mijnpostbank.nl?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Maar hij doet het weer
Whehe, wacht maar..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik kan d'r al een kwartier op, probeer nu te betalen
Het is pas woensdag of is je weekend al begonnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef LoggedIn het volgende:
Hier deed ie net weer wat.. Hufters van het uitzendbureau hebben salaris weer es niet erbij geschrevenDaar zit je dan 2 dagen voor de F5en op die kutsite
Dat wordt niet naar de stad gaan dit weekend
Ik kreeg net zoiets, maar dan met de aanvulling dat hoewel m'n onvrede terecht was ze verzochten me voortaan wat netter uit te drukkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:12 schreef alwaysleft het volgende:
Dit kreeg ik terug gemaild van de helpdesk die ik een boze mail heb gestuurd![]()
Geachte alwaysleft,
Terecht dat u momenteel niet tevreden bent over Mijn Postbank.nl. De afgelopen week heeft zich een aantal heel verschillende problemen voor gedaan. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.![]()
Natuurlijk houden wij u graag op de hoogte van de stand van zaken tijdens een storing, maar vaak is niet in te schatten hoe lang een storing gaat duren. Uiteraard proberen we de duur van een storing zo kort mogelijk te houden.![]()
Momenteel doen wij er alles aan om u de service te verlenen zoals u deze van ons mag verwachten. Wij hebben er daarom alle vertrouwen in dat u op zeer korte termijn weer naar alle tevredenheid gebruik maakt van Mijn Postbank.nl.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
![]()
![]()
virtueel was het niet zo, in het echt misschien ook niet, maar de klant zag het wel.. ra ra hoe kan dat tochquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:02 schreef BoKo het volgende:
Er was even een kleine hapering in de weergave van de gegevens op Mijn Postbank.nl en Girofoon. In werkelijkheid was dat niet zo. Is inmiddels al weer verholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |