Klinkt ook al niet zo erg positiefquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Jenny_ het volgende:
Jeetje, ben met dag 2 bezig in week één... voel me zo slap als ik weet niet wat. Opzich is er niks mis met de menu's... maar vind het allemaal wel érg weinig. Ik probeer het vol te houden, maar als ik me nog zo voel over een week met SB, ga ik gewoon weer zelf een dieet samenstellen.
Pak dan extra fruit of een opkikker of iig iets magers op je broodje. Als je nu al met deze instelling gaat beginnen ga je het nooit volhouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef Jenny_ het volgende:
Ik heb net een pistolet met komkommer salade gegeten... dan ga ik vavavond wel wat langer naar de fitness. Ach, sas-momenten kunnen er ook zijn...
Stel je voor dat je een dag 700 kcaloriën eet ipv 600!quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Pak dan extra fruit of een opkikker of iig iets magers op je broodje. Als je nu al met deze instelling gaat beginnen ga je het nooit volhouden natuurlijk.
tja je moet toch wat om het anorexia figuur van sonja te behoudenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een dag 700 kcaloriën eet ipv 600!
Waarom mag je geen vorm van kritiek uiten en moet dat speciaal in een apart topic? Typisch struisvogelpolitiek...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef schatje het volgende:
Zeg, kap eens met die bijdehante opmerkingen. Dat doe je maar mooi ergens anders.
sjongejonge, dat wisten we nog niet hoor... ZE KOMT UIT WEST-FRIESLAND JA, EN ZO PRAAT ZE OOK... BIG DEAL!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:45 schreef Wutangtony het volgende:
Cursusje Uitspraak Nederlandsch voor Sonja?
16 kilo in hoeveel maanden?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef glossy het volgende:
ik vind het ideaal wat me naamgenoot heeft gemaakt,ik ben nu 16 kg kwijt,begin dec komt het nieuwe boekje uit ,dan ga ik daar ook mee beginnen ,kan je nog is afwisselen
ik ben 10 april begonnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef ymme het volgende:
[..]
16 kilo in hoeveel maanden?
Ik begin over ongeveer 2 weken met SB-dieet.
Bron: website Sonja Bakkerquote:HET NIEUWE BOEK VAN SONJA - BEREIK EN BEHOUD JE IDEALE GEWICHT
Begin december dit jaar zal het derde boek van Sonja in de winkels liggen. Bereik maar vooral BEHOUD je ideale gewicht. In haar nieuwe boek besteedt Sonja veel aandacht aan de bewustwording van het eetgedrag. Een fantastisch naslagwerk met weer acht weekmenu's om af te vallen, maar nu aangevuld met vier weekmenu's om op gewicht te blijven met heerlijke recepten. Naast deze menu's deze keer ook 'veel gestelde vragen', vrouwen in de overgang en de combinatie van voeding en gezondheid. Een aanrader!!
Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pfffffffffff ... hopelijk blijven alle vrouwen enigzins nog wat rond en niet uitziend zoals die topfotomodellen ... die gewoon graatmager zijn.:-)
Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.
Enneh... er is nog een verschil tussen moddervet en graatmager.
BraitAis (?) moddervet...gets, gelukkig is er een tussenweg..gelukkig wel hee.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.
Enneh... er is nog een verschil tussen moddervet en graatmager.
hihi...ik zit gelukkig nu boven de 90 ... 93 wel te verstaan. Woog begin 2005 115, 3 maand later 83 en nu dus weer een stijgende lijn. Ik ben dus wel blij met extra kg'squote:Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Pff de tijd dat ik graatmager zal zijn, komt denk ik toch echt pas als ik tussen zes plankjes lig
De weegschaal was wel lief voor me vanmorgen. Ik zit onder de 90 kgHeerlijk om die 8 weer eens te zien
ik heb het boek al een aantal maal uitgehad,ik begin gewoon steeds opnieuwquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Koningin het volgende:
En ben je telkens weer op nieuw begonnen bij week 1?
Wat voor nieuw boek is dat dan?
Dat heb ik dus ook. Wrsch heel stom en totaal fantasieloos, maar ik vind het heerlijk om nietquote:Op donderdag 28 september 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
Is het gek als ik dat Sonja Bakkeren stiekem eigenlijk heel leuk vind?![]()
Ik vind het echt ideaal om vooraf te weten wat ik eet en kan me enorm verheugen op bepaalde dingen die ik ga eten![]()
Klinkt goed!quote:Vanavond staat er prei en kabeljauw op het menu, maar dat recept heb ik omgegooid. Prei en kabeljauw lijkt me zo'n laffe hap.
Dus nu wordt het in sesamolie geroerbakte tilapiafilet met geroerbakte prei + winterwortel met een beetje ketjap manis, kokos, citroensap en kerriepoeder. En dan rijst ipv aardappelen. Njammie!
Ik zal morgen ofzo ook nog weer ff de flair recepten overtiepen
Ik heb gisteravond een pasta-ovenschotel met fêta gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je lunch een klein beetje karig eigenlijk. Daar zou ik dan iiig nog een glas melk oid bij doen.
Maar wel lekker dat je zelf al aan het mixen ben.
Jaja, ik ben mij er eentjequote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Aha! Schurkje! Dat had je er niet bij gezegd hè!
*belerend vingertje op steekt!
Ik heb genoeg fantasie, maar vaak geen zin 'm te gebruiken. Dit is wat dat betreft gewoon ideaalquote:Op donderdag 28 september 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Wrsch heel stom en totaal fantasieloos, maar ik vind het heerlijk om niet
te hoeven bedenken wat ik ga eten.
[..]
I knowquote:Klinkt goed!
Niet vergeten dat Ketjap Manis en kokos veel suiker bevatten. Maar goed, dat kan qua Kcal hoeveelheden wel lijen natuurlijk.
oooohhh mmmmjam...cracottes met kaasquote:Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ze zijn wel lekker!
Ik kon me vroeger nog wel eens te buiten gaan aan cracottes met kaas!
dat zou een lekkere lunch zijn! denk dat ik alleen uit elkaar zou knappen als ik dat allemaal op zou moeten eten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Een patat pinda, 3 broodjes gezond en een cup a soup Kip
Ik vervang eigenlijk alle merkproducten als het even kan door huismerkproducten. Ik heb dus geen Yofresh, maar AH huismerk yoghurt mayo, geen cup a soup maar AH huismerk één kops soep enzovoort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef Fuente het volgende:
Wat een lekkere recepten staan er bij
Ik heb eigenlijk nog een vraag he. Wie van jullie vervangt bepaalde Sonja Bakker producten voor goedkopere producten? En zo ja, welke voor welke?
Die aardappelen moeten kunnen ja denk ik. Maakt qua calorieën niks uit lijkt me. Rauwkost kan nooit kwaad en die dressing.. ach... tja.. qua calorieën per dag kan dat er op zich ook wel af denk ik. Ik pak alleen eerder gewoon een stuk komkommer of wat worteltjes bv en vermijd de dressing dus. Hoewel ik hier en daar wel weer wat extra vet kan gebruiken omdat ik geen boter op brood eet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef NiKos het volgende:
Ik ben ondertussen in week 2, op zich goed vol te houden, weinig moeite mee, eet haast meer dan dat ik deed, alleen veel gezonder en minder vet.. heb eigenlijk wat vragen:
- Mag je ipv gekookte aardappelen ook aardappelen op aluminium folie in de oven doen? Zonder boter o.i.d.?
- Mag je bij de lunch ook een bakje rauwkost met lightdressing extra?
- Bij die prei en zo, mag je daar geen sausje bij doen? Die gekookte prei is los toch niet te vreten?![]()
Het zijn voornamelijk nog wat aan mijn bovenarmen zit en aan buikrandjes.. ik denk an sich dat die 3 a 4 kilo daar in zullen zitten.. maar tnx meis..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Mickeys! Wat ga je goed!
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat je maat 34 hebt en volgens de dietiste nog eens 5 kilo kwijt zou kunnen/moeten. Dat lijkt mij eigenlijk redelijk ongezond mager.
Dus jij hebt een diëtiste die het eens is met Sonja Bakker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb.
Het gaat goed. Ik was inmiddels met de 2e sessie van 9 weken begonnen en heb bijna het gewicht gehaald wat ik in mijn dromen voor ogen had. Ik woog bij de start ongeveer 74 kilo. Vandaag de dag zit ik op 58. Het gewicht wat ik in mijn dromen had is 56 en dat gaat me zeker nog wel lukken. De dietiste zegt dat mijn perfecte gewicht 53,3 is dus wie weet dat ik heel langzaam die kan op kan komen. Het is nu week 7 van de 2e sessie. Maatje 40/42 ingeruild voor maatje 34 en ik voel me verdraaide goed. Ik kan het iedereen aanraden die nu veel of weinig wil afvallen en die veel of wat minder weegt maar toch ietsje er af wil hebben. Dat gezeur over te weinig eten en toestanden..
Jeps.. heb wel een aanvulling.. dietiste is trouwens tevens mijn trainer voor mijn revalidatie..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dus jij hebt een diëtiste die het eens is met Sonja Bakker?![]()
Je eet nog wel chocolade? Ik wil wel maar ik durf niet hahaha. zelfs de suiker laat ik staanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik zelf heel erg fijn vind, is dat ik niet meer de neiging heb om me vol te proppen met bijvoorbeeld chocolade
Ik mis het gewoon niet. Liep vanmorgen met trek (nog geen evergreen gehad) langs de Trekpleister waar buiten bakken vol met witte kitkat stonden. Normaal stond ik toch zéker bij de kassa, of op zn minst te twijfelen. Maar nu peins ik er niet over! Daar ben ik echt heel erg blij mee, ik hóef niet meer te snoepen!
Ik weet dat er een ander topic is hiervoor, maar ik vind het wel erg merkwaardig, gezien het feit dat de vereniging van diëtisten sterke bedenkingen heeft bij Sonja Bakker's dieet...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jeps.. heb wel een aanvulling.. dietiste is trouwens tevens mijn trainer voor mijn revalidatie..
Nou laatst heb ik de Desperate Housewives series deel 2 gekocht, en als je die gaat kijken hoort daar natuurlijk chocolade bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je eet nog wel chocolade? Ik wil wel maar ik durf niet hahaha. zelfs de suiker laat ik staan
Hij is meer trainer dan dietist, maar hij werkt vanuit het voedingscentrum. Als ik ga revalideren dan moet ik van hem binnen 20 minuten dat ik van de loopband (laatste oefening) ben gekomen iets verschrikkelijk slechts (volgens Sonja) eten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet dat er een ander topic is hiervoor, maar ik vind het wel erg merkwaardig, gezien het feit dat de vereniging van diëtisten sterke bedenkingen heeft bij Sonja Bakker's dieet...
Zouden meer mensen moeten doen iddquote:Trainer/diëtiste in één vind ik overigens géén gekke combinatie
Slecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef Mickeys het volgende:
Hoe gaat die bij jou nu?
Zie hier boven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef CarOnline het volgende:
Brighteyes hoe is het met het snaaien? Al een beetje onder controle?
Ja dat ken ik wel! Ben ook niet voor niets zo zwaar geworden toch!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slecht.
Maar ik ga tussen de ruggegraatloze periodes gewoon stug door.
[..]
Zie hier boven.
Ik heb mijn ruggegraat op dit moment echt nauwelijks onder controle. Zijn een paar dingetjes die nog even niet helemaal zo zijn zoals ik zou willen en dat kost wat energie zo af en toe.
Ja maar ik heb dat boekje niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het staat letterlijk voorgekauwd wat je elke dag moet eten, wat kan je daar nou niet aan snappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |