Lui persoon....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Bibikuif22 het volgende:
Sorry maar ik ga niet heel klaagbaak doorlezen waar ik nooit kom omdat ik iets moet weten over de postbankik vond het al heel wat om WG&R na te zoeken
Maar evengoed bedankt!
Vanochtend wilde ik pinnen bij een automaat, die deed het niet. Dus misschien is het zelfs met de automaten niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef SaskiaR het volgende:
Kan je dan wel geld opnemen bij pinautomaten?
of je pint even met een andere bank pasquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat internet bankieren het niet doet bij de postbank. Degene die het topic opende heeft daarop de postbank gebeld waar werd medegedeeld door de postbank-mevrouw dat het ook niet mogelijk is om bij winkels te pinnen met een postbank-pas.
Ze kon nog niet vertellen hoelang dit zou duren...
Aangezien moet tanken ben ik toch wel benieuwd naar de waarheidsgehalte van dit verhaal, iemand van jullie er al mee te maken gehad vandaag??
quote:
Je kunt wel pinnen bij de postbank als je zelf bij een andere bank zit...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
mn vader heeft net gepint met postbank, kan gewoon
met een postbankpas dus...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef BoKo het volgende:
[..]
Je kunt wel pinnen bij de postbank als je zelf bij een andere bank zit...
Het is wel vervelend, maar dit ligt niet aan de bank. De stroom is uitgevallen in Arnhem waardoor Interpay geen contact kan maken met de Postbankcomputers. Intern draait het dus wel, maar er is geen contact met de buitenwereld... We kunnen er dus niks aan doen, er moet eerst weer 230 zijn!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef nr100 het volgende:
Dat is dan al weer de 2e keer deze week. Gaat lekker zo. MNH.![]()
Tja, vervelend voor ze, maar de Postbank krijgt de shit over zich heen. Op 15.000km van Nederland werkt mijn Rabobank pasje nog wel gewoon bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:18 schreef BoKo het volgende:
[..]
Het is wel vervelend, maar dit ligt niet aan de bank. De stroom is uitgevallen in Arnhem waardoor Interpay geen contact kan maken met de Postbankcomputers. Intern draait het dus wel, maar er is geen contact met de buitenwereld... We kunnen er dus niks aan doen, er moet eerst weer 230 zijn!!!
Tja dat is balen ja... Maar ja, ooit zal het ook eens gebeuren bij de Rabo. Alhoewel ik het niet hoop. Werk zelf en zit bij de Postbank, en kan nu dus ook bij mijn geld (weet de code van de kluis nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, vervelend voor ze, maar de Postbank krijgt de shit over zich heen. Op 15.000km van Nederland werkt mijn Rabobank pasje nog wel gewoon bijvoorbeeld
Wellicht wordt je direct in de houtgreep genomen door enkele Securior-mensen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef cohen het volgende:
Wat nou als je getankt hebt? En je kan niet pinnen? Moet je alle dan weer uit je tank halen ofzo
* heiden6 naar benzinepomp rijdt zonder cash geld en persoonlijke documenten, maar met een postbankpas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef cohen het volgende:
Wat nou als je getankt hebt? En je kan niet pinnen? Moet je alle dan weer uit je tank halen ofzo
Ach ja, alles kan..maar gelukkit zit ik in een maatschappij waar vrijwel alles cash betaald wordt, boodschappen, benzine.. kan prima. Scheelt een hoop gezeik met jankende mensen die rood staan, een kapot pasje blijven proberen of extra willen bijpinnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef BoKo het volgende:
[..]
Tja dat is balen ja... Maar ja, ooit zal het ook eens gebeuren bij de Rabo. Alhoewel ik het niet hoop. Werk zelf en zit bij de Postbank, en kan nu dus ook bij mijn geld (weet de code van de kluis niet). Het is irritant, wens het niemand toe... Je zal maar bij de supermarkt staan...
je kunt toch niet tanken als geen toegang hebt tot je bankjequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 naar benzinepomp rijdt zonder cash geld en persoonlijke documenten, maar met een postbankpas.
Overigens heeft een storing van mijn.postbank.nl toch niets met Interpay te maken, of ben ik nou gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |