De hele dag niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef cohen het volgende:
je kan ook niet pinnen bij ing en postbank vandaag...storing
Tja maar daar gaat het hier dus nu niet over!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef cohen het volgende:
je kan ook niet pinnen bij ing en postbank vandaag...storing
Alsof dit niet bij een andere bank kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Pelgrim het volgende:
Overstappen naar een andere bank misschien?
Zijn allemaal veel duurderquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Pelgrim het volgende:
Overstappen naar een andere bank misschien?
Dit ligt niet aan de Postbank. In Arnhem is de stroom utigevallen. Daardoor kan er geen contact gemaakt worden met de bank, aangezien daar alle gegevens staan... Wel leuk dat je gelijk op de postbank af geeft, maar dit ligt niet de de blauwe leeuw!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef 911GT2 het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel erg berg af met mijn postbank.nl. Ik denk dat ze er een beetje aan hun eigen succes aan onderdoor gaan momenteel.
Begrijp me niet verkeer ik vind het super die service ik ben gebruiker van de eerste minuut. Maar laatste weken gaat het vaak fout, of is er weer een gedeelte van de gegevens niet beschikbaar!
erg jammer![]()
in vianen was de stroom ook al uitgevallen,quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef BoKo het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan de Postbank. In Arnhem is de stroom utigevallen. Daardoor kan er geen contact gemaakt worden met de bank, aangezien daar alle gegevens staan... Wel leuk dat je gelijk op de postbank af geeft, maar dit ligt niet de de blauwe leeuw!!
Sorry dat ligt wel aan de blauwe leeuw, want een beetje organisatie heeft natuurlijk een backup draaien!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef BoKo het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan de Postbank. In Arnhem is de stroom utigevallen. Daardoor kan er geen contact gemaakt worden met de bank, aangezien daar alle gegevens staan... Wel leuk dat je gelijk op de postbank af geeft, maar dit ligt niet de de blauwe leeuw!!
We krijgen hier al meer signalen binnen dat enkele klanten kleine bedragen hebben kunnen pinnen, dus alles komt mondjesmaat weer op gang... Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
mn vader heeft net gepint bij de postbank, kan gewoon
In Arnhem staan alle gegevens, daar zullen heus wel backups voor zijn, alleen stroomvoorziening is wat lastiger he!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Sorry dat ligt wel aan de blauwe leeuw, want een beetje organisatie heeft natuurlijk een backup draaien!![]()
Sorry, dat ligt niet aan de blauwe leew. Tuurlijk zijn er backups... Maar dat is het probleem niet! Er kan geen contact gemaakt worden met de Postbank door een stroomstoring. Een backup zal dus ook niet effect hebben. Alle gegevens zijn ook gewoon aanwezig...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Sorry dat ligt wel aan de blauwe leeuw, want een beetje organisatie heeft natuurlijk een backup draaien!![]()
quote:Ook klanten van andere banken kunnen problemen ondervinden met het betalingsverkeer. Volgens een woordvoerder van de Rabobank heeft dit te maken met een stroomstoring die zich in West-Nederland voordoet. Volgens de zegsman ligt het betalingsverkeer in de getroffen regio helemaal plat. Alle banken zijn hierdoor getroffen.
Overigens doet de storing zich niet voor bij Interpay.
http://www.nu.nl/news/825(...)Postbank_en_ING.html
[offtopic] Bij Telfort is voicemail toch gratis????quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef Aurelium het volgende:
Kut inderdaad, en daarnaast kun je je rekening op www.telfort.nl op dit moment ook niet bekijken, net natuurlijk weer wanneer dat stelletje plebejers mij een belachelijke rekening stuurt, waarin ze onder andere beweren dat ik 51! keer naar mn voicemail heb gebeld in 20 dagen
jawel, maar van de rest van de rekening klopt volgens mij ook geen kont, maar dat kan ik nu dus niet controleren, omdat dat pauper telfort zn zaakjes weer niet op orde heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[offtopic] Bij Telfort is voicemail toch gratis????[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |