allerlei fervente Amerika-aanhangers (mensen die positief zijn over de inrichting / cultuur van de VS) die helemaal niet van Bush houden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 september 2006 @ 10:02:14 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41881447
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij is dat helemaal niet waar. Er zijn allerlei fervente Amerika-aanhangers (mensen die positief zijn over de inrichting / cultuur van de VS) die helemaal niet van Bush houden.
Klopt. Er zijn er best veel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41881654
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij is dat helemaal niet waar. Er zijn allerlei fervente Amerika-aanhangers (mensen die positief zijn over de inrichting / cultuur van de VS) die helemaal niet van Bush houden.
Dat zeg ik: Pro-Bush = Anti-Amerikaans.
  zondag 17 september 2006 @ 10:23:58 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41881692
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zeg ik: Pro-Bush = Anti-Amerikaans.
Pro Bush is conservatief Amerikaans.

Jammer dat er zoveel van zijn.

De ironie: De mensen met Nederlandse roots in de VS zijn vaak de meest fanatieke conservatieven. Ik heb er wat ontmoet en die mensen zijn echt eng.

Ze zouden eens een weekje Amsterdam moeten doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41881762
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zeg ik: Pro-Bush = Anti-Amerikaans.
Eh, maar je stelt dat de grootste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen.
En Pro-Bush = Anti-Amerikaans

Jouw eindsom is dan:
Amerika aanhangen = pro-Bush = anti-Amerikaans.
<=> Amerika aanhangen = anti-Amerikaans

Volgens mij is dat bazelen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 september 2006 @ 10:32:03 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41881799
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh, maar je stelt dat de grootste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen.
En Pro-Bush = Anti-Amerikaans

Jouw eindsom is dan:
Amerika aanhangen = pro-Bush = anti-Amerikaans.
<=> Amerika aanhangen = anti-Amerikaans

Volgens mij is dat bazelen .
Nee hoor, zelfs ik begrijp pberends voor een keer. 't Is even puzzelen maar dan kom je er wel uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_41882099
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh, maar je stelt dat de grootste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen.
En Pro-Bush = Anti-Amerikaans

Jouw eindsom is dan:
Amerika aanhangen = pro-Bush = anti-Amerikaans.
<=> Amerika aanhangen = anti-Amerikaans

Volgens mij is dat bazelen .
Ik bedoelde ook de grootste Amerika-aanhangers op dit forum.
pi_41882212
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook de grootste Amerika-aanhangers op dit forum.
Ik vermoed dat de meeste van die mensen niet zo zeer pro-Bush zijn als meer anti-terrorisme en anti-"Islamitisch fundamentalisme".
pi_41882568
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh, maar je stelt dat de grootste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen.
En Pro-Bush = Anti-Amerikaans

Jouw eindsom is dan:
Amerika aanhangen = pro-Bush = anti-Amerikaans.
<=> Amerika aanhangen = anti-Amerikaans

Volgens mij is dat bazelen .
Nee hoor, we hebben hier gewoon hele vreemde Amerika aanhangers, die overigens meestal niet dezelfde mening hebben als de meerderheid van het Amerikaanse volk. Bush wordt (eindelijk?) verguisd in eigen land, alleen de door hem zelf gezaaide angst houdt hem nog in het zadel.
Jaja...
  zondag 17 september 2006 @ 11:58:40 #69
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41883424
En wat als je een amerikaan tegenkomt die een Bush Countdown Clock draagt.

http://www.nationalnightmare.com/
Is hij dan anti-amerikaans, of anti-bush, of beiden, terwijl hij zegt trots te zijn op zijn land?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')