dat zou een lekkere lunch zijn! denk dat ik alleen uit elkaar zou knappen als ik dat allemaal op zou moeten eten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Een patat pinda, 3 broodjes gezond en een cup a soup Kip
Ik vervang eigenlijk alle merkproducten als het even kan door huismerkproducten. Ik heb dus geen Yofresh, maar AH huismerk yoghurt mayo, geen cup a soup maar AH huismerk één kops soep enzovoort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef Fuente het volgende:
Wat een lekkere recepten staan er bij
Ik heb eigenlijk nog een vraag he. Wie van jullie vervangt bepaalde Sonja Bakker producten voor goedkopere producten? En zo ja, welke voor welke?
Die aardappelen moeten kunnen ja denk ik. Maakt qua calorieën niks uit lijkt me. Rauwkost kan nooit kwaad en die dressing.. ach... tja.. qua calorieën per dag kan dat er op zich ook wel af denk ik. Ik pak alleen eerder gewoon een stuk komkommer of wat worteltjes bv en vermijd de dressing dus. Hoewel ik hier en daar wel weer wat extra vet kan gebruiken omdat ik geen boter op brood eet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef NiKos het volgende:
Ik ben ondertussen in week 2, op zich goed vol te houden, weinig moeite mee, eet haast meer dan dat ik deed, alleen veel gezonder en minder vet.. heb eigenlijk wat vragen:
- Mag je ipv gekookte aardappelen ook aardappelen op aluminium folie in de oven doen? Zonder boter o.i.d.?
- Mag je bij de lunch ook een bakje rauwkost met lightdressing extra?
- Bij die prei en zo, mag je daar geen sausje bij doen? Die gekookte prei is los toch niet te vreten?![]()
Het zijn voornamelijk nog wat aan mijn bovenarmen zit en aan buikrandjes.. ik denk an sich dat die 3 a 4 kilo daar in zullen zitten.. maar tnx meis..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Mickeys! Wat ga je goed!
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat je maat 34 hebt en volgens de dietiste nog eens 5 kilo kwijt zou kunnen/moeten. Dat lijkt mij eigenlijk redelijk ongezond mager.
Dus jij hebt een diëtiste die het eens is met Sonja Bakker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb.
Het gaat goed. Ik was inmiddels met de 2e sessie van 9 weken begonnen en heb bijna het gewicht gehaald wat ik in mijn dromen voor ogen had. Ik woog bij de start ongeveer 74 kilo. Vandaag de dag zit ik op 58. Het gewicht wat ik in mijn dromen had is 56 en dat gaat me zeker nog wel lukken. De dietiste zegt dat mijn perfecte gewicht 53,3 is dus wie weet dat ik heel langzaam die kan op kan komen. Het is nu week 7 van de 2e sessie. Maatje 40/42 ingeruild voor maatje 34 en ik voel me verdraaide goed. Ik kan het iedereen aanraden die nu veel of weinig wil afvallen en die veel of wat minder weegt maar toch ietsje er af wil hebben. Dat gezeur over te weinig eten en toestanden..
Jeps.. heb wel een aanvulling.. dietiste is trouwens tevens mijn trainer voor mijn revalidatie..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dus jij hebt een diëtiste die het eens is met Sonja Bakker?![]()
Je eet nog wel chocolade? Ik wil wel maar ik durf niet hahaha. zelfs de suiker laat ik staanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik zelf heel erg fijn vind, is dat ik niet meer de neiging heb om me vol te proppen met bijvoorbeeld chocolade
Ik mis het gewoon niet. Liep vanmorgen met trek (nog geen evergreen gehad) langs de Trekpleister waar buiten bakken vol met witte kitkat stonden. Normaal stond ik toch zéker bij de kassa, of op zn minst te twijfelen. Maar nu peins ik er niet over! Daar ben ik echt heel erg blij mee, ik hóef niet meer te snoepen!
Ik weet dat er een ander topic is hiervoor, maar ik vind het wel erg merkwaardig, gezien het feit dat de vereniging van diëtisten sterke bedenkingen heeft bij Sonja Bakker's dieet...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jeps.. heb wel een aanvulling.. dietiste is trouwens tevens mijn trainer voor mijn revalidatie..
Nou laatst heb ik de Desperate Housewives series deel 2 gekocht, en als je die gaat kijken hoort daar natuurlijk chocolade bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je eet nog wel chocolade? Ik wil wel maar ik durf niet hahaha. zelfs de suiker laat ik staan
Hij is meer trainer dan dietist, maar hij werkt vanuit het voedingscentrum. Als ik ga revalideren dan moet ik van hem binnen 20 minuten dat ik van de loopband (laatste oefening) ben gekomen iets verschrikkelijk slechts (volgens Sonja) eten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet dat er een ander topic is hiervoor, maar ik vind het wel erg merkwaardig, gezien het feit dat de vereniging van diëtisten sterke bedenkingen heeft bij Sonja Bakker's dieet...
Zouden meer mensen moeten doen iddquote:Trainer/diëtiste in één vind ik overigens géén gekke combinatie
Slecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef Mickeys het volgende:
Hoe gaat die bij jou nu?
Zie hier boven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Brighteyes hoe is het met het snaaien? Al een beetje onder controle?
Ja dat ken ik wel! Ben ook niet voor niets zo zwaar geworden toch!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slecht.
Maar ik ga tussen de ruggegraatloze periodes gewoon stug door.
[..]
Zie hier boven.
Ik heb mijn ruggegraat op dit moment echt nauwelijks onder controle. Zijn een paar dingetjes die nog even niet helemaal zo zijn zoals ik zou willen en dat kost wat energie zo af en toe.
Ja maar ik heb dat boekje niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het staat letterlijk voorgekauwd wat je elke dag moet eten, wat kan je daar nou niet aan snappen?
Geen idee eigenlijk hoe slecht taaitaai is. Geen idee of er veel suiker of vet in zit....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:13 schreef Nouk het volgende:
Taaitaai is vast niet zo erg toch.
Ik heb gister dropfruitduo's gegeten en zakje chips. Oops..
Shit sorry.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh... ik zag "dropfruitduo's" en nu heb ik er gelijk zo'n trek in.
Die dingen zijn levensgevaarlijk.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh... ik zag "dropfruitduo's" en nu heb ik er gelijk zo'n trek in.
Die dingen zijn levensgevaarlijk.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De 2e helft van mijn stationszakje van gisteren ligt thuis op tafel.
heb je ooit al eens iets gelezen over afvallen/dieten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoelang duurt het dieet eigenlijk? Duurt het weken of maanden? En als je er dan klaar mee bent kun je dan uiteindelijk weer gaan eten zoals je daarvoor deed of kom je dan weer aan?
Oeh lekker juist! Bietjes!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet vanavond bieten met kabeljauw.. ik kan wel huilen![]()
Daar heb ik écht geen zin in, iemand een alternatief?
Broodje filet americain ofzo![]()
die ben je zo weer kwijt. was dit weekend 1,5 kg aangekomen en nu alweer 2,3 kilo kwijt deze weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Deze week was ik precies 10 kilo en 2 kledingmaten kwijt maar ik ben bang dat ik er na deze week weer een kilo bij heb gegeten
Echt waar? Welke week is dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Vandaag spruitjes
Eindelijk, had ze al weer een tijdje zien liggen, maar ze stonden niet op het menu.....
Mijn man eet ze het liefst met spekjes, maar dat moet ik maar niet doen.
Ik heb daar gewoon een zak roerbakgroente en wat nasi kruiden doorheen gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet vanavond mihoen met kip, maar is dat gewoon die kale mihoen?
Dat is dan wel héél erg saai?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een zak roerbakgroente en wat nasi kruiden doorheen gedaan.
Week 8quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt waar? Welke week is dat?
Nu alvast alternatief gaat verzinnen...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:04 schreef Yoni het volgende:
*zucht*
Ik val niet af![]()
Ik kom ook niet aan, maar afvallen doe ik ook niet. Nou komt het afvallen bij mij wel vaker wat langzaam op gang, maar ik vind 't stom!
Omdraaien met de lunch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Vandaag ga ik boodschappen doen. En morgen ga ik beginnen.
Ik lust alleen in de ochtend echt geen kwark/yogurt ofzo hoor![]()
Wat kan ik dan het beste wel doen, als dit er wel geschreven staat.
Suc6 ik nammelijk ook!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:20 schreef ymme het volgende:
Zo week 1 de maandag, ik ben officieel begonnen met SB
Ja en de lunch vandaag is maar 2 crackers........quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:26 schreef glossy het volgende:
die week is ook erg streng koningin.
bijna al je tussen doortjes is drinken .
ik zit ook in die week
Nou Sonja kan me wat met d`r strenge week!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja en de lunch vandaag is maar 2 crackers........
heyz dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:22 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag weer werken van 14 tot 22 en moet dan werken op een schaal witte bonen in tomatensaus. Juk. En lunch een schaal yoghurt. Ik denk dat ik maar wat aanvul, dat gaat nooit lukken!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef ymme het volgende:
wat is een sas dag. Schijt aan Sonja dag
Vandaag ook uit eten geweest, tijd gebrek en had honger.. MAC
Verder wel overal aan gehouden
Nee hoor, ik zit in de 5de week zoals hierboven is te lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |