Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pfffffffffff ... hopelijk blijven alle vrouwen enigzins nog wat rond en niet uitziend zoals die topfotomodellen ... die gewoon graatmager zijn.:-)
Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.
Enneh... er is nog een verschil tussen moddervet en graatmager.
BraitAis (?) moddervet...gets, gelukkig is er een tussenweg..gelukkig wel hee.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, zolang niet alle mannen hun kop kaal scheren zullen er ook nog wel genoeg wat rondere vrouwen over blijven.
Enneh... er is nog een verschil tussen moddervet en graatmager.
hihi...ik zit gelukkig nu boven de 90 ... 93 wel te verstaan. Woog begin 2005 115, 3 maand later 83 en nu dus weer een stijgende lijn. Ik ben dus wel blij met extra kg'squote:Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Pff de tijd dat ik graatmager zal zijn, komt denk ik toch echt pas als ik tussen zes plankjes lig
De weegschaal was wel lief voor me vanmorgen. Ik zit onder de 90 kgHeerlijk om die 8 weer eens te zien
ik heb het boek al een aantal maal uitgehad,ik begin gewoon steeds opnieuwquote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Koningin het volgende:
En ben je telkens weer op nieuw begonnen bij week 1?
Wat voor nieuw boek is dat dan?
Dat heb ik dus ook. Wrsch heel stom en totaal fantasieloos, maar ik vind het heerlijk om nietquote:Op donderdag 28 september 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
Is het gek als ik dat Sonja Bakkeren stiekem eigenlijk heel leuk vind?![]()
Ik vind het echt ideaal om vooraf te weten wat ik eet en kan me enorm verheugen op bepaalde dingen die ik ga eten![]()
Klinkt goed!quote:Vanavond staat er prei en kabeljauw op het menu, maar dat recept heb ik omgegooid. Prei en kabeljauw lijkt me zo'n laffe hap.
Dus nu wordt het in sesamolie geroerbakte tilapiafilet met geroerbakte prei + winterwortel met een beetje ketjap manis, kokos, citroensap en kerriepoeder. En dan rijst ipv aardappelen. Njammie!
Ik zal morgen ofzo ook nog weer ff de flair recepten overtiepen
Ik heb gisteravond een pasta-ovenschotel met fêta gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind je lunch een klein beetje karig eigenlijk. Daar zou ik dan iiig nog een glas melk oid bij doen.
Maar wel lekker dat je zelf al aan het mixen ben.
Jaja, ik ben mij er eentjequote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Aha! Schurkje! Dat had je er niet bij gezegd hè!
*belerend vingertje op steekt!
Ik heb genoeg fantasie, maar vaak geen zin 'm te gebruiken. Dit is wat dat betreft gewoon ideaalquote:Op donderdag 28 september 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Wrsch heel stom en totaal fantasieloos, maar ik vind het heerlijk om niet
te hoeven bedenken wat ik ga eten.
[..]
I knowquote:Klinkt goed!
Niet vergeten dat Ketjap Manis en kokos veel suiker bevatten. Maar goed, dat kan qua Kcal hoeveelheden wel lijen natuurlijk.
oooohhh mmmmjam...cracottes met kaasquote:Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ze zijn wel lekker!
Ik kon me vroeger nog wel eens te buiten gaan aan cracottes met kaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |