Lui persoon....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Bibikuif22 het volgende:
Sorry maar ik ga niet heel klaagbaak doorlezen waar ik nooit kom omdat ik iets moet weten over de postbankik vond het al heel wat om WG&R na te zoeken
Maar evengoed bedankt!
Vanochtend wilde ik pinnen bij een automaat, die deed het niet. Dus misschien is het zelfs met de automaten niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
Kan je dan wel geld opnemen bij pinautomaten?
of je pint even met een andere bank pasquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat internet bankieren het niet doet bij de postbank. Degene die het topic opende heeft daarop de postbank gebeld waar werd medegedeeld door de postbank-mevrouw dat het ook niet mogelijk is om bij winkels te pinnen met een postbank-pas.
Ze kon nog niet vertellen hoelang dit zou duren...
Aangezien moet tanken ben ik toch wel benieuwd naar de waarheidsgehalte van dit verhaal, iemand van jullie er al mee te maken gehad vandaag??
quote:
Je kunt wel pinnen bij de postbank als je zelf bij een andere bank zit...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
mn vader heeft net gepint met postbank, kan gewoon
met een postbankpas dus...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef BoKo het volgende:
[..]
Je kunt wel pinnen bij de postbank als je zelf bij een andere bank zit...
Het is wel vervelend, maar dit ligt niet aan de bank. De stroom is uitgevallen in Arnhem waardoor Interpay geen contact kan maken met de Postbankcomputers. Intern draait het dus wel, maar er is geen contact met de buitenwereld... We kunnen er dus niks aan doen, er moet eerst weer 230 zijn!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef nr100 het volgende:
Dat is dan al weer de 2e keer deze week. Gaat lekker zo. MNH.![]()
Tja, vervelend voor ze, maar de Postbank krijgt de shit over zich heen. Op 15.000km van Nederland werkt mijn Rabobank pasje nog wel gewoon bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef BoKo het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, maar dit ligt niet aan de bank. De stroom is uitgevallen in Arnhem waardoor Interpay geen contact kan maken met de Postbankcomputers. Intern draait het dus wel, maar er is geen contact met de buitenwereld... We kunnen er dus niks aan doen, er moet eerst weer 230 zijn!!!
Tja dat is balen ja... Maar ja, ooit zal het ook eens gebeuren bij de Rabo. Alhoewel ik het niet hoop. Werk zelf en zit bij de Postbank, en kan nu dus ook bij mijn geld (weet de code van de kluis nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, vervelend voor ze, maar de Postbank krijgt de shit over zich heen. Op 15.000km van Nederland werkt mijn Rabobank pasje nog wel gewoon bijvoorbeeld
Wellicht wordt je direct in de houtgreep genomen door enkele Securior-mensen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef cohen het volgende:
Wat nou als je getankt hebt? En je kan niet pinnen? Moet je alle dan weer uit je tank halen ofzo
* heiden6 naar benzinepomp rijdt zonder cash geld en persoonlijke documenten, maar met een postbankpas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef cohen het volgende:
Wat nou als je getankt hebt? En je kan niet pinnen? Moet je alle dan weer uit je tank halen ofzo
Ach ja, alles kan..maar gelukkit zit ik in een maatschappij waar vrijwel alles cash betaald wordt, boodschappen, benzine.. kan prima. Scheelt een hoop gezeik met jankende mensen die rood staan, een kapot pasje blijven proberen of extra willen bijpinnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef BoKo het volgende:
[..]
Tja dat is balen ja... Maar ja, ooit zal het ook eens gebeuren bij de Rabo. Alhoewel ik het niet hoop. Werk zelf en zit bij de Postbank, en kan nu dus ook bij mijn geld (weet de code van de kluis niet). Het is irritant, wens het niemand toe... Je zal maar bij de supermarkt staan...
je kunt toch niet tanken als geen toegang hebt tot je bankjequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 naar benzinepomp rijdt zonder cash geld en persoonlijke documenten, maar met een postbankpas.
Overigens heeft een storing van mijn.postbank.nl toch niets met Interpay te maken, of ben ik nou gek?
ja want die hebben nooit een stroomstoring of somekindquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef verzameldirk het volgende:
ga dan ook bij een echte bank (Rabo)![]()
Nou of je gek bent staat hier ook even buiten van... Maar Mijn Postbank.nl draait voor het grootste gedeelte op saldogegevens, transactiegegevens, overboekingen enz... Maar dat contact met Arnhem kan niet gemaakt worden, dus krijgt het internetbankieren ook geen gegevens. Continue zijn er foutmeldingen en dat is gewoon vervelend, daarom gaat het helemaal offline...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 naar benzinepomp rijdt zonder cash geld en persoonlijke documenten, maar met een postbankpas.
Overigens heeft een storing van mijn.postbank.nl toch niets met Interpay te maken, of ben ik nou gek?
da's anders dan gesteld werdquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
je kunt toch niet tanken als geen toegang hebt tot je bankje![]()
Dit is dan wel weer buitenproportioneel grootquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja want die hebben nooit een stroomstoring of somekind![]()
![]()
![]()
je hebt toch geen toegang tot je bank als de boel eruit licht , dus je kunt ook niet tanken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef cohen het volgende:
Ik raad het je ernstig af om het te proberen. Bij betalen wordt er contact gezocht met Postbank via Interpay en dat lukt niet. Als je geen postbankklant bent dan moet het gewoon kunnen, maar wil je betalen met Postbank dan lukt het op dit moment niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:34 schreef Aventura het volgende:
Maareh naar wat ik begrijp kunnen de Postbank computers niet communiceren met Interpay. Betekent dit dat ik nu geen boodschappen kan doen?
Dan moet je eens een ander tankstation zoeken waar dat wel kan, zijin er voldoende van namelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
je hebt toch geen toegang tot je bank als de boel eruit licht , dus je kunt ook niet tanken.![]()
Het ligt niet aan het Tankstation... Postbank heeft nu een stroomstoring, dus er kan niet betaald worden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je eens een ander tankstation zoeken waar dat wel kan, zijin er voldoende van namelijk.
Waar was dat? En bij een eigen automaat, of een andere bank...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een kwartier geleden nog gepint met een postbankpas.
heb ik geen probleem mee, heb een prive tankpasje, waarop ik kan tanken metquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je eens een ander tankstation zoeken waar dat wel kan, zijin er voldoende van namelijk.
Maar wel getankt! Dat je niet kunt betalen merk je pas achterafquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef BoKo het volgende:
Het ligt niet aan het Tankstation... Postbank heeft nu een stroomstoring, dus er kan niet betaald worden...
In een winkel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef BoKo het volgende:
[..]
Waar was dat? En bij een eigen automaat, of een andere bank...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Aventura het volgende:
Zelfs de Girofoon doet het niet.
Die schrijft een UvB met 35 euro extra voor je uitquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Kriebbel het volgende:
Interessant
Wat zegt een conducteur als je door zo'n reden geenkaartje hebt?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef verzameldirk het volgende:
ga dan ook bij een echte bank (Rabo)![]()
Ik ben vandaag gelukkig lekker vrijquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Er is inderdaad een storing.(ik werk er en heb er zelf ook behoorlijk last van...)
quote:Ook klanten van andere banken kunnen problemen ondervinden met het betalingsverkeer. Volgens een woordvoerder van de Rabobank heeft dit te maken met een stroomstoring die zich in West-Nederland voordoet. Volgens de zegsman ligt het betalingsverkeer in de getroffen regio helemaal plat. Alle banken zijn hierdoor getroffen.
Overigens doet de storing zich niet voor bij Interpay.
http://www.nu.nl/news/825(...)Postbank_en_ING.html
Welke afdeling en locatie zit jij dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Er is inderdaad een storing.(ik werk er en heb er zelf ook behoorlijk last van...)
Afdeling: PBA (Postbank Advies)quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef BoKo het volgende:
[..]
Welke afdeling en locatie zit jij dan eigenlijk?
Dat komt omdat alles mondjesmaat weer op gang komt...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef APY het volgende:
Ik heb net gepind uit de automaat bij het Postkantoor, met Postbank pas, en in West-Nederland (Oegstgeest) maar het werkte wel gewoon. Eerder geprobeerd in Leiden, daar deed de automaat het helemaal niet. Lijkt me een zeer plaatselijke storing
Welke afdeling & locatie zit jij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef BoKo het volgende:
[..]
Welke afdeling en locatie zit jij dan eigenlijk?
Smart, LN03quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke afdeling & locatie zit jij?
Maandag 9 oktober 2006, 15:51 - De Postbank kampt sinds donderdagavond met problemen met de website. Sommige klanten kunnen Postbank.nl en internetbankier-site Mijnpostbank.nl niet of slecht bereiken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:15 schreef mikezwet het volgende:
Vanaf zondag avond 8 oktober tot nu maandag middag 9 oktober werkt mijn postbank niet.
Iemand een idee wat er aan de hand is ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef Wokkel het volgende:
*knip*
Mwah, zolang hetzelfde geldt voor Linux, DOS, Unix, Windows 3.1(1), Windows 95, Windows 98 SE, Windows 2000, Windows NT, Windows XP en Windows Vista zou ik me geen zorgen maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef Katinkat het volgende:
Nou bij mij doet ie het niet; vanmorgen niet en nu ook niet. Kan het komen doordat wij nog Windows 98 hebben; heb ergens eens gelezen dat dat in de toekomst problemen kan geven met internetbankieren.
Hier werkt het ook weer. Je zal maar net belasting moeten betalen, zit je wel met een boete omdat je te laat benquote:
Je kunt altijd nog een ouderwetse overschrijvingskaart versturen, nostalgisch enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:53 schreef mikezwet het volgende:
Hier werkt het ook weer. Je zal maar net belasting moeten betalen, zit je wel met een boete omdat je te laat ben![]()
Het frustrerende is dat de site het wel doet, maar het inloggen kom je niet inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
Werkt hier niet. Al de zoveelste keer...eikels
Dat had ik dus vorige week! Ik moest op de 15e betalen, anders een boete van 300 euro!!! En verdomme, doet die kutsite het niet. Om 23:50 pas weer en ik was dus net op tijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:53 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Hier werkt het ook weer. Je zal maar net belasting moeten betalen, zit je wel met een boete omdat je te laat ben![]()
Natuurlijk laat ik het niet op zijn beloop tot 23:50, toen deed de site het pas weer. Ik probeerde het al vanaf 10:00 in de ochtend! En elk uur weer proberen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef Faat het volgende:
Lekker suf van je dat dat dan op zijn beloop laat tot bijna 12 uur en je de site pas weer kunt bereiken.
Indien een betaling zo urgent is zoek je toch even naar iets anders. Zoals bijvoorbeeld de Saldofoon.
Maar, het is in ieder geval superirritant dit. Ik kwam ook even online om wat rekeningen te betalen en
de pagina kan niet worden weergegeven. Ik zal het zo nog weer eens proberen.
hm, ben niet de enige dus......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:12 schreef LoggedIn het volgende:
de postbank is wel veel down de laatste tijd.. Ik kan er al 2 dagen niet op nu
Normaal altijd zo kalm en beheerst, maar nu..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
Werkt hier niet. Al de zoveelste keer...eikels
Ik ben een driftkikker eerste klasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Normaal altijd zo kalm en beheerst, maar nu..
quote:Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Ik programmeer het nu gewoon even in, dat kon volgens mij in mijn postbank.nl. Gewoon een maandelijkse betaling op de 15e van de maand. Moet dit natuurlijk wel werken als de site offline is, maar dat zal vast wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef Faat het volgende:
Met Saldofoon bedoelde ik trouwens Girofoon, omdat ik het voorheen gebruikte om naar mijn saldo
te luisteren noem ik het onbewust Saldofoon
Andere mogelijkheid voor je zou zijn om de Postbank te bellen en het telefonisch laten overmaken.
Kost natuurlijk wel iets meer, maar te allen tijde minder dan die 300
mijnpostbank.nl?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Maar hij doet het weer
Whehe, wacht maar..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik kan d'r al een kwartier op, probeer nu te betalen
Het is pas woensdag of is je weekend al begonnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef LoggedIn het volgende:
Hier deed ie net weer wat.. Hufters van het uitzendbureau hebben salaris weer es niet erbij geschrevenDaar zit je dan 2 dagen voor de F5en op die kutsite
Dat wordt niet naar de stad gaan dit weekend
Ik kreeg net zoiets, maar dan met de aanvulling dat hoewel m'n onvrede terecht was ze verzochten me voortaan wat netter uit te drukkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit kreeg ik terug gemaild van de helpdesk die ik een boze mail heb gestuurd![]()
Geachte alwaysleft,
Terecht dat u momenteel niet tevreden bent over Mijn Postbank.nl. De afgelopen week heeft zich een aantal heel verschillende problemen voor gedaan. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.![]()
Natuurlijk houden wij u graag op de hoogte van de stand van zaken tijdens een storing, maar vaak is niet in te schatten hoe lang een storing gaat duren. Uiteraard proberen we de duur van een storing zo kort mogelijk te houden.![]()
Momenteel doen wij er alles aan om u de service te verlenen zoals u deze van ons mag verwachten. Wij hebben er daarom alle vertrouwen in dat u op zeer korte termijn weer naar alle tevredenheid gebruik maakt van Mijn Postbank.nl.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
![]()
![]()
virtueel was het niet zo, in het echt misschien ook niet, maar de klant zag het wel.. ra ra hoe kan dat tochquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:02 schreef BoKo het volgende:
Er was even een kleine hapering in de weergave van de gegevens op Mijn Postbank.nl en Girofoon. In werkelijkheid was dat niet zo. Is inmiddels al weer verholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |