Je kunt altijd nog een ouderwetse overschrijvingskaart versturen, nostalgisch enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:53 schreef mikezwet het volgende:
Hier werkt het ook weer. Je zal maar net belasting moeten betalen, zit je wel met een boete omdat je te laat ben![]()
Het frustrerende is dat de site het wel doet, maar het inloggen kom je niet inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
Werkt hier niet. Al de zoveelste keer...eikels
Dat had ik dus vorige week! Ik moest op de 15e betalen, anders een boete van 300 euro!!! En verdomme, doet die kutsite het niet. Om 23:50 pas weer en ik was dus net op tijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:53 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Hier werkt het ook weer. Je zal maar net belasting moeten betalen, zit je wel met een boete omdat je te laat ben![]()
Natuurlijk laat ik het niet op zijn beloop tot 23:50, toen deed de site het pas weer. Ik probeerde het al vanaf 10:00 in de ochtend! En elk uur weer proberen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef Faat het volgende:
Lekker suf van je dat dat dan op zijn beloop laat tot bijna 12 uur en je de site pas weer kunt bereiken.
Indien een betaling zo urgent is zoek je toch even naar iets anders. Zoals bijvoorbeeld de Saldofoon.
Maar, het is in ieder geval superirritant dit. Ik kwam ook even online om wat rekeningen te betalen en
de pagina kan niet worden weergegeven. Ik zal het zo nog weer eens proberen.
hm, ben niet de enige dus......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:12 schreef LoggedIn het volgende:
de postbank is wel veel down de laatste tijd.. Ik kan er al 2 dagen niet op nu
Normaal altijd zo kalm en beheerst, maar nu..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
Werkt hier niet. Al de zoveelste keer...eikels
Ik ben een driftkikker eerste klasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Normaal altijd zo kalm en beheerst, maar nu..
quote:Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Ik programmeer het nu gewoon even in, dat kon volgens mij in mijn postbank.nl. Gewoon een maandelijkse betaling op de 15e van de maand. Moet dit natuurlijk wel werken als de site offline is, maar dat zal vast wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef Faat het volgende:
Met Saldofoon bedoelde ik trouwens Girofoon, omdat ik het voorheen gebruikte om naar mijn saldo
te luisteren noem ik het onbewust Saldofoon
Andere mogelijkheid voor je zou zijn om de Postbank te bellen en het telefonisch laten overmaken.
Kost natuurlijk wel iets meer, maar te allen tijde minder dan die 300
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |